1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom is dat ding nog niet gebruikt? }:]

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Of het is om 21.10 savonds gewoon pikdonker en zie je een man niet achter een boom&struikjes staan in een zwart pak die zijn best doet om niet gezien te worden :+. Iig niet op tijd om een meting te voorkomen in de meeste gevallen.

Zag hem snel en ging meteen 60 rijden, maar als hij had opgelet en de lasergun op de bocht gericht had was de meting al gebeurd ;)

Haha, maar het was natuurlijk ook levensgevaarlijk... Snap eigenlijk niet waarom hij mij niet in de boeien sloeg :+

Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Omdat hij z,n RBW nog niet heeft :+

net als ik :x

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Erg leuk gedaan. Ik word alleen een beetje zenuwachtig van het idee dat iemand hier 30 uur de tijd voor uit heeft getrokken. Ik zou het niet kunnen.

Wel dope zo, je eigen bike inelkaar zetten. Zou dat nou goedkoper zijn dan een productielijn fiets?

6. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hij zegt.

Maar niemand die het zelf al eens heb gehad en me kan vertellen hoe ik em weer vast krijg?

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Schroeven

Kit

Pur

Kan allemaal

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    als ge et nie meer wit, gebruikte kit.
    Kiekte der dur, gebruikte pur ;)

en witte gij de sint jan?
    ikke nie da's veul te veul werk.

Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  9. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Prijslijst Ducati 2010 Nederland, inc BTW en BPM

Multistrada
    MTS 1200 16.700
    MTS 1200 ABS 17.700
    MTS 1200S Sport 21.300
    MTS 1200S Touring 21.300

Hypermotard
    HM 796 Matte 9.790
    HM 796 Red 10.150
    HM 1100 Evo 13.000
    HM 1100 Evo SP 15.690

Monster
    M 696 8.790
    M 696 + 9.150
    M 696 + ABS 9.790
    M 1100 12.500
    M 1100 ABS 13.290
    M 1100S 14.790
    M 1100S ABS 15.590

Streetfighter
    Streetfighter 16.800
    Streetfighter S 21.000

Superbike
    848 Black 14.790
    848 15.790
    1198 20.300
    1198S 24.790
    1198S Corse 28.290
    1198R Corse 44.000

Sport Classic
    GT 1000 11.700

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanmorgen weer les gehad. Eerst nog wat nuttige uitleg, waardoor je toch wat anders tegen bepaalde situaties aankijkt en je meer nadenkt over 'ik zie hun misschien wel, maar zien zij mij wel'?
    Daarna nog even lekker gereden, stond flink wat wind, wat goed te merken was. :)

11. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Basis Hyper toch 2k duurder geworden ongeveer? :eek:

12. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Probleempje met me laars is opgelost. Moest eerst heel dat ding er afhalen en dan kon je em er zo weer opzetten.
    Toch bedankt voor jullie adviezen, vooral die van Pimmy hebben me heel erg geholpen :+

Mijn les van vandaag was trouwens gecanceled vanwege het weer. Instructeur zei dat het voor me examen niet zo veel uitmaakte, omdat het tog wel goed gaat. Altijd leuk om te horen.

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Volgende keer dat je een vraag hebt, weet je waar je moet zijn!

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    nee hoor...500 euro meer dan dat hij al was.

met zoveel vernieuwingen en verbeteringen vind ik het een supernette prijs :thumbs:

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zo vandaag mijn motor uitelkaar gehaald.

Tank en kappen er af.
    Die gaan naar de spuiter voor een mooie matzwarte look :)

En toen kwam ik ook allerlei andere onderdelen tegen waar ik mee bezig ga, stepjes etc. lijkt me mooi om te gaan zandstralen en opnieuw coaten.
    Iemand ervaring daarmee prijzen etc.? Het is een fiets uit 98 ben er helemaal gek van nogsteeds maar moet natuurlijk wel binnen de perken blijven!

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Even nog een plaatje erbij van mijn naked naked bike ;)

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst in de zeikregen gereden met lessen. Echt het eerste kwartier kwam het met bakken uit de hemel en toen moest ik nog ruim een 1 uur, werd tog wel behoorlijk koud op een gegeven moment.

Ging allemaal goed en ben wel klaar voor het examen denk. Had alleen wel een fataal foutje. Kwam een auto uit een zijstraat, wat wel een gelijkwaardig kruispunt was, maar hij stopte al voor de auto voor me. Dus ik denk ik ken er ook wel voorbij, maar dat was dus niet de bedoeling :+.

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet minstens één keer in de zeikregen rijden met je rijlessen haha. Ik had er ook eentje echt met storm, in het donker ook nog. Als ik er aan terug denk vond ik het prachtig. Helemaal toen ik daarna ook nog is met het OV naar mijn drumles moest en toen weer naar huis.

Ik hield er een heel klein piemeltje aan over die dag :+

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat met voorrang heb ik ook wel eens. Bij fietsers ben ik vaak wat te voorzichtig qua inhalen (wil ik eerst wachten tot tegenligger langs is gekomen, of we voorbij kruispunt zijn etc). Meegaan terwijl diegene voor me gaat heb ik ook wel eens gehad, ook bij wegversmallingen. Of dat je een rotonde afgaat en aankomende voetganger geen voorrang verleent, omdat je er nog wel even voor kan (wat ook makkelijk kan).
    Woensdag en donderdag nog 2x lessen. Ging vorige week erg lekker en hoop dat het zo blijft. Vrijdag dan examen.
    Met beetje mazzel kan ik dan serieus op zoek naar een leuke motor. Yamaha FZ6 Fazer lijkt me wel een leuke eerste motor. Ligt er ook een beetje aan of ik hem (of een ander) in goede staat binnen mijn budget kan vinden.
    Honda CBR600 lijkt me ook een erg leuk model, maar betwijfel of die niet te veel 'sport' is voor mij. Wellicht als ik rond ga kijken gewoon eens testritje aanvragen.

Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  20. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    rr of f?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina