1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sja.. tis niet dat ik dit jaar nog een motor haal ;) en om nou 8 motoren te moeten nemen voor ik eindelijk een mooie goede motor kan halen.. no thnks. ben met een auto ook niet met een klein barreltje van 60 pk begonnen en het gaat ook lekker zo

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ga er dan vanuit dat je 21+ bent, op een R1 beginnen kan best maar het echte rijden doe je daar niet op, 2milimeter teveel gas in een bocht en je ligt plat. Of je moet als een oud wijf de bocht door willen kruipen :p

Maargoed eigen keus, ik heb nu mijn 4de motor, ben 22 maar heb toch voor een middenklasse met 110 pk gekozen aangezien ik mij nog niet coureur genoeg vind voor een 180pk kanon.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je bent 18 dus je moet zo en zo de 1e 2 jaar op 25 kw rijden

Snap ook niet dat mensen die net hun rijbewijs hebben op een R1 stappen =(

4. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach lekker boeiend ;) als i kop mn bek ga ga ik op mn bek. zal wel auw doen maar leert men ook meteen van toch? duurt zeker wat jaartjes voor ik een eigen motor koop, eerst mn driftproject maar afmaken.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Film het dan wel ff, kunnen we er om lachen.

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Het probleem is dat de marge met een motorfiets niet bestaat. Als je in je kist ligt, valt er niets meer te leren.

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent 18 en wil op een zware fiets rijden :9? Ik zou op een zware fiets alleen maar als een slak durven rijden in de bochten.. Nee geef mij maar een 250 crossertje om mee te beginnen :) Daarna komt er wel een mooie naked

8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    net even de ducati gestart na maanden stilstand en desolatie in de stalling hier achter bij huis.

starten en lopen was het...............

en wat heb ik weer zin in het voorjaar gekregen,lekker sturen en knallen alleen of met wat vrienden.
    s'middags wat vreten en drinken en weer verder op zoek naar strak asfalt en mooie bochten.

heb de fiets 5 minuutjes warm laten draaien in de tuin en alles flitst weer voor je langs.
    stink nu weer helemaal naar uitlaatgassen en andere motordampen...aahhhhh.....voorjaar waar blijf je :)

nog meer mensen die dit gevoel kennen hahaha :+

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Duidelijk. Sinds ik motor rijd, stel ik de winter niet meer zo ontzettend op prijs. En het duurt ook zo fucking lang. In maart is het tegenwoordig nog steeds hondenweer.

Tis nu helemaal een hel omdat ik onderhandelingen ben met betrekking tot de aanschaf van een 998. Maar ja, zelfs als het allemaal goed gaat moet ik nog maanden wachten voordat ik er op kan rijden :mad:.

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Van een beetje kou en vocht krijg je toch niks jongens :+

Rijd nog steeds elke dag braaf rond, en de Ducati blijft het geweldig doen. Vandaag maar weer even een uitgebreide ontbaggerbeurt gegeven, ketting gespannen, tankje volgedrupt, alles geoliet en gelijk m'n pak in de leersmeer gezet.

Gaat helemaal lekker.

En toch heb ik ook wel heel erg zin in het voorjaar, scheelt me weer 4 lagen kleren aandoen iedere keer.

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Hehe, ik niet nee.

Maar van die Ducati vind ik het echt zonde. Eén keer door het zout en je hebt permanente sporen. Daarnaast is het wegdek eigenlijk elke dag zeiknat en de rijstijl die je je dan aan moet meten is niet zo boeiend :p.

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben het hier wel mee eens.
    Mijn Street Triple R staat nu lekker in de voorkamer! (van mn ouders)

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja precies, mooi verwarmd, zoals het hoort.

Ik kan ook wel rijden in de winter, al m'n rijlessen heb ik in hagel en de sneeuw gereden. Maar jezus, die arme ER-5jes zagen er zo verschrikkelijk uit. Oranje uitlaatbochten, grauwe velgen en schijfremmen. Je kunt het zo'n motorfiets gewoon niet aan doen.

En dan te bedenken dat er twee van die sukkels bij m'n instructeur langskwamen om voor 2 en een halve rug nog zo'n wrak te kopen. 8)

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kwestie van je motor onderhouden. Mijne heeft nog niks te lijden. Kzal wel wat foto's maken van het voorjaar om te laten zien hoe een Ducati de winter door komt :+

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bekijk die schroeven onderaan je voorvork eens :p.

16. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ja joh, je moet er toch niet aan denken dat daar iets mee gebeurt. :emo:

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die jeugd van tegenwoordig... geen respect meer voor mooie spullen.

Wacht maar :p.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb jij je R al binnen?

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De 998 in kwestie:

Bouwjaar 2003
    21.000 kilometer gelopen.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mooi dingetje hoor, maar weet je zeker dat je niet meer naked wil rijden?

Trouwens, Fallout, ik was wel even bang inderdaad voor m'n voorvorkschroefjes. Maar gelukkig zien zelfs die er nog gewoon normaal uit :+ Nee echt, ik heb nog helemaal nergens last van, behalve dat alles gewoon snel vies wordt met die natte bedoening. Maarja ik zorg dattie nu gewoon toonbaar blijft en dan van het voorjaar is het tijd voor een back-to-showroom-poetsbeurt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina