1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Darts] Lakeside 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 4 jan 2007.

1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    5-4 voor Niels. Even een overzichtje voor je:

Hij kwam 2-0 achter, hij scoorde goed, maar de dubbels waren matig. Het werd 2-2, al had Robson de kans om op 3-1 te komen! Na de pauze komt Robson los en komt hij 4-2 voor. Niels doet het daarna super! Robson komt niet eens op een leg wat hem de wedstrijd kan brengen. Het wordt dus 4-4, daarna is Niels wat constanter en Robson gooit alles of niets, komt via enkele bull, s18 en dubbele bull weer langszij. De Ruiter breakt weer, Robson break terug, De Ruiter breakt terug en uiteindelijk pakt-ie hem dan toch.

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ga voortaan zelf kijken zou ik zeggen 8)

in 1 woord: fantstische partij, 1 van de mooiste die ik ooit gezien heb en fantastisch voor nederland en de ruiter!!!! :D

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    De Ruiter _O_, weer speelt hij een mooie en spannende partij. Onvoorspelbaar, de ene keer gooiden ze 26 en daarna weer 180, of missen ze in een leg 15 darts op een dubbel om in de daaropvolgende leg bijvoorbeeld 121 uit te gooien. De Ruiter die nog aardig op weg is voor een 9-darter, maar de leg uiteindelijk nog verliest, terwijl hij na 9 darts op dubbel 18 staat :eek:. Zeker een mooie partij weer dit.

Nu spelen Nixon en Hanvidge, de winnaar van deze partij wordt de tegenstander van Niels in de halve finale. http://sbs6.crossmediaventures.com/darts4/ Op deze site kunnen jullie de wedstrijd live meekijken. Waarschijnlijk zal de partij van de Ruiter ook wel verschijnen op die site, dus als je hem gemist hebt.

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een wedstrijd tussen niels en nixon. Prachtig!

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Nixon heeft gewonnen, vond ook dat Niels het deze partij niet verdiende om te winnen. Alleen wat is die Nixon een aparte darter zeg, zo gooit hij de sterren/pijlen van de hemel en zo mist hij weer alles :confused: Nu mag van mij Adams hem winnen, hem gun ik het zeker :b:

6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    mooie wedstrijd en tot mijn spijt moet ik zeggen dat Nixon de terechte winnaar is geworden!

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Let op de onderste naam.. Wat slaan die bookmakers de plank gigantisch mis hier :emo:

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    en wat had ik een geld kunnen verdienen 8)

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tja, een 50-jarige debutant die via de kwalificatie binnenkwam, aan de ene kant kan ik me dat voorstellen, aan de andere kant: hij heeft wel enkele aardige prestaties behaald...

10. Dioxic

Dioxic Guest

Wie is De Ruiter nou, is hij nu het jong talent? Vorig jaar was toch nog zo'n andere jonge kerel die toen van Barneveld won. Is die 'uit' of heeft die gewoon verloren.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die moest tegen Co Stompe in de eerste ronde en was uitgeschakelt. Tis toch allemaal een moment opname en vorig jaar had hij net een goede week :9. Dat kereltje heet ook wel Jelle Klaassen

En neen De Ruiter is niet het jong talent dat is Michael van Gerwen....

12. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Dat was Jelle Klaassen, die heeft nadat hij vorig jaar de Lakeside heeft gewonnen helemaal niks meer gepresteerd. Dit jaar verloor hij in de eerste ronde van onze enige echte Co Stompe. Jelle KLaassen mocht dit jaar alleen maar meedoen omdat hij vorig jaar gewonnen had, op punten had hij het niet gered. Volgens mij als je de Lakeside wint mag je nog 3 jaar terugkomen zonder dat ze naar je punten kijken. Haal je de halve finale mag je 1 jaar terugkomen zonder dat ze naar je punten kijken dacht ik.

Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Geef Klaassen even de tijd. Hij heeft bewezen te kunnen darten en hij is nog jong, dus hij kan zo opeens weer terugkeren, tijd zat daarvoor. Bovendien heeft hij op de International Darts League van Phil Taylor gewonnen en is daarmee de eerste Nederlander die van Phil Taylor heeft gewonnen.

Ik vind idd dat van Gerwen op dit moment het beste Nederlandse jonge talent is. Ik zie in hem wel degene die van Barneveld kan opvolgen (als je er eentje moet aanwijzen).

Niels de Ruiter kan een mooie constante factor worden voor Nederland. Gewoon iemand die er altijd bij is en regelmatig kwartfinales haalt en nu zelfs een keertje de halve finale. Misschien een beetje vergelijkbaar met Roland Scholten, alhoewel die al wel een paar grote titels heeft behaald.

14. Dioxic

Dioxic Guest

No offence maar mij is opgevallen dat alle darters een dikke gouden ketting hebben en gouden oorbellen, een heel stereotype naam hiervoor is 'camper'. Maar klopt het dat voornamelijk zulk soort mensen aan pro darten meedoen?

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De meeste engelse darters voldoen wel aan die beschrijving ja, maar dat is bij he t pokeren ook zo. De laatste tijd is het echter heel erg afgenomen, en zie je steeds minder kettingen en ringen bij darters.

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    en tatoeages ;)

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wh000tWBBQQ!@!#@!1ONeone!~!elven222!@!!!!!!!!

Ik word HE-LE-MAAL GEK HIER!!

Nixon 6 - 0 achter, nu staat het 6 - 5 en heeft hij 2 leggs, bijna 6 - 6 dus.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    WAT? Serieus? :eek:

19. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Laat alstublieft Adams nog winnen!!
    Als iemand het verdient is hij het wel!

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie finale, gelukkig pakte Adams hem nog.

Deel Deze Pagina