1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    fixed

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje over me laarzen.

Ik heb dus onlangs die Alpinestars SMX-R gekocht. Alleen nou zit dat ventilatieding (dat schuifding aan de rechtervoorkant van je voet) open, ik krijg hem alleen niet meer dicht. Aangezien er hier meer mensen waren met dezelfde laarzen, vroeg ik me af of jullie weten hoe ik dat ding weer dicht krijg?

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Om nog maar een keer mijn mening te onderbouwen over supermotards:

[yt]t9aPtNC-rIs[/yt]

4. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Enige jammere aan supermotards is dat de leuke bochten toch vaak wat verder weg te vinden zijn en je daar wat fijner naar toe rijdt op een ander soort motor. Lijkt me wel heerlijk voor erbij of als circuitbak, moet ik wel mijn inkomstentekort van 500 euro per maand gaan oplossen. :emo:

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Kunnen die dicht:eek:

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Kicke filmpje... 8)

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Serge NuQues op die Yamaha kan wel rijden zeg! Gave crossmotor ook. :thumbs:

8. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je bedoelt met dicht, maar bij mij zit ie dus los. En der staat op dat ding "pull". Dus als je eraan trekt zou je em weer vast moeten kunnen klikken, maar trek me wezeloos maar der komt weinig beweging in.

Zal vanmiddag wel ff een fototje plaatsen voor de duidelijkheid

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ff heel iets anders.

Ik moet voor school een marketing plan schrijven voo Harley Davidson en de case waarop het gebaseerd is gaat vooral over Amerika. Allleen nou weet ik niet hoe het daar zit met het motorrijbewijs. Is het net als in NL dat je vanaf je 21 pas zwaar mag rijden of mag dat gewoon vanaf 18?

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  11. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
  12. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, das minder

13. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Altijd klote als opdrachten meer tijd kosten dan verwacht. :):

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Daar staat pull op :+

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Zie mij Quote hierboven :+

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    pff weer een preek van bromsnor verder....

Reed zo'n 90 waar je 60 mag (en makkelijk & veilig 120 kan)...

Ze stonden net naar een bocht en het was ze niet gelukt om een goede meting te doen met hun lasergun (waar waarschijnlijk te druk bezig met donuts eten ofzo...). Dan maar een preek ipv een boete he, want we zullen een goede burger die geen mens in gevaar brengt lastig vallen al is het het laatste wat we doen...

Wat een zeikerd... "Hoe lang wil jij je rijbewijs houden? moet je vooral zo door gaan... dat was minstens 110 "(ech niet, maar stukje daarvoor wel O-)) enz..

Dat ze wat nuttigs gaan doen ipv op een grote doorgaans weg zonder afslagen te gaan controleren waar geen hond op de weg is en geen mens weet waarom dat een 60 zone is. =( Niets tegen de agenten zelf, maar het beleid dat ze uitvoeren is echt om te janken.

Het maximale snelheids beleid is nog erger... Over 60 zonder reden.. ga weg man.. Of alle nieuwe verbindingwegen die hier worden aangelegd zijn standaard met dubbele doorgetrokken streep. Waarom? weet ik het. Zijn altijd rechte wegen met zeer weinig bochten. Oke er komt veel verkeer, maar daarom is inhalen toch niet gevaarlijk? Of worden wij geacht dat we zelf niet meer kunnen bepalen wanneer je veilig kan inhalen...

Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Naja, niet zozeer tegen het feit dat ze die boetes uit moeten delen, maar dat gemiep erbij is nergens voor nodig. We weten allemaal waar het voor dient.

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus geen ventilatieding maar een "Toeslider" :+

Zie hier

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    @dahouseman Ken het probleem haha maar je hebt wel mazzel man! die boetes in 60km zones zijn flink.
    Met mn wagen rijd ik nu al netjes de goede snelheden op mn cruisecontrol omdat ik gewoon standaard 1 a 2 papiertjes per maand had.. echt jammer..

Op de motor beetje tegen de grenzen aan rijden.. boete en preek is nog tot daaraantoe maar kan het me niet veroorloven mn papiertje te verliezen.

20. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah, hij heeft natuurlijk wel een punt. Als je een agent net na een bocht niet ziet staan rijd je toch wel hard een blinde bocht in of je kijkt niet goed. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina