G*dver, gewoon weer gezakt.
Reed niet vlot genoeg. Laatste lessen ben ik juist rustiger gaan rijden, nu was het dus te rustig. Na examen steeds flink gas opengedraaid, maar dan ga je ook snel te hard.
Heb nog wel de nodige uurtjes te gaan, ook omdat ik met lessen steeds wel weer een foutje maak bijvoorbeeld. Wordt nu rustig aan lessen als er plek is en wanneer ik vrij heb van mijn studie en dan zien hoeveel uurtjes er nog nodig zijn en dan komt het examen vanzelf wel een keer. Tussendoor ook maar regelmatig de auto pakken om wat meer verkeerservaring / -inzicht op te doen.
Voor auto had ik al de nodige lessen en een her nodig, motor is / wordt ook een erg dure grap zo. Maarja, is niet anders.
Sowieso blijft het af en toe een beetje vaag hoe ze nou willen dat je rijdt. Dan ben je weer te vlot/snel, dan weer niet vlot genoeg. Kom je op een vrijwel lege weg, die over gaat in een snelweg, zie je rechts paar vrachtauto's staan en ga je vroeg alvast op de linkerbaan rijden, ben je weer te vroeg links. Rijd je op de snelweg links omdat je rechts regelmatig vrachtauto's inhaalt en het vaak krap is om er steeds tussen te rijden, rijd je weer te lang links. En op wegen binnen de bebouwde kom kun je ook niet altijd 50 rijden, als je regelmatig onoverzichtelijke zijstraten en drempels hebt, maar dan mag je ook weer niet constant 40 rijden, steeds gassen en weer afremmen (wat ook niet bepaald prettig rijdt). Maar goed, rustig aan blijven lessen en regelmatig met auto stukje rijden en dan zal dat ook wel stuk beter gaan. Sowieso lijkt het me veel prettiger om zelfstandig motor te kunnen rijden, dan dat er een instructeur of examinator achter je zit en steeds aangeeft waar je naartoe moet (regelmatig best laat), waardoor je al (on)rustiger en minder besluitvaardig gaat rijden.
Laatst bewerkt: 23 sep 2009