1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nouja veel gasten kunnen wel rijden als ze willen, ze doen het alleen niet. Een praktijkexamen zal daar niks aan kunnen doen. Enige waarbij het zou helpen zijn die huppelkutjes die meteen op hun 16e een Vespa krijgen en hem een maand later al kapot rijden.
     
  2. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Amen.

    Ongeveer elke Vespa bij mij op school is al een keer kapot gereden. En vaak inderdaad binnen 1 a 2 maanden na aankoop. En het zijn allemaal huppelkutjes. 8)
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wel fijn dat die €400 een hoop van die petjes afschrikt :+
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    'Ja, ik ree sow gewoon weetje, en toen gleedie ineens sow onderuit. Ja vet kut man. Mn pa zegt dat mn band krom is.'
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij ook de hele bedoeling van het examen. Gewoon om mensen minder snel een brommer/scooter te laten kopen.
    Want echt een groot aantal rijd als een natte krant(Uit mijn eigen ervaring dan). Gevaar voor zichzelf en voor anderen.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja precies! Hoop dat die irri brommobielen dan ook wat minder populair worden.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het scooter rijden zelf zal niet zo een probleem zijn. Weet de inhoud van de lessen niet, maar hoop dat ze dan ook focussen op het echte verkeersdeelname. Hoop lui denken dat ze stoer zijn en goed kunnen rijden, maar zijn een gevaar voor de medeweggebruiker.
    Als je scooter enkel leert beheersen, zal daar geen verandering in komen, het is de mentaliteit van de jongeren en het feit dat ze de ene keer tussen langzamer verkeer moeten rijden (fietspad) en de andere keer tussen sneller verkeer (auto rijbaan).

    Weet niet of het nu nog zo is, maar jaren terug, waren de eerste vragen: hoe hard kan ie / heb je hem opgevoerd? en heb je al een schuiver gemaakt?
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dan krijg je gelukkig ook een hoop achterlijke pizzakoeriers minder :eek:
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval mogen ze van mij ook een fiets rijbewijs invoeren... want daar die zijn nog gevaarlijker als brommer in sommige plekken van het land (bijvoorbeeld nijmegen) :+
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en die voetgangers van tegenwoordig. Die snappen de verkeersregels ook niet. Laatst had een voetganger zichzelf weer op het spoor geparkeerd en huppa weer een verkeersdode. Als ze nou hun rijbewijs hadden gehaald wisten ze dat je niet mag stilstaan op een spoorweg.
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    En dan vergeten we de blinden-geleide honden van tegenwoordig nog...
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    [​IMG]

    En me nieuwe aanwinst!!!

    Whoohoo!! 16 km op de teller.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  13. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooi man.:thumbs: Eindelijk een fatsoenlijk tegengewicht tegen al die ducatofielen hier :+

    Rimstriping ben ik niet helemaal weg van maar dempers zijn wel geweldig. _O_Succes met inrijden, hopelijk is het waar jij woont een stuk beter weer dan hier.:)
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thx en ja twijfel zelf ook nog een beetje over de striping,toch wel erg fel.

    :)
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heh? Weer een Triple R?

    Waren de Ducs uitverkocht oid?

    Nee mooi ding hoor. Alleen die striping er weer af halen inderdaad. Vind het net zo verschrikkelijk als die jassen met enorme gele vlakken erop die je tegenwoordig vaak ziet.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vind het wel grappig :D En het wordt toch zo vies dus tja :+
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mooie Street R! Maar inderdaad die striping past er niet bij (had dan grijze/zilveren gedaan)

    Owja en schaf even een setje bar-end mirrors aan, die voelsprieten zien er ook niet uit :p

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Korte pazzo hendels zijn ook erg vet!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Twijfelde al over die striping en denk dat het er toch weer afgaat.
    Dacht in eerste instantie dat het met de gele letters van o.a de triple zelf en het arrow logo wel mooi zou staan,maar vind het toch wat fel.

    En korte pazzo,s zijn inderdaad erg vet,maar vind ze zo duur :eek:
     
  19. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijde echt fuckin' wrede motoren :eek:
     
  20. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag motorpak gehaald, dus het echte rijden komt steeds dichter bij. Alleen nog een paar laarsjes en me rijbewijs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina