Ga jij maar painten dat kan jij wel , Cheats... Kom op zeg speel het spel eerst uit en dan cheats gebruiken voor de fun..
Ja, eigenlijk moet je dat wel doen. Zelf heb ik het niet gedaan maar ik ga het wel doen bij San Andreas. De cheats zijn gewoon te leuk.
Goed goed...Weten jullie trouwens hoe je de soldaten kan afleiden om die tank te stelen... Schieten helpt niet echt, want dan ben je zo dood
Ik denk niet dat dat nodig is. (* Wijst naar titel, denkt aan spel, denkt aan releasedatum, concludeert *)
Ik denk niet echt dat er nog een nieuwe aangemaakt moet worden. Straks komt San Andreas uit, en hier zal ook niet meer echt veel in gepost worden.
Ik ook niet. GTA Vice City was al een grote verbetering op deel 3 vond ik. En volgens mij doet San Andreas weer precies hetzelfde.
San Andreas bestaat zeg maar uit 3 grote wijken/stadsdelen: San Fierro, Los Santos en Los Centuras. En elk is zeg maar 2 keer Vice City. Dus dat klinkt wel goed he. En leeg je inbox feodor.
San Andreas moet je eigenlijk als een soort copie van Californie voor stellen. Los Santos = Los Angelas San Fierro = San Francisco Los Centuras = Las Vegas San Andreas is de naam van de staat (province) waarin deze 3 steden liggen. De beste site voor informatie over GTA is www.gtagaming.com Deze link is handig mocht je iets meer over de 3 steden plus het landschap erom heen willen weten http://www.gtagaming.com/sanandreas/locations edit//Ik dacht dat dit de GTAA thread was. Laten we over de steden van SA etc beter in de goede thread verder praten http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=61893
Ik ben nu weer helemaal into-GTA Vice city nu ik helikopters heb en wedstrijden kan spelen in het stadion
Hier een goeie link naar meer informatie over de game en de map. Hier kan je zo ongeveer alles over de game vinden plus alle details over de stadsdelen en omgevingen.
Ik speel soms nog wel eens Vice City, maar sinds ik San Andreas hebt vind ik het lang niet meer zo leuk. Alleen de sfeer blijft ik heel erg goed vinden. Die vind ik in SA toch wat minder.
Tim NL San Andreas is de naam van de staat (province) waarin deze 3 steden liggen. jup, en de naam van de breuk in de aardkorst daar die voor veel gevaar voor aarbevingen zorgt. ter aanvulling voor de geinstereseerden onder ons .