1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Als je je auto rijbewijs/theoriecertificaat hebt mag je gewoon brommer rijden hoor ;)

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik. Maar ik moet nog beginnen met m'n rijlessen, en met examens over anderhalve maand zit ik nog te twijfelen (al moet ik wel snel beslissen dan) of ik nog vóór m'n examens ga beginnen of meteen erna.

Bovendien duurt een rijbewijs halen wel even (2 uur per week zit je op... bijna 6 maanden ofzo), dus ook dat. |:-

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    E-quadro heeft ook knipperlichten.

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn opa heeft een Foxje met kenteken 2000 ofzo, hoeveel gaat de verzekering, opnieuw keuren bij elkaar kosten?

5. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou guys, hij is officieel besteld/gereserveerd:

Ben gewoon helemaal weg van deze scooter. Vind hem gewoon dope, niet omdat andere mensen hem hebben ofzo, of omdat de aerox "in" is, vind het gewoon top scooter!

Nu nog 1,5 maandje wachten :emo:

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Nice Aerox,

is het een Limited Edition ofzo. want die kleuren heb ik nog niet eerder gezien.

vind eigenlijk de Santander Versie van de Aerox mooier. maar die zal ook wel duurder zijn..

in iedergeval alvast veel plezier mee.

mocht je een leuke uitlaat willen waarmee hij 80 loopt. ga dan kijken voor een Giannelli Extra Chroom. zijn leuke uitlaten. lopen erg mooi(heb ik ook onder de aerox gehad, had alleen die aerox maar 2 weken:confused:)

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag mijn 2e motorrijles gehad, deze keer op een iets grotere motor (Kawa ER5). ging opzich wel aardig. We zijn naar een parkeerplaats gereden waar we 3 manoeuvres hebben geoefend. Omdat de parkeerplaats aan de snelweg zat hebben we ook een stukje snelweg gepakt, dat heeft me wel overtuigt dat ik het (waarschijnlijk) wel 2 jaar ga volhouden op alleen 25kw...

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Opnieuw keuren? hoezo, hij heeft toch al een kenteken?

Brom fox was voor mij bij Unive 180 euro per jaar WA+
    Snor fox is voor mij 86 euro bij Unive WA+

@Kimi NL: Dan is het geen puch! valsspeler :+

Dan douw ik onder mijn fox ook een minarelli horizontaal blok 8)

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waar les je, gezien je in Den Haag woont? Moet je ook naar het alombekende Peulwijk-oost/west parkeerterrein? Ik rij nu een ER5 25KW als mijn eigen motor. Heerlijke motor qua wendbaarheid. Lekker smal en vrij licht, lekker rechtop erg makkelijk om door rijen auto's heen te gaan en tijdens het file rijden. Mooi ding om op te beginnen. Qua snelheid begint hij me eerlijk gezegd alweer te vervelen, damn wat went dat snel. Toen ik van mijn lesmotor (CB250) overstapte naar de ER5(00) 25KW vond ik dat ding ontzettend hard gaan, nu vind ik het alweer "meevallen". Snelheid, je went eraan en wil steeds meer! Geld voor iedereen hier, pas er mee op O-).

10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel heb je er voor betaald:)?

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hey,

Hoe zou ik het beste te werk kunnen gaan, als ik mijn puch maxi velgen oranje wil spuiten? ik dacht aan het volgende:

1-Schuren
    2-primer
    3-de kleur aanbrengen,

Maar kan ik zomaar elke spuitbus verf gebruiken? of moet het een speciale zijn?
    en moet de velg worden ontspaakt? en is dit moelijk, en weer makkelijk terug te draaien? moet de complete band eraf? of kun je hem tapen?

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
  13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Das bale, ik heb nu tijdens de les precies dezelfde overstap gemaakt dus de kans is groot dat ik exact hetzelfde ''snelheidsprobleem'' krijg...

Ik heb inderdaad ook op Peulwijk oost gelest, volgens mij is die pakeerplaats gewoon speciaal voor motorrijlessen gemaakt want niemand anders gebruikt hem (en waarom zou je...)

Ben me nu ook al een beetje aan het oriënteren op een motor. Met een ER5 weet ik nu een beetje wat ik krijg, maar een kuip lijkt me ook wel erg fijn: zoiets of zoiets, alleen heb ik geen enkel idee hoe dat rijd als zo'n motor begrensd is (en ik wil hem wel echt op 25Kw hebben omdat ik geen problemen wil als ik een klapper maak).

14. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3

Nieuwe helmpje gekocht. Was wel nodig, van XL naar S gegaan. :+

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Bazzie

W00tt!! Shoei xj-1000 _O_ * ik is jaloers*
    Waarom jaloers... omdat ik hem zelf ook wil :+

Zit alleen nog te twijfelen tussen deze versie of die andere met die soort van vlinder aan de zijkant.

Gratz in ieder geval! mooie helm.

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    zow, Dikke Shoei.

dure helmpjes maar wel super kwaliteit.

hijs ook nog mooi ook.

17. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Aerox is toch al snel 2450 euro denk ik.. aangezien die van mij zoveel koste.

18. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks ;)

[​IMG] Deze?:confused:

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Erg mooi.

Juist wel vet, zo'n afbeelding.

20. SysanApse

SysanApse Guest

Als ik dat soort dingen erop zet moet ik dan nog veel afstellen ?
    Ik wil namelijk gewoon naar de winkel , iets kopen erop schroeven en dat hij harder gaat.
    Iemand wat tips :p ? Er zit nu een Laser X pro terugloop uitlaat op en de Vario is eruit.

Vandaag getest met Tom-Tom , met zusje achterop is 80 en in m'n eentje 82.
    Ik denk dus dat hij is begrenst toch 80/81 ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina