1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het geld heb, waarom niet?

Ik zou het ook doen, maar aangezien ik toch een 25 kw moet neem ik eerst een goedkopere (motor van me vader :+)

heb al me plannen om hem te gaan spuiten enzo, dus word wel leuk. Toevallig kan dat ook bij me vader :)

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik inmiddels al aardig wat wegervaring heb, zowel in de auto als op de schakelbrommer. Alleen het snelweggedeelte op de motor is echt nieuw voor me. Ik heb nog een hoop te leren hoor, daar niet van maar ik denk dat ik klaar ben om het risico te nemen. Je moet je ook niet vergissen in de nieuwprijs van de 250R, deze komt op rond de 4500 euro. Tuurlijk is dat zonde maar hetzelfde geld als je een andere mooie sport editie motor koopt alleen is hij dan niet nieuw.

Een leuke beginnersmotor kan je vinden voor rond de 2000. Althans ik vind de "lesmotor" een ER5 een best leuk dingetje om het op te leren. De CBR600F is ook niet heel duur al komen daar nog begrenzingskosten bij. Zo zijn er nog zat modellen welke relatief weinig kosten, Suzuki GS500 bijvoorbeeld.

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    voor iedere knip is er wel een motor te vinden waar je prima op kunt rijden of gewoon ervaring op kunt doen.

kijk bv in in het nieuwe jaar als de motorbeurs in utrecht weer los gaat hoeveel 2de hands er er in nederland te koop staat.....en dat allemaal onder 1 dak.
    genoeg keuze voor elke beurs.

je kunt het net als met alles zo gek en duur maken als je het zelf maar wilt.....je wilt niet weten waar de teller nu al op staat met mijn ducati monster en die is nog lang niet klaar :+

4. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @beuker:
    Geweldig droog :lol:

Heb je de versie van 70 mille?

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ja...alles erop en eraan.

ben ook benieuwd naar het geluid...schijnt vrij heftig te zijn hoorde ik.
    nouja......dan wordt het helemaal maar slippen en glijen in de regen hahaha.

pics volgen later op mijn hyves.

7. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0

GSX-R 750w uit `92

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    haha.....de bmw heeft de elektronica overuren laten draaien..

was 3 graden zojuist en zeiknat......maar evengoed leuk kunnen sturen hier in die malle polder :+
    superleuke auto die 125i coupe......foto's staan op mijn hyves geplempt.

wellicht morgen de hele dag met dit ding nog op pad.......en dan schijnt de zon :+

http://bas-desmo-fluiter.hyves.nl/album/26774142/koekblikpics/Tv-tbSpG/

9. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen die er van uit gaan dat ze met hun eerste motor op hun bek gaan moeten gewoon thuis achter de geraniums blijven zitten. :emo:

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lees dan gewoon wat ik zeg, het kan toch altijd gebeuren?

In combinatie met het feit dat je net je rijbewijs hebt zou ik niet meteen een nieuwe motor kopen, vind ik zonde omdat de kans gewoon groter is.

Als beuker een putdeksel mist en op zijn bek gaat hoeft hij toch ook niet meteen achter de geraniums te gaan zitten? Die houd je niet tegen met ADHD pillen :+

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Stel toch maar hier mijn vraag.

Wij hebben altijd de discussie, over als een motor in de file, tussen auto's rijdt, dat het wel of niet mag.

Ik houd gewoon altijd aan dat het niet mag, maar wel gedoogd is. Terwijl de andere dan meteen begint van, ja het mag wel. dit en dat. Dus nu mijn vraag: Mag het of mag het niet??!

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
  13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Is gedoogd en een agent zal jou er ook niet op bekeuren wanneer jij netjes stapvoets tussen het stilstaand(!) verkeer langsgaat. Zodra de auto's weer beginnen te rijden en sneller dan stapvoets gaan wordt er van jou verwacht dat je weer invoegt. Doe het zelf ook altijd en vorig jaar reed er een motor agent achter mij aan in de file dus ik dacht die pakt mij maar die kwam vooraan het stoplicht gezellig naast me staan *)

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    't blijft een kwestie van de goedheid van een eventuele pliesiemeneert.....

gedraag jij je in zijn ogen als een debiel (wat overal gebeuren kan trouwens) tijdens het filerijden dan ben je aan de beurt.
    zolang het snelheidsverschil tussen de rij koektrommels en je motor niet opvalt is er nooit wat aan de hand.
    ook al rijd alles weer met 60 kmph rij ik er ook nog tussendoor.
    belangrijkste is je eigen veiligheid want in dit drukke vekeer zorg ik dat ik nooit tussen de auto's betrokken raak in een kop staart botsing....ik kies voor de ruimte en die zit er dan tussenin.

15. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad kan altijd gebeuren, en acht de kans niet groter op je eerste motor omdat je juist in het begin wat voorzichtiger bent. Bovendien zou ik liever straks mijn nieuwe all riks verzekerde motor afschrijven dan mijn huidige wa verzekerde.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is wel weer zo! nieuwe motor altijd all-risk verzekeren. Laatst in de regen reed ik toch minder gespannen dan ik voorheen op mijn andere motor deed die alleen WA verzekerd was. O-)

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    mijn motor wordt zelf overspannen zodra hij weet dat het kan gaan regenen :+

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Met dat blok wat er bij jou onder hangt is je motor altijd overspannen beuk :+

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een gelazer ook met die onderdelen. Heb dus vorige week me nieuwe originele subframe bestelt bij Easyparts, kreeg ik vandaag een mailtje dat het in de backorder staat. Die ga ik dus annuleren en nu moet ik dus zien te weten waar ik een ander subframe kan halen. Euroscooters ( ook een online shop )heeft er een maar dat is weer een omgelast geval, waar ik dus weer aanpassingen voor moet maken.

Weet iemand hier met een Aerox die me kan helpen.:mad:?

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Neem gewoon die omgelaste :) recht spruitstukje erop staat nog netter ook mallosi e13 filtertje boven je wiel.
    Nee je kan ook even langs een lokale scooterboer gaan om het te vragen , en waarom heb je een nieuwe orginele nodig? als die kapot is kan je het ook laten lassen o.i.d
    post anders is wat pic's van je rox en of prob met je subframe.

Ik heb trouwens een ongeluk gehad scooter word nu electric orange , (parelmoer kleur van de focus st)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina