exactly my point.
Daar heb je dus veel ervaring voor nodig. Als je dat niet hebt zijn die dingen gewoon niet leuk om op te rijden. Niets is zo irritant als veel kracht hebben, maar het niet (goed) kunnen gebruiken.
Ik ben ook voor een 600 cc (gsxf) als eerste motor gegaan. Als eerste motor is dat al veel meer als gewent bent in een auto en moet je nog mee opletten. Ik heb mijn motor ook heel erg op looks en vooral rijgemak/zitgemak uitgekozen. Met +1.90m zit mijn motor zeer goed zonder last van mijn rug te krijgen. Heb ook een sv650s gereden, maar vond het niet helemaal lekker zitten. Kwa looks vond ik hem ook minder, maar dat is zeer persoonlijk. Beide goede motoren om mee te beginnen. Ik heb nu ook het gevoel dat ik veel uit mijn motor kan halen, wat wel zo leuk is. Ik ben misschien niet de aller snelste kwa motoren, maar er zijn weinig auto's die mij bijhouden
Al zegt cc ook niet alles, een R6 of GSX600R is wel even wat andere koek als een GSX600F of een sv650s.
Moraal van het verhaal, ga niet al te extreem als eerste motor, Dan heb je alleen het gevoel dat je de motor niet onder controle kan houden en de pk's niet gebruiken. Wat beide niet leuk is. Ga je voor iets minder dan leer je goed rijden en is het ook leuk als je uiteindelijk alles er uit kan halen.
Laatst bewerkt: 20 aug 2008