1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    holy shit, wel voor verzekerd enzo?
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    (voor de duidelijkheid, de motor van m'n vriendin dus).


    Hij is wel goed verzekerd ja, vraag me alleen af hoe lang het allemaal gaat duren voordat het weer geregeld is.
     
  3. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Aardig gek hoor,niet eens ff van mogen genieten:mad:
    Daarom ben ik hier inderdaad ook vrij panisch met dat ding.
    Stond gewoon netjes gestald en goed op slot in een garage ofzo neem ik aan?
    Als je soms die filmpjes zie op dumpert ofzo hoe gehaaid dat ze zijn:mad::mad:
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Pffff, dat is wel ongelofelijk zeg. Ben wel benieuwd waar de motor stond. Heb zelf wel een aardig veilig gevoel altijd met de Duc, thuis staat hij in de tuin waarvan het hek op slot zit, op het werk kannie niet gestolen worden (mocht dat wel gebeuren, neem ik jullie allemaal mee uit eten :+) en op straat met een schijfrem slot. Ik maak me altijd alleen bij dat laatste zorgen... Maar so far so good... Zou nooit een motor durven te hebben zonder diefstal verzekering.

    Wel zuur hoor, keihard werk je dan voor zo'n prachtige Ducati, heb je pech met het blok, wordt het allemaal gefixt, heb je een gloednieuwe fiets met nog geen normale kilometer er op, gaat zo'n gore rat er mee vandoor...

    Kan me er echt boos om maken.
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad bijzonder spijtig. De fiets stond goed op slot, maar wel buiten. M'n eigen motor staat gewoon in de garage van m'n ouders, ik kan hem iets minder vaak pakken daarom, maja. Zo'n ding aan de straat kant buiten hebben staan (zelfs in de voortuin met een doekje er over), is niet een super goed idee.
     
  6. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt zwaar kut gewoon dat ze er niet af kunnen blijven:mad:
    Van de winter staat tie van mij ook bij me ouders maar zoals je zeg met het makkelijk pakken er van staat tie hier nu ook gewoon voor de deur met een dik slot door de brug aan een lantaarnpaal en uiteraard schijf en stuurslot.
    Bij die andere hier is een keer een complete clip-on afgebroken in een poging denk ik het stuurslot te breken.Moet er niet aan denken om sochtends vrolijk buiten te komen en dat dat ding weg is:mad:
    In ieder geval succes met afhandeling met de verzekering enzo:)
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf ook een wantrouwend beeld om bike elke nacht buiten te moeten zetten, zelfs met flinke sloten. Kan hem zelf gelukkig in de garage zetten, achter een gesloten hek. Heb niet de nieuwste bike en vertrouw het hier wel (paar bikes hier in de buurt jarenlang met hoes erover op straat gestaan), maar blijft wel een euvel punt voor als ik eerders op mezelf of op kamers oid wil ga wonen.
     
  8. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuw of niet als het er een beetje racerig uitziet dan is het wel gewild volgens mij:mad:
    Hier ook altijd savonds een hoes er over heen om het net wat onaantrekkelijker te maken al weet je natuurlijk dat het niets uithaalt haha gelukkig staat tie meestal wel vrij uit het zicht lekker weg gefrommeld tussen een paar auto,s.
     
  9. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog Harley rijders op XBW dan?
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dat is als schelden in de kerk eehhh...

    :+
     
  11. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee toch? Zie dat jij Triumph rijdt en heb al vaker een Duc voorbij zien komen, deze fietsen delen over het algemeen dezelfde vooroordelen 8)
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vind bepaalde Harley motoren ook zeker mooi!
     
  13. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen jammer dat het maar omenabij de 3 toeren per minuut maakt(A):p
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wordt Ducati nou met Harley Davidson vergeleken...


    Sjonge jonge jonge....


    Nee hoor, ik waardeer HD best, zou er zelf nooit één kopen omdat ik ze relatief gezien te duur vind maar ze hebben in elk geval voor hun categorie een beetje een ziel.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal er ook niet snel een kopen, al zal ik er best wel eens een ritje op willen maken.
    Wil ook graag weer naar America (eventueel stukje Canada erbij pakken), om daar lekker te touren. Met auto is het prima te doen, maar met motor lijkt me ook aangenaam. Maar goed, dan moet ik eerst flink sparen en gaan bezuinigen op andere dingen.
    Maarja, wellicht eerst eens kijken of ik een leuk navigatiesysteem voor een aangenaam prijsje kan vinden (tot 250 oid) en die op mn bike kan bevestigen. Kan ik eens wat meer in NL of DE ed gaan touren.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    En wie gaat er zaterdag 10 dagen door Frankrijk motor rijden?

    Wie o wie?

    It's-a meeee, Pimmio!

    Banden zijn hard! Ketting staat strak! Enige wat nog moet gebeuren is een poetsbeurt en het inpakken van de tassen. En dan gaat het feest beginnen. Dit keer hopelijk zonder mechanische pech.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Have fun!
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf, veel rijplezier! Nog iemand nodig die je gezelschap houdt? hehe :)
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga lekker met een collega van me, hij op een fazer. Als mensen nog een mooie route willen langs de oostkant van Frankrijk all the way to Monaco, dan moet je ff een PM sturen met je mail adres erin.

    Uiteraard gaat er een camera mee dus dit keer zal er een leuk fotoverslag komen van de pracht van Frankrijk op de motor.
     
  20. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf, veel rijplezier! Nog iemand nodig die je gezelschap houdt? hehe :)

    Wil zoiets zeker een keer gaan doen, maar lijkt me beter om op een andere motor te doen dan die ik nu heb.
    Als ik nu een rit van iets van 2 uur maak, beginnen bij mij lichamelijke klachten toch al wel naar echt minder comfortabel niveau te gaan.
    Maar dat komt mede door bepaalde lichamelijke problemen, daar is niets aan te doen.
    Dat gaat mij er zeker niet van weerhouden om een keer een dikke motor tour tocht doen door delen van Europa.

    TomTom Urban Rider bij Motozoom:
    http://bit.ly/9T3Ndr
    Zag die pas voorbij komen in de nieuwsbrief.
    Geen idee of het was is, lees en hoor eigenlijk vooral anderen over de Garmins

    Lijkt mij zelf eigenlijk wel interessant, inderdaad ook om te touren door Nederland/Duitsland en België.
    Er zijn hier ook genoeg mooie routes te vinden.
    Ach, Gpstracks.nl en (delen) van routes overschrijven op een klein papiertje werkt ook :+
    Af en toe even op het papiertje kijken, anders zijn er ook nog de informatie borden.
    Houdt het nog een beetje spannend he
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina