Op het vermogen komt het voorwiel niet omhoog. Dus dan kan je het nog proberen door je koppeling als het ware te laten schieten, dan schieten je toeren even omhoog en zo kan die dan die power sneller naar je achterwiel laten gaan. Maar ik heb dus het vermoeden dat die power uit die hoge toeren gewoon door de slipperclutch geslipt wordt. Zo voelt en klinkt het. Maar goed, aan de andere kant, misschien is mijn techniek niet goed. Ik wil het eigenlijk niet te vaak proberen in die versnellingen, je rijd dan meestal 80 in z'n 2 als je aan het begin van de powerband zit, en als je dan de clutch popt klinkt het niet echt lekker allemaal.
In z'n 1 kom je overigens op vermogen ook bijna niet omhoog, maar daar is een klein beetje koppelingsactie al voldoende voor een steigerende italiaan.
EDIT: Ik zie het al, slipperclutch beinvloed niks bij een wheelie. Kortom, ik bak er niks van
Laatst bewerkt: 2 jul 2010