1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me zou zeggen koop een TZR, gooi er een 80cc blok op en dan wordt het pas leuk.

2. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom rijd je dan in hemelsnaam duc? ;):+

3. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik weet niet waar je vandaan komt. Maar ik heb een maandje geleden een yamaha tzr gekocht. Tweede hands bij een dealer in kesterren. Deze had zeer veel tweedehands schakel brommers staan. Ook rijue rs2 matrix. Je krijgt dan ook 3 maanden bovag garantie enzo. Als je adres wil pm me maar.

Ik heb op mijn tzr een nieuw uitlaatje laten zetten kan iemand mij hier vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat die niet gaat roetsen?

4. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Pff, oude honda en een 125cc er onder beunen, ben je voor een fractie van de prijs klaar en niet te slopen. :)

5. Roel61

Roel61 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom zelf uit gelderland. ik zat zelf ook te denken aan een TZR misschien, maar zie zijn al gauw een stukje duurder, EN een vriend van me heeft ook een TZR. vind het niet echt vet om dezelfde te hebben als een vriend van me ;)

en over een brommer met iets meer dan 50cc gaat hem niet worden.. vader is beetje moeilijk kwa opgevoerde dingen :p uitlaatje enzo moet lukken, maar een heel ander motorblok...

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou zelf die RS2 niet doen, zijn een hoop kilometers en als ik de advertentie zo lees zou ik het niet vertrouwen. Ik zou toch eerder proberen te gaan voor een TZR, of zo mogelijk een GPR. Derbi blokjes blijven het beste...

7. Roel61

Roel61 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het niet zo met cross modellen, vind zo'n race model wel bruut. en ik heb nou ook weer niet zo'n groot budget :p moet ik ook rekening mee houden. ik vind 1250 al wel een redelijke max voor een brommer..

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Rieju is minarelli toch? Die zijn volgens mij ook wel prima. Maar Derbi's zijn vetter, jij had toch ook ooit een Senda oid?

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    @Roel:
    Dat is een GPR.

@Danger: Ja ik had een Aprilia RS, Derbi SM DRD Limited en een Derbi GPR Nude. In die volgorde haha. Derbi was qua blok verre weg het beste, schakelt heerlijk en blijft lopen.

10. Roel61

Roel61 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow dat ziet er wel gruwelijk vet uit :D ff op marktplaats zoeken.. =)

edit: dat model is beetje te duur :mad: oude model vind ik lelijk :p toch maar iets anders zoeken dan :mad:

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  11. Roel61

Roel61 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net op marktplaats gekeken, daar vallen derbi en aprilia af. misschien kan ik ze bij dealers nog vinden... dus dan blijven rieju en tzr over denk ik..

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had vandaag daar het AVB examen. toch wel raar dat je voor de snelle oefeningen een aanloop moet nemen vanaf de andere pakeerplaats, en daarbij komt ook nog dat je een over een kleine hobbel moet. Ik vond de uitwijkoefening daar echt heel anders aanvoelen (ook al is dat geen ramp omdat het in het echt ook nooit hetzelfde is). 't ging trouwens wel allemaal goed en ga over een maand het volgende examen doen :thumbs:

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, echt logisch hadden ze het niet ingedeeld. Terrein is groot zat om aanloop ook gewoon op dat nieuw geasfalteerde deel te doen. Net zoals ze bijv. die parkeeropdrachten hebben geplaatst in die kuil achterin. Wellicht dat het alsnog niet zo veel uitmaakt, of dat ze het bewust hebben gedaan om het wat moeilijker te maken.

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    speciaal om mannetjes op speed trilplee's het leven zuur te maken :):

oja..

:+

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Gister motor weggebracht naar van Wijk om hem terug te zetten (25kw). Omdat ik nog niet mag rijden, moest ie in de aanhanger. Was nog wel ff stressen dat ie niet om zou vallen, maar hij heb het gelukkig overleeft.

Als ik al die motorshier langs zie rijden krijg ik steeds meer zin, maar moet nog "ff" wachten helaas.

16. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog een tip hoe ik het beste mijn nieuwe uitlaat roestvrij kan houden?

17. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Chroompoets, niet afspuiten wanneer ie warm is en droogmaken voor binnenzetten.

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    lol minarelli blok?
    leuke ontsteking zit er op :)
    Met een yasuni c21?

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt eindelijk over 2 weken 16 jaar\o/
    En dus ga ik natuurlijk een scooter halen. Ik heb een Yamaha Aerox in gedachten van de bouwjaren 2004-2008.
    Op marktplaats had ik deze advertentie gezien maar ik vroeg me af of deze wel goed is op het eerste gezicht. Natuurlijk ga ik er langs maar is zoiets wel vertrouwd voor die lage prijs?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina