1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Thnx! Ja, die Marchesini velgen zijn idd nog net iets mooier dan de oudere 3 spaaks.

Kan niet wachten tot het voorjaar :D.

Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Reed vanmiddag nog wel in Leiderdorp, maar niet in je straat geweest. Dikke motor, maar die BMW ernaast mag er ook wel wezen.

3. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    What he said. Ruilen tegen een fiat en oude kawa? :emo:

*Meld zich ook aan voor de XBW voorjaarsmeet :+

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die BMW is helaas van m'n vader. Maar goed, mag niet klagen natuurlijk :p.

Wanneer komt die Triumph van jou Bazzie?

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En het is alweer 2009 jongens. Het jaar van een nieuw warm, strak, boetevrij, schadevrij motorseizoen.

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    Beste wensen motor collega's :thumbs:

vandaag eindelijk wat graadjes boven 0, wil ik een stukkie rijden... kom ik niet verder dan zijn 2..:{ krijg hem niet naar 3-4-5-6

ook een keer eerder gehad, dan krijg ik hem vanuit zijn 6 niet lager??
    vandaag de garage maar even opgebeld, ze komen um maandag halen, binnen de garantie gelukkig

maar iemand enig idee wat dit kan zijn? ja hij staat buiten =(=(

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nog iemand hier die een Dellorto 17,5 electrische choke nodig heeft? Hij is nog nooit gebruikt omdat me scooter is gestolen en hij 2 dagen later binnen kwam :cool:

Ohja ook nog een buzetti zijstandaard en een Str8 waterpompdeksel carbon

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan geen probleem zijn dat door de kou komt lijkt me. Heb zelf wel dat de platen voor het wegrijden nog niet helemaal lekker uit elkaar gaan (hydraulisch) maar daar houd het op. Rijd verder als een zonnetje, en dat voor een italiaan in ons landje.

9. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Triumph komt als het goed is ergens eind januari begin februari. Laat hem leveren als het niet -10 en 30 meter zicht is :x Net bijna een vrachtwagen in mijn achterklep hangen bij het stoplicht, vervolgens ook achter de mistlampjes maar aan gedaan :emo:

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Week geleden op vakantie in de Canarische Eilanden,

Op het eiland La Palma eens een motor gehuurd om door de bergen te rijden. Verhuurde ze nergens motors (of scooters)... Uiteindelijk in een dorp 8KM verder hadden ze één motor. Dan maar met een taxi daarheen.

Het was een Honda Intruder van 250 cc. Niet bijzonder veel, maar beter als niets zullen we maar zeggen. Hele dag gehuurd voor 35€ inclusief verzekeringen, voor het geld hoefde we het dus niet te halen.

Moest er samen met mijn broer op (beide + 1.90M), maar de motor ging redelijk gemakkelijk berg op. Was echt top dag. Super mooie rit, mooi uitzicht, leuke weggetjes om te rijden. Lekker weer ook. Beneden was het 24 graad ofzo. We zijn niet helemaal boven gekomen omdat het daar onder 0 was. Tussen middag nog ff in een dorpje gestopt en daar 2 dikke hamburgers, 2 cola en 2 koffie voor 7,50€(:+) gehaald.

Was groot succes. Jammer dat ze maar één motor hadden, maar ach, je kan niet alles hebben he. Was de leukste dag van onze vakantie als je het mij vraagt :)

Nog een fototje van mij en onze beest van een motor :emo:

Morgen eens kijken of mijn GSXF het nog doet.

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zal er wel komisch hebben uitgezien, twee mannen op zo'n fiets gepropt :+

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    brrrrrpppffffsssssttt..........8)

man ik wil weer een stuk sturen met de duc.......maar het weer blijft volkomen kudt.
    moet niet zeiken natuurlijk want het is verdomme winter.
    nog een maandje of wat en dan klaart alles weer op.......kan niet wachten :)

ps...

nog de beste wensen allemaal.

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zodra de eerste zonnestraaltjes weer komen (lees: er niet 4 lagen kleding gedragen hoeft te worden) en het asfalt helemaal strak is, is het wel tijd voor de XBW meeting lijkt me.

Waar zullen we meeten, Utrecht lijkt me een centrale plek voor veel mensen?

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    T zal nog wel ff duren vrees ik :-/.

April?

Al het zout moet weg gespoeld zijn iig :p. En Utrecht is wel centraal. Ik rij wel achter je aan Pimmy.

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    We gaan het wel meemaken wanneer het mooi genoeg weer is. Voorlopig ben ik allang blij als het stopt met vriezen, het is retekoud op de motor en echt safe is het ook niet met die gladheid.

Ben nu dan ook aan het kijken voor een auto :+

16. SR20DET

SR20DET Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje he.. de Yamaha R6 kan naar 25Kw worden omgezet... maar waar kan dit, bij de garage gewoon? of zijn daar weer speciale dingen voor

17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    zou elke garage wel moeten kunnen. De dealer kan ze bij Yamaha volgens mij ook zo aanleveren voor je.

Of het aan te rade is, is iets heel anders.....

Edit: Ik weet niet hoe het met kenteken papieren zit en of het nu verplicht is dat daar op staat dat het een 25 kW is. Neem aan dat je hem dan ergens opnieuw moet laten keuren? Nooit een 25kW gehad. Er een 25kW setje er opzetten is volgens mij niet al te ingewikkeld.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ze maken bij die garage een nieuw kenteken bewijs voor je geloof ik.

Maar ja, zoals al vaker is gezegd hier, een behoorlijk krachtige 4 cilinder de keel dichtknijpen is niet echt ideaal. Een 2 cilinder mechanisch beperken werkt beter.

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    als je al kijkt op verschillende websites van div dealers staat bij de motorfiets of deze geschikt is voor bv 25kW.

ben er ook helemaal geen voorstander van......koop eerst gewoon een leuk licht motortje om daarna weer te verkopen als je zwaar mag rijden.
    motorfietsen zakken minder snel in waarde als de gemiddelde auto dus een enorm gat in het budget zal het nooit worden.

sterker nog.....als je slim onderhandeld met de aankoop van de nieuwe motor hoeft het je soms helemaal niks extra te kosten.
    kwestie van vraag en aanbod goed in de gaten te houden.

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina