1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dakar 08 afgelast

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 4 jan 2008.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Wat achterlijk, hoe kan de Dakar rally nou niet in Dakar finishen? Er mag wel een rally komen daar, maar noem het geen Dakar, want het heet natuurlijk niet voor niets Dakar rally. Die blijft gewoon in Senegal.

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Parijs-Dakar is gewoon een naam geworden eerst Parijs waar het al een aantal jaren niet meer start en nu ook Dakar. Het maakt tegenwoordig niet zo veel meer uit het is dus gewoon een naam geworden. Zelf vind ik ook dat het in Dakar moet eindigen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Wat een onzin, het heet helemaal geen Parijs Dakar, omdat het nooit altijd in Parijs start. Het heet officieel de Dakar Rally, vanaf jaar 1. Dit is niet zomaar een naam geworden ofzo, wat jij nu beweert.

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik ook een aantal jaren, slimbo.

Oorspronkelijk voerde de rally van de Franse hoofdstad Parijs naar Dakar, en heette daarom Parijs-Dakar. Wat jij nu zegt is onzin!
    En ik bedoel met dat het zomaar een naam is geworden dat het vandaag de dag niet meer in dakar hoeft te einigen.

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Tuurlijk wel. Wimbledon zal altijd in Engeland zijn, en Roland Garros altijd in Frankrijk. Dakar hoort in Senegal, dat is toch logisch?

En de 1e Dakar Rally heette gewoon de Dakar Rally, alleen de edities noemen ze bv. Lisboa - Dakar of Paris - Dakar, maar de algemene benaming van deze rally is de Dakar Rally. Staat overigens ook in je startpost.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    amen die nieuwe rally moet niet onder de vlag dakar varen. simpel het is de dakar niet. En ik vraag me ook af of een andere locatie de dramatiek van de "echte" dakar benaderd. Ik denk eigenlijk van niet.

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn tennis toernooien dit is een rally door verschillende landen. Dat kan je niet met elkaar vergelijken

En waar staat dat dan in mn startpost??

8. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat nieuwe info:

Deel Deze Pagina