1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb al vaker gereden wat ik hierboven al gezegt heb, maar ik vind het gevaarlijk om op een autobaan te zitten en vervolgens telkens worden afgesneden door auto's. Het is maar hoe je het ziet!

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Met een scooter op een autobaan? Je bedoeld of de 80 km/h weg, of de 100 km/h weg?

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    In principe kom je met je scooter alleen maar op 50 wegen mag ik hopen, zijn maar weinig situaties waarbij je als scooter op een weg mag waar je sneller mag. Van mij mag je je scooter zo hard opvoeren als je maar wil, als je er maar normaal op rijd (wat dus meestal niet het geval is). En mocht je crashen, zorg dan dat je niemand anders schade bezorgd.

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Tenzij hij mij aanrijd :'-(.

Nee, ik houd me wel in op plekker, denk aan scholen etc. of waar veel gespeeld word. Maar soms ga ik naar amsterdam en dan moet ik over een stuk industrie terrein heen, zeker dat ik hem opentrek.

5. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ga je met een evo over straat rijden? zie het nut niet.
    Jij noemt dingen op waar veel mensen mee sprinten evo , 24 mm etc.
    als je wordt aangehouden ben je hem kwijt .
    Je tank is zo leeg:eek: en t slijt als de motherfocker.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    daarnaast geloof ik er geen zak van....met een evo op straat rijden?

Lekker elke 200~300 km je zuigerveren vervangen :emo:

Pak lekker een DR70 RPM, die grootspraak die je nu hebt heeft geen zin.....

7. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog zou ik geen dr 70 nemen , lekker een stage6 pro ofzo zijn wel netjes voor op straat.

8. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    doet aidix van revolution70 dat nog steeds dan :|
    wel hele betrouwbare cilinders, niet overdreven veel geluid (goed voor op straat, zon toerenjanker trekt te veel aandacht) en t gaat nog best hard

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Haha grootspraak ten top :+ En de remmen?

Laatst bewerkt: 8 jun 2008
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hoewel Aidix zich steeds meer op 4 takt richt tuned hij de DR nog wel dacht ik ;)

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    We zullen zien :)

Oja, trouwens ik zie je dat je een xbox 360 zoekt? Ik heb er 1 voor je, moet je alleen even zelf een adapter kopen voor 50 euro, en heb nog wel gewoon tv kabel liggen . Sorry voor offtopic. :x

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Kom tegen die tijd is hierheen met je evo:) kijken of je t haalt:9

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    deal! ahha 8) Waar ben ik aan begonnen 8)

14. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk man, klooien aan je scooter is lachen. Dingetjes veranderen, zien wat voor effect verschillende afstellingen hebben. Aerox vond ik ook altijd een mooie brommer, maar ik zat er nooit helemaal lekker op. Heb uiteindelijk zelf een tijdje met een runner rondgereden.

Afgelopen zaterdag heb ik een Kawasaki ER 6 gehuurd. Heb me zeer goed vermaakt met deze pittige naked. Hij was 25kw, maar toch zat er meer dan genoeg power in. Voelt erg goed om helemaal in je eentje en ontspannen te rijden. Enige minpuntje dat ik aan de motor kon ontdekken was dat het stuur onwijs ging trillen als ik 120 en harder reed (ben niet verder geweest dan 140, en dat was puur om m'n pa bij te houden). Maar vooral in de bochten is dit een heerlijke motor. Het beruchte klaverblad bij Amsterdam west was een feest.

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, en daar gaat het bij mij ook om. Ik heb het er ook over gehad met met vader, die wilt het liever niet omdat hij het vroeger ook hebt gedaan en hij weet hoe gevaarlijk het is.:x

Je hebt een mooie motor trouwens! Is hij terug-getuned of niet?

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem een dagje gehuurd. :9 Is dus niet echt van mij. Opzich was hij wel motorisch aangepast, maar dan op een negatieve manier haha. Hij was begrensd omdat ik een licht motor rijbewijs heb.

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een suzuki tsx uit 1993 helemaal opgeknapt :) zit 70cc eurokit op in combinate met een 16 mikuni. de cilinder is lekker slijtvast en laagtoerig met veel koppel. ( max rpm is +\- 9500 ). had pas af zitten stellen met sproeiers en toen had ie met een kleinere sproeier opeens een powerband tussen de 9000 en de 11500 rpm xD. maar ja als ik dan overschakelde viel die zover terug dat t geen zin meer had. Nu trekt ie zelfs in de 5e versnelling vanaf 4000 rpm op ^^ top is rond de 75 met een lichte vertanding.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Afgelopen zaterdag waren er demo dag bij de Triumph dealer in Groningen. Heb gereden op:

Street Triple:

En de Daytona 675:

Beide heerlijke motoren en ik moet zeggen dat ik me meer thuis voelde op de Street Triple dan de Daytona. Het blok van de Street voelde veel lekkerder aan en ging nog hard zat :D

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die koplamp echt niet kunnen... voor de rest is die triple wel een mooi model

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vriend van me kwam net langs met z'n GSXR600 uit 2007, hij heeft net z'n rijbewijs gister opgehaald... Wat een prachtig ding! Heb me ogen uitgekeken en toen ik 'm startte... wat een geluid. Zaten twee van die korte laser dempers op. Prachtig.

Ben nu dan ook stront jaloers dat ik nog niet op een motor rond kan rijden :eek:

*Kan gelukkig wel binnekort gaan shoppen voor een mooi pak, laarsen, handschoenen en een nieuwe helm :D *

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina