1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Darts] Lakeside 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 4 jan 2007.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Mwah, naast zijn titel op Lakeside wist Klaassen op de IDL ook nog te winnen van Phil Taylor. Dan ben je toch wel wat meer dan alleen maar een 1-dags-vlieg, dacht ik.

Tja, en Barney arrogant? Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Hij prijst zijn tegenstander constant de lucht in, ook al wint hij ervan en bovendien maakt hij regelmatig een behoorlijk deel van zijn prijzengeld over naar een stichting voor kinderen met een spierziekte. Je moet ook wel een beetje het onderscheid maken tussen arrogant en zelfvertrouwen. Bovendien vind ik dat Barney wel wat praatjes mag hebben, want hij laat het ook keer op keer zien. Vergeet ook niet dat we door diezelfde Barney allemaal naar darten zijn gaan kijken en jonkies zoals Klaassen en van Gerwen door hem zijn begonnen met darten.

2. mars15

mars15 Guest

De eerste vraag aan Van Gerwen na het zien van een foto van vroeger met een bolle kop:

"Ben je blij dat je afgevallen bent?" . :lol:

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Yes, Essers heeft gewonnen van Gary Anderson: 3-2 _O_

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hoe laat moet van Gerwen spelen?

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij om half 8

Edit://

Zondag 7 januari

14:00
    7 Darryl Fitton - Phil Nixon
    8 Gary Anderson - Albertino Essers
    9 Shaun Greatbatch - Paul Hogan

19:30
    10 Michael van Gerwen - Gary Robson
    11 Tony Eccles - Mark Webster
    12 Martin Atkins - Gary Fenn

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Van Gerwen ligt er ook uit :'-(

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    jammer, maar hij speelde ook ontzettend slecht. Pas na 3 sets begon het een beetje te lopen. Het is dat robson zijn dubbels niet erg goed gooide anders had het 3-1 of misschien wel 3-0 voor robson geweest.

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd jammer, maar ik had het wel al voorspeld. Die jongen is 17 jaar oud als ik me niet vergis. Speelt zijn eerste lakeside, en is meteen de gedoodverfde favoriet. |:- :{

Veels te veel druk op de schouders van dat knulletje. Maja, hij heeft wel de toekomst!

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met respect aan klaassen maar wees eens reeel. Het darters eigenlijk maar om 2 dingen, geplaats worden voor het PDC wereldkampioenschap/lakeside kampioenschap en daar schitteren. Dat zijn DE twee grote tournooien, de rest telt niet. Nu moet ik zeggen dat de bavaria trofey wel grappig is, maar serieus wordt er pas gegooit op de echte 2 grote shows waar je ut ook moet laten zien. Eenmaal Phil verslaan wil niet zeggen dat je dan wat inhuis hebt. Jelle vs phil of barney op kampioenschap is even wat anders dan 25000 pond kroegtoernooitje. Mijn mening: Jelle=eendagsvlieg (de uytdehage van het darten zegmaar)

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoe kun je dat al zeggen nadat hij een carriere van 1 jaar heeft gehad?
    Dat hij nu niet goed gooit kan ook voortkomen uit het feit dat hij het heel erg moeilijk met zichzelf heeft gehad na het winnen van de lakeside, en ook met zijn familie heeft hij het moeilijk gehad.

Naar mijn mening is het geen eendagsvlieg en zal hij echt nog wel vaker schitteren op grote toernooien. Hij is pas 22 en kan nog makkelijk 25 jaar mee in het darten!

11. mars15

mars15 Guest

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah,

Klaassen is geen eendagsvlieg. Maar een wereldtopper is hij ook niet op dit moment. Nooit geweest ook, ook niet vorig jaar toen hij de Lakeside won. Zijn gemiddeldes waren niet denderend tijdens dat toernooi, maar ook hij is nog jong. Geef hem nog wat tijd, hij kan echt wel darten. Barney is tijdens zijn eerste Embassy niet eens de eerste ronde doorgekomen. Jelle won gelijk bij zijn debuut het toernooi. Die jongen heeft ontzettend veel meegemaakt op zijn 21ste, hij was in een klap beroemd. Dat het dit jaar niet loopt is niet meer dan logisch. Ik hoop voor hem dat hij lekker blijft gooien en zich niet meer druk maakt wat anderen denken. Is niet belangrijk genoeg om je daar druk over te maken. Dat beseft hij snel genoeg en dan gaat hij gewoon weer lekker darten.

Persoonlijk vind ik het niveau van de BDO laag, een stuk lager dan bij de PDC. Vooral omdat de twee beste darters in de wereld daar spelen. Collin Loyd wint waarschijnlijk ook van de beste spelers van de BDO, zelfde geld voor Scholten.

14. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Jelle is en blijft een toffe gozer, waarschijnlijk had hij een iets te hoge pet op dit jaar. waarschijnlijk dacht hij: vorig jaar deed ik het in ene keer, dat zal dit jaar ook wel makkelijk gaan. Maargoed, gedane zaken. Volgend jaar maakt hij wel een comeback en misschien ook niet, maar hij blijft een goede darter dus mijn zege heeft hij om barneys arrogante kop in de grond te duwen. En Co heeft het gewoon verdient, jarenlang greep hij steeds mis en eindelijk heeft hij eens een gelukje. Ach we zien wel hoe dit eindigt \o/

Btw: morgen ff een Blade III halen in Buren

Laatst bewerkt: 8 jan 2007
  15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt onzin. De laatste editie van de World Darts Trophy waren spelers van beide bonden welkom en van de 4 halve finalisten waren er 2 van de PDC en 2 van de BDO aanwezig. Het niveau is nu doordat Barney naar de PDC is vertrokken iets hoger bij de PDC, maar daarvoor was het volkomen in evenwicht en ook nu nog is het niveau van de BDO, maar een fractie minder.

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ontzettend jammer van Michael! Hij haalde niet het niveau wat hij kon halen, vooral het scorend vermogen was drama! Tops en dubbel 10 liepen voor geen meter, Robson was best aardig.

Vanavond Niels de Ruiter!

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom snapte ik niet waarom hij constant juist voor die dubels bleef gaan 8) Het zal de onervarenheid geweest zijn.
    Ik begreep dat wanneer een dubbel niet lekker loopt je proberen moet op een andere finish uit te komen...

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik vond wel dat hij voor aparte combinaties ging, en ook vaak voor de trpile 18 ipv de 20 of 19. Zal wel de nieuwe lichting zijn.

Persoonlijk vind ik ook dat het niveau in de PDC hoger ligt, en dat komt niet alleen door barney en taylor. Scholten en collin loyd zijn ook erg goede spelers. Bij de BDO heb je van gerwen, king en adams. Verder vind ik het allemaal maar middelmatige spelers die af en toe een goede dag hebben.

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind dat Hankey, Fitton en Whitlock ook wel hebben bewezen wat te kunnen. Ok, Hankey speelt de laatste tijd misschien wat minder en Fitton ligt er al uit, maar Lloyd en Scholten hebben net zo goed hun afgangen gehad. Colin Lloyd verloor bijvoorbeeld op het afgelopen World Matchplay in de 1e ronde van Steve Maish. Niet echt indrukwekkend, aangezien die Steve Maish zich zelden voor een dergelijk groot toernooi weet te kwalificeren. Scholten heeft eigenlijk een beetje hetzelfde. Ze zijn zeker goede spelers, maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat Lloyd en Scholten beter zijn dan Hankey, Fitton en Whitlock (die toch al een keer van Peter Manley, Phil Taylor en Raymond van Barneveld heeft gewonnen).

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Whitlock is inderdaad wel goed, maar hankey is in mijn ogen de meeste overschatte darter die er rondloopt. Hij verdiend veel te veel geld voor de demo's die hij geeft, maar presteren doet hij niet meer de laatste jaren.
    Ook fitton heeft zo zijn goede maar ook zijn slechte dagen.

Deel Deze Pagina