1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Darts] Lakeside 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 4 jan 2007.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Mee eens, maar dat geldt ook voor een aantal PDC'ers. Peter Manley, Wayne Mardle, Ronnie Baxter, Colin Lloyd, allemaal prima darters maar ook hun hebben regelmatig een zepert. Zie mijn vorige post voor een recent voorbeeld van Lloyd. Baxter wist op het WK van de PDC (dat Barney won) niet eens een ronde te overleven. Hij verloor van een zekere Gray, die in de 2e ronde weer gemakkelijk werd uitgeschakeld door de onbekende Darron Webster. Peter Manley verloor van de Zuid-Afrikaan Wijnand Havenga, ook niet echt een hoogvlieger. Wayne Mardle verloor van Alan Caves (ook in de eerste ronde) en die Caves verloor daarna direct weer van Askew. Ook Kevin Painter verloor in de eerste ronde van Colin Osbourne (die is dan wel weer wat beter, maar toch zeker niet de favoriet t.o.v. Painter). Het is dus ook niet zo dat die spelers telkens verliezen van spelers in vorm. Ze falen gewoon. En dat geeft niet, kan altijd gebeuren, maar ik vind dan wel dat deze net zo goed een slechte dag kunnen hebben als bijvoorbeeld een Fitton.

Het niveau van de PDC lijkt hoger, doordat Barney en Taylor daar zitten. Maar als je eens bekijkt hoe gemakkelijk die twee steeds wonnen (op Barney vs Lloyd na dan), stelt de rest ook niet veel voor. Rico Vonk kwam bijvoorbeeld bij de laatste 16 en die kreeg niet 1 pijl op zijn dubbel van Barney en dat terwijl ze een best of 7 sets speelde.

Zodra Barney en Taylor overstappen naar de BDO, zegt iedereen opeens weer dat het niveau van de BDO hoger ligt en dat is dan ook zo, maar dat komt puur alleen door die twee toppers, echt niet door die anderen.

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Triest nieuws voor Fordham btw, het is toch 1 van de sfeermakers van de BDO.

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  4. mars15

mars15 Guest

ja 4 jaar oud, werkt goed hoor

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb ook zo'n elektrisch ding, en ik vind het erg kut. Het is wel lekker dat je niet zelf hoeft te tellen, maar het aantal bouncers op zo'n ding is onvoorstelbaar!
    Gebruik hem nu ook niet meer, maar ik dart ook niet meer. Op het moment dat mijn zus definitief het huis uit is komt er in haar kamer een dartbord te hangen, en kan ik weer beginnen.

Spijtig inderdaad voor fordham, vind hem altijd wel tof om te zien darten ook al haalde hij lang niet altijd een hoog niveau.

6. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niels de Ruiter staat 2-0 in sets voor tegen Brian Woods

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    in sprookjesland misschien??!
    hier staat het altijd nog 0-0 in sets hoor...

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tis toch echt waar.

Winnaar staat hier in de spoilertag.
    De Ruiter heeft zelfs gewonnen

SBS is laat!
    Remember de reclame tussen Walton-Sorensen: tweede set afgelopen, 10 minuten reclame en vervolgens 1e leg set 3 8)

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn nu de wedstrijden in de volgende ronde?

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Alle goeie leggen er al uit, nu hoop ik dat Whitlock wint
    En Co moet eruit, vind het juist grappig dat hij er altijd in de 1e ronde uitvliegt. Dan gaat hij altijd zitten mokken en excusus zoeken. Jammer dat Klaasen het darten verleerd is en Van Gerwen speelde ook dramatisch. Het niveau ligt overigens echt een stuk lager dan Barney-Taylor

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het schijnt trouwens te kunnen gebeuren dat alle darters die gesponsord worden door Keukenconcurrent gaan overstappen naar de PDC. Het zou dan gaan om Mervyn King, Michael van Gerwen, Jelle Klaassen en Vincent van der Voort. Deze vier mogen dan niet de halve finale van Lakeside halen, omdat ze dan contractueel verplicht zijn om volgend jaar weer terug te komen op Lakeside (althans, dat dacht ik?). Opvallend is dan wel dat er al 3 van die 4 uitliggen en alledrie ondermaats speelden.

Het is maar een gerucht, maar mocht dit waar zijn, dan gaat de BDO echt kapot. King is toch wel de beste denk ik van de BDO en als die nou ook nog weggaat samen met het supertalent van Gerwen, blijft er maar weinig over.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad dit heb ik ook al gehoord. Stond volgens mij gister in de Spits.
    Maar hoezo zouden ze dan niet mogen overstappen? Barney hoeft toch ook niet meer terug te komen, en die haalde vorig jaar de finale!

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk. Wel stom van SBS om niet even te melden dat ze met een vertraging uitzenden zeg!

En dat gerucht is niet waar volgens mij, aangezien van Gerwen gister nog eens zei dat hij volgend jaar terug op Lakeside wil komen...

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Natuurlijk zal hij het ook niet openbaar maken.. Als het gerucht waar is zal de leiding met een mededeling komen, en niet een darter als van gerwen!

15. mars15

mars15 Guest

heb nu goede pijlen, dubbels uitgooien :{

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij mocht Barney het eerste PDC-toernooi dat gespeeld werd na zijn overstap niet meedoen, maar dat weet ik niet zeker. Maar het is dus iig wel mogelijk om over te stappen, dat bevestigt dat voorbeeld van Barney wat je aanhaalt :)

Met dunne pijlen scoor je beter en met dikke pijlen gooi je makkelijker dubbels uit. Dat is mijn ervaring tenminste op een gewoon dartbord.

17. mars15

mars15 Guest

ik gooi gewoon naast het bord als ik dubbel wil gooien :emo:

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook:lol:

Ik heb daarom extra een grote houte spaanplaat achter het bord gehangen, anders zijn m'n pijlen te snel naar de klote:emo:

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik denk zelf dat het aan jezelf ligt, de ene pijl gooit makkelijker voor jou dan de ander, ook de ervaring die je hebt opgedaan met de pijlen speelt hier een rol in. Als je goed in dubbels en triples wilt worden moet je xxx spelen. Ook maakt het uit hoe vaak jij een dubbel hebt gegooid, gooi jij bijv. altijd TT dan zul je hier beter in zijn dan dubbel 19. Oftwel oefening baart kunst, maakt niet uit wat voor pijlen

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    De overstap van King, vd Voort, van Gerwen en Klaasen is volgens eem bookmaker aanstaande. Lees dit maar.

Bron: Infodarts.nl

Deel Deze Pagina