1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    een lekkende demper kost bij elk gemotoriseerd voertuig vermogen......

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks, Het is denk ik al gefixed. Zit nu vulling tussen de 2 inelkaargeschoven buizen in. Wat er niet graag tussen wou :+

Morgen de rest weer monteren en we zullen zien. De buren begonnen net te klagen over het getik van de hamer's.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat heb je er tussen gedaan? vloeibare pakking?

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hier ervaring met Termaat motoren in Nijmegen? Lees in oude topics op motor-forum dat ze Alpinestars kleding tegen goede prijzen kunnen leveren maar of dat nou nog steeds het geval is?

Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, alleen heb ik ergens gehoord dat op die manier de uitlaatkleppen kunnen verbranden. Zit er geen veer die het zootje op zn plaats klemt?

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het vulsul van de oude uitlaat gehaald en er tussen gezet. Is een soort in elkaar geweeft staaldraad. Ik neem aan dat dit spul hier voor bedoelt was.

Het zijn 2 pijpen zeg maar. Een iets breder als de ander. De nieuw uitlaat schuift in de oude pijp. Tussen die 2 uitlaten zitten nu dat geweeftstaaldraad. Om die pijpen zit weer een 'band' die je strak draait met een schroef, waardoor je alles vast klemt.

Na school gaan we het inelkaar zetten.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    beetje vaag verhaal maar volgens mij hebben jullie een slip-on en geen volledig systeem. Een slip-on moet meteen al goed passen zonder vulmateriaal of pakkingen. Wanneer er ligt langslekt heb je idd sneller kans op backfire waardoor je koolstof op de uitlaatkleppen krijgt en deze sluiten dan niet meer goed af.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En het is zover, m'n eerste rijles staat gepland :thumbs: Wel heel tricky maar dat houd het leven spannend. Want hij staat gepland op 10 juli, dezelfde dag als dat ik m'n theorie moet halen. Probleem is dus dat als ik m'n theorie niet zou halen, ik aan die les(sen) vast zit. Maar goed, ik verwacht niet dat ik ga zakken voor theorie, gewoon even goed leren.

Verwacht zometeen een mailtje met een roostertje met de vervolg lessen erin. \o/

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Zou wel even hard leren, ze naaien je iets harder dan bij de auto theorie nml. Je bent gewaarschuwd :D.

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Oei oei oieiiii, nog een paar maanden en dan komt me Aerox (A)! Waarom : Is het hardst op te voeren, duidelijke zaak.}:]

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een aerox rijder erbij:D

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Jaja! Die andere scooters zijn leuk, maar er zijn niet zoveel spullen voor te krijgen als een aerox.. Verder word hij totaal gecustomized ! :) Ben alleen nog opzoek naar een ERG vette helm, die zijn lastiger te vinden... Ik wil zowiezo een zwart vizier.

Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ga je er allemaal aan laten doen dan? zoek een op airoh helm , zijn erg vett;)

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Haha op wat voor punten wordt je dan zoal genaait?

Ga binnekort even op zoek naar een goed theorie boekje en die maar binnenstebuiten leren. Zou onwijs zonde zijn als ik het niet haal gezien de lange wachttijd op een 2e poging.

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Oke, kwa motor is het niet echt moeilijk : gewoon snelheid, ben geen dwaas natuurlijk want heb vaker gereden op motors/scooters etc.

kwa uiterlijk: Kleuren zijn nog geheim ook al worden ze al wel gebruikt maar niet exact in die kleur. Andere kappen, sportstuur, het blok moet schoon zijn :+ hij moet gewoon glimmen en anders zijn dan de rest :eek:

Hoe ziet jou Aerox eruit?

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat shit moet weten etc moet je maar ff adden bij msn ofzo man , dit is beetjechatten in een topic;).

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gewoon snelheid.....?

een Speed....een Evo....een 2f4r.....heb je wat meer antwoorden?

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat laaste zal wel niet , denk eigenlijk geen van allen :9

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Een gewone snelheid op een 2-wieler is rond de 100 O-) Je fiets dan niet meegerekent. ( Alhoewel hangen aan een scooter die boven de 100 gaat is wel sick en dat doe ik echt nooit meer ) :x . Nee, er komt zowiezo een polini Evo onder, > 24 mm carb. Yasuni C30 , powerfiler , race onsteking etc. etc.

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een gewone snelheid op een motor is rond de 100. Voor een scooter is 100 km/per uur echt niet normaal. Je zit op een scooter zonder beschermende kleding, dan is 60 km/h al heel mooi. Maarja dat leer je wel als je de scooterfase weer een beetje voorbij bent denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina