1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Motorbeurs was weer leuk idd, multistrada was wel kleiner dan verwacht, hij wordt wel goed gehyped hier op het forum ;)

    Vind zelf dit wel leuk spul:

    990 SMR
    [​IMG]

    [​IMG]

    en het kleine broertje:

    [​IMG]

    Ik rij van het voorjaar hopelijk ook op een KTM 690 SM-R of 690 Duke :D
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    kom ook net thuis van utrecht.........en vond het voor de vrijdag fucking druk zeg!!

    hebben ons rot gelachen en een leuke dag gehad.
    was zelf op de raceplee majesty gegaan en kon zo mooi voor de deur parkeren.
    heb er nog een nieuwe speelhelm en bril erbij gekocht voor 3 knaken als de hypermotard hier voor de deur staat en het zonnetje schijnt.

    [​IMG]


    helemaal lachen werd het toen ik er op de parkeerplaats achter kwam dat de niewe butsmuts net niet onder de buddy van de scoootah paste........toen het ook nog eens begon te sneeuwen.
    dus deze paardenkop kon met zijn flashy enduro helm op de yamahahaha dixie naar huis kachelen door winter wonderland........geen porum dus en fucking koud ook nog.

    voorjaar.................





    waar blijft u??


    ps....




    oja....mijn sneeuwbril :)


    http://www.bodypunks.com/product.as...essories > Eyewear&orderby=2&sku=320466127097
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :lol::lol::lol:

    Ik zie je al gaan door die kou met je helm in de hand geweldig!
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hij had die helm op volgens mij op zijn pleescooter 8)
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ja joh...

    ik had die crosshelm op mijn kanis en mijn normale intergraal helm zat onder de buddy.
    die nieuwe helm past niet vanwege die duikplank op mijn voorhoofd :+........of je drukt ff door,hoort "krak" en alles past erin :)


    helmpie zit wel mega lekker trouwens.....tis alleen fris door een sneeuwbui.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Eeuhhhhh... beide :+
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Waren wel weer allemaal nerds met puisten die op elke motor stoer gingen zitten en met elk promo meisje op de foto wouden, natuurlijk met hun mobiel gemaakt, staat stoer op hyves natuurlijk :')
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat was idd wat spijtig.
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had juist dat al die playmates met mij op de foto wilden...\o/

    Donderdagavond heb ik echt zeker een uur bij de Multistrada doorgebracht en beetje gepraat met de aanwezige dealers maar ik ben wel met een erg positief gevoel weggegaan. De motor ziet er erg gaaf uit, lekker ruig en sportief.

    De fiets zit ook echt top, lijkt me een onwijs lekkere en comfortabele rijpositie. Alle extra'tjes en snufjes beloven uiteraard ook een hoop en de 150pk spreekt voor zich.

    Ik heb ook relatief positief nieuws over de inruilwaarde dus wat dat betreft zit het ook goed. Dus ik zal de fiets in mei/juni zo'n beetje gaan bestellen :D
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, de Multistrada zag er mooi uit. Voel mezelf nog iets te jong voor zo'n ding, maar het is de eerste sport/tour hybride waar ik echt gecharmeerd van ben. Scherp ontwerp.
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hey pimmert!!


    vind je dit ook niks????



    [​IMG]


    is een stuk goedkoper dan de multi,doet motorisch weinig onder voor de duc,stuurt als een malle,ziet er ook ge-wel-dig uit en is ook uit te rusten met de wereld aan extra's.

    met alleen de munten die je overhoud in aanschaf kan je die granpasso uitrusten met de meest vette shit.
    persoonlijk had ik hier ook even naar gekeken kerel.......but that's me :+


    [​IMG]


    gr beukie.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    er zullen mensen zijn die dit allang gezien hebben op bv tv......maar voor de (ducati) liefhebbers is dit programma erg leuk om te zien.

    dit is deel 1....

    de rest is simpelweg te vinden op you tube..




    http://www.youtube.com/watch?v=qxVXOOBkXZE


    andere merken zoals honda,kawasaki en ik geloof ook triumph zijn ook aan bod gekomen.


    nogmaals een leuke serie dit.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag ook geweest. Weinig nerds opgemerkt die overal op moesten zitten.
    Gelijk maar een pak (ixon broek/jas) gekocht, paar dure handschoenen erbij (zag later prijs op bonnetje, even een wtf moment, maar goed, zolang ze m'n handen maar goed warm houden). Helm en laarzen vielen reuze mee qua prijs en wist dat het flink kon oplopen.

    Dinsdag motor ophalen, can't wait.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat is Rukka kleding trouwens gru-we-lijk duur zeg(heb je natuurlijk wel wat) maar nooit geweten dat het zo duur was.
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Thnks voor de herinnering, moest dit idd nog even bekijken.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb mijn wish list ingekort naar:

    Aprilia Dorsoduro; gruwelijk mooie fiets maar wel zwaar en niet zoveel vermogen 200kilo/83pk

    KTM 950 SM-R; mooie fiets met aardig wat vermogen en superieure onderdelen (wp voor/achter vering, brembo remmen etc.)

    KTM 690 SM-R/Duke/SMC; pure fun met een laag gewicht en hoog vermogen voor een 1 cilinder, zelfs bij keihard knallen nog steeds een verbruik van 1 op 20. Helaas niet geschikt voor lange stukken snelweg.

    Zodra het weer wat beter is even wat proefritjes maken. Tevens een dagje supermoto school geboekt bij Marcel van Drunen.
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik heb toch deze maar aan mijn wishlist toegevoegd.... Lucky bastard welke hem straks in zijn achtertuin heeft staan :mad:.

    [​IMG]

    Verder, mijn hoogtepunt:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mag hij soms ook in mijn voortuin staan :+
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Pff jij hebt de gewone Evo niet eens de SP, ik zou hem direct inruilen anders hoor je er niet bij :+
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Morini is ook leuk. Maarrrrrr als je met die prijsklasse zit heb je eigenlijk ook voor dat geld een Multistrada 1200 (geen S). En dan heb ik weer liever de Multi. Maar goed, dat baseer ik ook puur op de papieren van beide fietsen hoor. Ik verwacht heel veel van alle snufjes van de Multi (electronische öhlins, ride by wire, abs, traction control, geen sleutel nodig etc.).

    Voor mijn gevoel is er nu geen andere fiets die in dat vaarwater zit. Op het gebied van een mooie combi van touring en sport is die Moto Morini zeker aanwezig, maar dan schiet hij zo op het gezicht weer tekort op de snufjes en luxe.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina