1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om met die snelheid op je motor te blijven zitten :+. Bij 160 heb ik al het gevoel dat 't niet veel harder moet gaan 8).

En vertel het verhaal van de koos spee brigade is O-).

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    inmiddels alweer ouwe meuk maar nog steeds aktueel voor mij voor een lange periode.

verleden jaar onderweg naar een dagje knallen op het circuit te zandvoort ben ik op de n205 richting haarlem aangehouden samen met een vriend van mij.

zal een heel lang verhaal heel kort houden..........

snelheid was uiteindelijk niet door de klpd motor meer te meten omdat de bmw van onze diender niet harder liep dan 240 echte km's per uur.
    de uiteindelijke aanhouding vond dan ook plaats bij een texaco pomp waar wij de motoren inmiddels aan het voltanken waren......rij je hard dan hebben ze dorst.

onze motormuis zat al vanaf amsterdam/lijnden op de a9 al achter ons aan.

foei foei foei,hele preek,artikel 5 verhaal,inbeslagname,hoogst haalbare boete......heb ze allemaal gehoord.
    na een kwartiertje lullen als 4 brugmannen en hem ook op een aantal feiten gewezen te hebben bleef het gelukkig maar mij een dikke boete en een poos voorwaardelijk.

dat laatste is dus de black list voor mij.
    iedere geregistreerde bekeuring (das bij 30 kmph te hard) is voor mij 2 jaar lang bloedlink.
    ik zal dan weer worden opgeroepen om alsnog mijn roze plasticje in te moeten leveren.

moet nog tot 1 mei volgend jaar...........maar doe het tegenwoordig iets rustiger aan.
    hypermotardje is leuk genoeg voor mij de komende periode.

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook niet heel slim he....

Zou maar niet zuren dat het onverantwoord is, want dat kan ik niet inschatten (drukte/weg/enz). Maar ga dan gewoon ff naar Duitsland.

(alsof het daar dan ineens wel verantwoord is, maar toch :+)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was een duur tankbeurtje.

Stiekem vond de motoragent het maar wat leuk dat hij een excuus had om ook als Ghostrider te fungeren op de weg.

De Streetfighter vind ik ook onwijs vet trouwens. Maar mijn Monster kan ik financieel heel voordelig tegen een Hypermotard in gaan ruilen komend jaar. Dus dan is dat een leukere keuze. Hou sowieso wel van dat soort fietsen.

5. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    :emo: Naar het buitenland ga je om te sturen, soms is even uitwaaien gewoon lekker, ook in Nederland.:9

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Stond dat toevallig in de krant? Kan me vaag zoiets herinneren..

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    geen flauw idee gerjan.

als je 10 kmph te hard rijd ben je in dit land al een crimineel.

je zal mij niet horen zeuren hierover maar voor die kleuterschool "u rijd 4 km te hard bekeuringen" haal ik mijn schouders dan maar op.

er moeten gewoon centjes worden verdiend denk ik dan maar want zolang de acceptgiro brigade de spulletjes verstopt in bomen,vuilnisbakken en achter viaducten heeft dat geen reet met verkeersveiligheid te maken.
    kwam er onlangs niet op alle boete's weer een paar % erbij vanwege de administratiekosten haha :+ .............geloof jij het?

8. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hier + 240 km/u gaan rijden... dat is handig. Je moet het zelf weten, maar niet zeuren naderhand he. Daarbij ben ik in 30 minuten in Duitsland, dus 3x rade waar ik heen ga om uit te waaien (en goed en redelijk goedkoop te eten).

Gelukkig neemt Beuker het op als een vent (zonder te zeuren). :thumbs:

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja inderdaad, je hebt ook gasten die dan meteen zitten van k**ker politie tering lijers etc, omdat hun rijbewijs is ingenomen want ze reden 180 waar je 120 mag.. Dat is gewoon je eigen schuld. Ik zelf heb ook een schijthekel aan de politie maar dan om andere reden, bijvoorbeeld dat het halve politiekorps altijd op zaterdagnacht je opstaat te wachten in de leidsestraat omdat je over de stoep fietst terwijl er niemand is..

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    ACAB! ;)

Nee gewoon incasseren inderdaad en niet zeiken.. Ik heb het justitieel incassobureau ook in mijn adresboekje staan van het internetbankieren ;)
    Gelukkig wordt ik alleen maar met mijn auto gesnapt (waarin ik toch niet harder dan 143 rijd)

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jaaa Rex is weer opgelapt en staat op me te wachten :)
    Vrijdag kan ik hem halen en volgens mij wordt het ook nog is lekker weer!
    Tranen van geluk.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja de Popo doet niks anders dan fietsers bekeuren en flitsen. Stakkers.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    143? Hoe kom je aan dat getal? :+

14. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Homo's zijn het, allemaal. =(

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Trauma's van vroeger? :+

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bas en ik hebben in ons leven een hoop ervaring gehad met dienders en daar komt zo'n conclusie makkelijk uit voort. Sjongejongejongejongejonge. Wordt er alweer chaggerijnig van.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor, maar zoveel te hard rijden is echt onverantwoord vind ik. Dan verdien je ook gewoon een boete, en bij 50 km per uur te hard dan mag je ook gerust even afkoelen vind ik. Het is leuk om een beetje te racen, maar 170 km/h lijkt me toch ruim voldoende.

Een boete bij 2 km/h te hard, dan zijn het idd kuthomo's. Zeker als ze dan ook nog eens van je sterretje een rondje maken. Dan is het overduidelijk. Maar sowieso, als je zo'n boete krijgt, zeg je dat het bullshit is want er gaat nog 5 km/h correctie af.

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  18. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Nutteloze reactie die alleen nog meer nutteloze reactie's uitlokt....

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Sterretje, rondje? Heh? Van mijn sterretje blijven ze af :'-( Helemaal na wat Bas zei.

Kzie het zelf maar zo, je kiest er zelf voor om harder te rijden dan toegestaan. Als je dat doet moet je ook net zo stoer de consequenties kunnen ondergaan. En een beetje aandacht houden voor je omgeving kan geen kwaad.

En sja, die boetes van 30 euro... die moeten er ook zijn. Als er wordt gezegd dat je pas vanaf 15 kmu te hard een boete krijgt van 70 euro, dan vraag ik me af wat een maximum snelheid dan nog voor zin heeft, dan is er geen reden om je daaraan te houden. Dan plak ik ook overal 15 kmu aan vast.

Overigens. Ik rijd standaard, met auto en motor, in elk geval op de snelweg 20 kmu harder dan toegestaan en ik heb nog geen enkele bon in m'n brievenbus gehad. En mocht die bon er wel komen, dan accepteer ik dat, hoort erbij.

En afentoe even écht doortrekken is leuk... maar dan moet je er dus ook écht 100% zeker van zijn dat het kan.

20. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Heb nog nooit maar 20 km te hard met jou gereden. :x :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina