1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, hij is geschorst. Anders had ik dat wel gedaan.
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe stationair laten draaien is juist niet goed. Je trekt daardoor alleen de accu leeg omdat je de startmotor laat draaien maar omdat je niet rijd krijg je geen stroom terug via de dynamo met een lege accu als gevolg. Een druppel lader is dan een betere oplossing en in dit geval ook niks doen.

    Trouwens ik hoorde vandaag dat je beter je motor stil kan laten staan in deze kou met een volle tank omdat bij een redelijk lege tank de tank van binnen kan gaan roesten. Zit er een waarheid in dit verhaal, anders ga ik 'm nog ff voltanken O-).
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja dat klopt, beste is gewoon aftanken en wegzetten.
    Ik heb zo'n Optimate III druppellader erbij.. echt super makkelijk hangt gewoon een kabeltje onder m'n zadel en als hij stil staat klik ik hem er aan, kan het iedereen aanraden!
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb zelf ook zo,n optimate 3. idiaal zo,n ding!
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je zaterdag pas naar de beurs gaat zijn alle doorgaande maten al weg, Heb je alleen nog maar S'jes en XXL over. Als je echt op zoekt wilt naar koopjes moet je direct donderdag ochtend aanwezig zijn.
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij staat ook gewoon volg getankt in de schuur onder een laken. Ook een optimate III er op :p

    En voordat ik weer ga rijden geef ik hem een kleine beurt (olie verversen, koppeling, ketting, remmen, banden controle, enz.)
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat zal best. Ga er in eerste instantie ook niet vanuit dat ik alles (pak/helm/laarzen/handschoenen) op de beurs koop.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    geld dat ook voor accesoires als handschoenen en dergelijke denk je?

    ik ga namelijk waarschijnlijk zaterdag pas heen en wilde er toch wel een mooi nieuw setje handschoenen scoren
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik was vorig jaar de zondag gegaan en toen was al het leuks wel zo,n beetje weg vond ik.

    Daarom ga ik dit jaar donderdag middag/avond na m,n werk }:]
    Niet dat ik echt iets nodig heb,maar ook meer omdat het dan wat rustiger is.
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ga ook donderdagavond na mijn werk. (steenworp afstand :))
    Vanavond even kaartjes bestellen.
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben die gast die donderdagavond staat te kwijlen op een Multistrada 1200s.
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga er vrijdagmiddag met m'n vriendin heen, even kijken of we wat motorkleding voor haar kunnen scoren.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    ?
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm.


    Beetje jammer van die siliconen.
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ja joh....vind die lippen ook veel te rond....












    :+


    die ouwe lul heeft straks 2 kuilen in zijn rug.
     
  16. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dikke smile op z'n gezicht haha mooi ploatie ;)
    Ben vanavond op de beurs. zin om te zien:

    -ZX10R
    -Multistrada
    -Gekke custom fietsen

    Kijken of ik nog meer opleuktroep kan vinden voor mn REX :)
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, ik vertrek ook straks met de trein richting Utrecht. Ik hoop dat de Multistrada goed te bekijken is, en evt erop zitten. Ga ik gelijk alvast peilen wat ik voor mijn 696 kan krijgen voor inruil.

    Verder nog kijken of ik voor een heeeele mooie prijs een heeeele mooie helm kan vinden, anders doe ik het niet.

    Ennn misschien nog een nieuwe spiegel voor de 696, een onverlaat heeft er vermoedelijk op geleund en nu is die een beetje aan het kwispelen door de wind.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hahaha geweldig.
    Ik loop vanavond samen met een maatje naar de motorbeurs (wonen beide in de buurt van de jaarbeurs)

    Komen vlak bij de ingang 2 onwijs lekkere chicks naar ons toe gelopen (die daar werkten,je weet wel beetje mooi bij de motoren staan)

    En zeggen opeens van "komen jullie voor de motorbeurs en hebben jullie al kaartjes?"

    Wij zo " euuhh nee we moeten nog tickets kopen"
    Nou wij hebben er nog een paar hier hebben jullie er 2 8)_O_
    Dus ja dat scheelden ons weer 17,- per persoon!

    Verder erg veel mooie modellen gezien,was relatief rustig ook.
    Nieuwe strada was prachtig.

    Was ook nog op zoek naar een kentekenplaat houder voor m,n triple maar die heb ik helaas niet kunnen vinden.
    verder dus niks gekocht maar wel een erg geslaagde *gratis* avondje motorbeurs.
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha mooie modellen de bikes of de chicks? ;)
    Vond het ook een geslaagd avondje.. leuke bikes gezien! ik wil die zx10r die ik nooit de baas kan worden.. hmmmmmm

    Nog ff wat troep gekocht voor mn motor.. evotech olievuldop en race striping.. hoop dat t een beetje makkelijk te bevestigen is anders trek ik het er zo weer af 8)
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is gelukt hoor, IXS broek, jas en een Suomi Ducati helm. En dat allemaal voor 460 euro.

    Heb voor mezelf nog wat Alpinestars handschoenen gekocht. Zeer tevreden. De beurs was ook leuk, goede sfeer, mooie fietsen. Volgend jaar weer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina