1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Yup :) Dit is mijn nieuwe combo:

Kan nu ook lekker snelweg pakken wanneer mijn vriendin achterop zit. Was op de Street Triple niet zo makkelijk te doen (tenzij je continu met 120 in de wind wil zitten) In mijn 1tje was de snelweg nog wel te doen op de Street Triple.

En de Husaberg heb ik voor lekker te raggen in de buurt zonder meteen dik over de maximum snelheid te gaan.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat gebeurde er dan als je vriendin achterop zat op de snelweg?

Vette bikes man. SM blijft gewoon sm.

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Lucky bastard,

Gewoon 2 bikes! ;)
    Have fun with it.

Btw een gsx-r600 of 750?

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een 750 :). Je achterband lijkt wel bijna kaal op de 2de foto...

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik snap niet dat je het niet volhoud op de snelweg jorrit bij 120 kmph destijds op de triumph.....

ik rij altijd naked en op de snelweg komen we niet eens onder de 120 kmph :+

die dikke nek komt vanzelf wel hoor :)

6. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Mannen en jongens he O-):+

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ging net achterop bij een vriend van me die een nieuwe motor had gekocht: Kawasaki ZX-6r. 1 ding: Ik wist niet wat me overkwam en kan het nog niet voorstellen hoe hard dat ding wel niet ging. Volledig ontgrensd etc. Geen woorden gewoon!

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Klopt, maar ligt ondertussen al een nieuwe op hoor ;)

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Vond dat met m'n Monster idd ook nooit een probleem.

Heb trouwens niet het idee dat het nou beter is met die 998, maar goed, comfort was nou nooit een motivatie voor m'n motorrijden verder :p.

10. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff me tante gebeld, zit in de verzekering, en die zegt dat ik de motor niet kan verzekeren en op mijn naam kan zetten, als ik nog niet mijn rijbewijs heb. Ik zou em wel op de naam van een vriend kunnen zetten en dan weer over laten schrijven zodra ik me motor heb. Maarja wat is wijheid.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je tante is niet goed geïnformeerd. Iedereen van 18 jaar en ouder kan een voertuig op zijn naam zetten. Denk aan iemand met een privechauffeur en geen rijbewijs, deze kan ook een auto op zijn naam zetten.

Oftewel geldig legitimatiebewijs meenemen, paspoort of ID + Uitreksel.

12. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook al gelezen, vond het ook wel raar dat ze zei dat het niet mocht. misschien bedoelt ze dat ik hem dan niet op mijn naam kan verzekeren?

Edit: Heb nog ff met het RDW gebeld en ik kan em dus wel op mijn eigen naam zetten, alleen ik kan hem dan niet verzekeren. En als kenteken houder ben je verplicht om hem te verzekeren, ook al doe je er niks mee. Wel is er een mogelijkheid om de motor te schorsen, zodat je hem niet hoeft te verzekeren, maar dan mafg je er niets mee doen, maar dat mag ik tog niet.

Laatst bewerkt: 4 mei 2009
  13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af in hoeverre dat ook waar is. Ik kan me niet herinneren dat ik mijn rijbewijs nummer heb moeten invullen met het afsluiten van mijn verzekering bij Unive. Dat de verzekering niet geldig is zonder geldig rijbewijs spreekt natuurlijk voor zich. Maar ik neem aan dat de RDW je de juiste informatie heeft gegeven. Hoe lang duurt het voordat je mag rijden? Want volgens mij zit er ook nog wel een tijdje tussen de overschrijvingsdatum, termijn waarin je moet verzekeren en wanneer je een boete krijgt.

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch mogelijk om een motor in bv duitsland 25 kw te laten maken en dan er hier legaal mee te rijden?

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als de typegoedkeuring maar klopt. Maar als dat in Duitsland gedaan wordt... moet dat waarschijnlijk nog extra geregeld worden.

16. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    De motor staat inmiddels thuis. Toen we de motor over gingen schrijven, bleek dat hij de overschrijvingsbewijs niet bij zich had en het postkantoor ging al dicht. Toen zei hij, je mag hem nu wel meenemen, kan je ook nog verzekerd naar huis rijden en dan schrijf je hem morgen zelf over. Als ik hem over ga schrijven laat ik hem gwoon meteen schorsen, dan heb ik ook geen gezeur met verzekering enzo en scheelt wat geld.

Morgen maar meteen ff goed poetsen, want meer dan dat zit er verloopig nog niet in.

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Schorsen kost wel 50 euro dacht ik

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Motor is overgeschreven en geschorst, was maar 22.70. Wil hem zometeen ff gaan poetsen, maar wat kan ik daar het beste voor gebruiken?

Dit is em trouwens.

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Maak nog even een pic van de zijkant :)

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dit soort angles worden we niet ontzettend warm van natuurlijk :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina