1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[dans] Jumpen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mutantemile, 29 apr 2006.

1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Homo's? Leg eens uit...

Jumpen, vind het persoonlijk maak niets. Het hele jumpstyle/hardcore/trance/techno en al die andere genres kunnen mij niet boeien. Vind het maar herrie eigenlijk, ook leg ik meteen de link tussen Jumpstyle en BrEzAah's. Dit is een vooroordeel ik weet het, maar voor mij is het onlosmakelijk verbonden. Als mensen er naar kunnen luisteren; ga vooral ga je gang, ieder z'n ding. (Jumpstyle en co. lijken een soort excuus om als een malloot te gaat springen, al zullen anderen uiteraard weer een oordeel hebben over mijn muzieksmaak, nogmaals 'ieder z'n ding!')

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik vind het er niet zo fantastisch uitzien moet ik zeggen, en ik kan het ook niet zo serieus nemen. De muziek zelf is ook al verschrikkelijk.

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Jammer dat vele al vooroorderelen zonder zich erin te verdiepen, bij elke muziekstyl heb je wel idiooten die het belachelijk proberen te maken, en het ook vaak lukt.

Topic leek mij een leuk iniatief voor de mensen die het wel kunnen warderen, jammer genoeg gaat de helft erover dat het belachelijk zou zijn, aangezien ze de ''mooie'' filmpjes op internet hebben gezien...

http://www.teletet.org/post/post.php?PID=75425

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hmm dit is al minder debiel, snap wel beetje hoe het werkt nu, en kan best leuk zijn... alleen.. valt me op dat ze ook wel erg snel moe worden :+
    dat hou je bij het uitgaan toch geen 5 uur vol

5. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Daar heb je wel gelijk in Lord_armada, zelf doe ik niet aan drugs etc en mijn conditie is weliswaar niet slecht, maar naar 1 uur echt vol gaan, heb ik toch een stevige rust nodig ja:)

6. mega tuner

mega tuner rossi the best

Leuk Bevonden:
    0
    check mijn sig. veder heb ik respect voor iedereen die het goed kan en ook de gene die het maar niks vinden net als blanqua iedereen zo zen ding.

7. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    idd, tenzij je zwaar aan de drugs zit, of hyperactief bent }:]

Nee, meestal doe ik ook ff duojumpen, dan ben ik meestal moe, en dan wat chille met een pint in m'n ene hand, en m'n vriendin in de andere :D

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, mijn broertje is er helemaal weg van, de muziek gaat op zich nog wel, maar ik ga absoluut niet jumpen. Je kan dit niet het nieuwe hakken noemen, want de muziek is totaal niet te vergelijken en ook de 'jumpers' kun je niet vergelijken met 'gabbers'. Dan kan je 'twisters' uit de jaren 50 ook onder dezelfde categorie flikkeren.

Tja, wat je er van vind moet je helemaal zelf weten, maar ik gok dat een hoop mensen hier hun mening geven zonder dat ze zelf ook maar ooit uit gaan. En dan noem ik geen namen, want ik ken jullie allemaal absoluut niet, maar ik ga er gewoon van uit. En dat vind ik een beetje jammer.

9. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
  10. Gekkenhuis.

Gekkenhuis. Guest

Dans?
    Roflcopter man. Waar gaat dit heen.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit kan je dus echt geen dans noemen he!! Zijn gewoon een paar debielen die op happy hardcore aan het springen zijn.

12. Gekkenhuis.

Gekkenhuis. Guest

Eerder ADHD-ers met een overdosis xtc.

13. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Nouja, was er al eerder achter dat mensen(zeker online) erg kortzichtig zijn, heb de behoefte ook niet om elke keer''verdedigende posts'' te maken, bij elke muzieksmaak kan je wel iets afkraken, maar jullie argumenten slaan iig 10 keer op niks, en dit zegt mij meer ovre jullie(niveau) dan dat ik nadenk over jump, en of dat je argumenten waar zijn..

Beter lees je de post nog eens over van Ramon NL

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    als ik heel eerlijk moet zijn, het eerste wat ik dacht '' is die gast nou bezig met een regendans???'' en toen moest ik echt hard lachen, het spijt me maar je moet je toch enorm voor lul zien staan als je dat doet??

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind de muziek uit dit genre erg tof, en luister er erg graag naar.
    Dansen vind ik ook wel tof om te zien, en dan zeker een duojump. Kan het zelf niet, maar het zou wel leuk als ik samen met 1 van mijn vrienden een duojump zou kunnen doen:)

16. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  18. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Jumpen.....leuk, voor even.Het is niet helemaal elegant ok het zo maar te zeggen.

Volksdansen is nog beter.

19. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat Jumpen wel cool. Ik zit zelf al een jaar of 6 in de "hardcore" scene, hoewel ik niet aan de commerciele schijt doe. Ik moet het meer van de darkcore/terror/breakcore/UK-Core/Industrial en TeKno hebben. Ik ben ook van hakkûh naar stampen gegaan maar ik "hak" toch nog regelmatig een oldschool/early hardcore plaatje mee met de ouwe rotten die we altijd bij ons hebben. Ik vind het allemaal goed, zolang men zich amuseert en lekker uit hun plaat gaat maakt het toch niet uit hoe ze wel of niet dansen/bewegen ;)

P.S - Dat filmpje is dus echt geweldig. Heerlijk, hoe mensen op die belachelijk shit komen! 8)

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Jumpen met lego :D Vet he

Deel Deze Pagina