1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Geschorst op het kenteken.. Je kan een motor kopen als je nog geen rijbewijs hebt maar je moet dan nog wel betalen voor belastingen enzo.

Als je een kenteken schorst hoeft dat dus niet maar blijf je wel je platen houden volgens mij. Handig dus als je een motor met kenteken koopt terwijl je nog geen rijbewijs hebt

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gratz!

Damn man, nu wil ik helemaal m'n rijbewijs hebben. Wil ook lekker zelf kunnen rjiden en eigen motor hebben etc. Eerst nog dat examen eens zien te halen volgende week.

3. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd!

ik heb nu een fox op het oog maar er zit waarschijnlijk een lek in de uitlaat in. Is dit makkelijk + goedkoop te repareren?

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd man. Dat je op tijd merkte dat je geen voorrang kreeg is echt +punten bij CBR. Welkom bij de club :cool:

Je moet de schorsing opheffen (duh :+) en nog belangrijker je verzekering regelen. Was in mijn geval een belletje en gaven mij later de middag een aanbieding en meteen verzekerd. Wel doen voordat je gaat rijden!

5. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx allemaal.

Me tante is mijn "contactpersoon" voor verzekering enzo, dus die bel ik morgen meteen wel ff nadat ik me rijbewijs heb aangevraagd. Dan moet het allemaal nog wel voor het weekend lukken, denk ik. En dan kan ik eindelijk rijden op me motor ipv poetsen en kijken :D

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ga je je rijbewijs met spoed aanvragen dan? Want anders gaat er toch iets van vijf werkdagen overheen voordat deze klaar is?

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Homo's! Op Hypers!

Jammer dat je koppelingsdeksel samen met de monster weg is ;)

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijft je eigen motor poetsen ook leuk :+

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gefeliciteerd Skullcrush3r X!
    Post nog is een plaatje van je bike. alleen de koplamp kan ik me nu herinneren haha!

Ik heb zo'n voorgevoel dat we een leuke xbwtourclub krijgen straks!

10. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik weet dat skullcrusher nu erg veel aandacht heeft maar ik wil jullie ook ff het volgende vragen:

ik heb nu een fox op het oog maar er zit waarschijnlijk een lek in de uitlaat in. Is dit makkelijk + goedkoop te repareren?

11. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ligt een beetje aan de grote van het lek.
    Voor kleine scheurtjes voldoet een pasta vaak al en dat is makkelijk en goedkoop.
    Beste oplossing wordt waarschijnlijk lassen.. en dan moet je een handige vriend/oom oid zien te vinden ;)

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Of voor 40 euro een nieuwe halen......

Dat lek kan ook de uitlaatflens zijn die niet goed dicht zit omdat bijvoorbeeld de pakking naar de klote is.

13. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    dus een nieuwe uitlaat kost ongeveer 40 euro... ?

14. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Rijbewijs aangevraagd en komt waarschijnlijk morgen binnen. Verzekering is ook al rond en gaat morgen in. Morgen alleen nog ff naar postkantoor om me motor te onschorsen(?).

BTW: Ze hebben of bij het CBR of bij het gemeentehuis een foutje gemaakt, ik krijg namelijk gewoon een zwaar rijbewijs. :D

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    En je hoort eigenlijk een licht rijbewijs te hebben dan?
    Pas daar mee op hoor!

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Lijkt me sterk, komen gewoon twee vermeldingen op te staan met beide een andere ingangsdatum. Achter de sportmotor (zware motor) komt een datum te staan die over twee jaar ingaat.

Zoals dit plaatje:

Mocht het toch anders zijn zou ik maar niet op een zware motorfiets gaan rijden, want je bent dan net zo strafbaar.

17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ahh je heb gelijk ja. Het mannetje bij het gemeentehuis zei wel dat ik op een zware motor mag rijden, maar die begreep het gewoon niet denk.

maar ik was tog niet van plan om op een zware motor te gaan rijden. Heb voorlopig denk wel genoeg aan me geknepen z750.

Edit:

Dit is em.

Laatst bewerkt: 10 dec 2009
  18. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3

ja...hoorde het ook van toine.

de beste man wilde dit er toch bij hebben......kan hem geen ongelijk geven 8)
    geloof dat hij alleen de knipperlichten iets lager wilde hebben voor beter zicht :confused:
    er zaten van die kleine ledjes op maar die waren prima te zien en gaven mega veel licht.....vreemd dus.

de hyper wordt ergens in januarie al geleverd of binnen verwacht.....tis alleen even kijken waneer ik hem ophaal.
    het is voor mij vanuit oisterwijk een 110 km rijden wat ik zeker niet door de sneeuw,pekel en andere smerige nattigheid wil gaan doen.

een droge dag met een redelijke temperatuur (alles boven het vriespunt is ok)is alles wat ik dan vraag. \o/

ill keep u all posted :thumbs:

19. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Vette bike Skullcrush3r X 1 van mijn favo's

Ik kreeg vandaag mijn gespoten onderdelen binnen.
    Dus gauw de staart vast er opgezet met nieuw Led achterlicht:

[​IMG] [​IMG]

Tank moet ik even samen met iemand doen.. en dan nog de stickers plakken. \o/

20. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    DAMN die is egt nice ! ! wat betaal je daar nog voor als ik mag vragen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina