1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagprijs is rond 3000,-

    Hoogste bod zit op 2600,-
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn dat ook niet de gevallen dat je juist je verzekering nodig hebt? 8)
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, maarja hoe vaak rijdt je nou iemand invalide? :+
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Telt jezelf invalide rijden ook mee? In dat geval tot op heden toch 1 keer per jaar.
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie trouwens wel eens gecontroleerd door de politie op de motor op kentekenpapieren of rijbewijs oid? Met mn brommer had ik om de 3 weken een motoragent die even "papiercontrole" deed. Tegenwoordig steken ze hun hand op. Met de motor nog geen boete gehad terwijl ik nu toch meer weggebruiker ben en meer over maximumsnelheden zit dan met m'n brommer. Mja, zal t brommervolk enzo wel zijn :cool:.
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Motor nooit echt controle nee... hoefde pas zelfs niet te blazen bij zo'n 100% controle :+

    Alleen de grens over Engeland binnen, werd alles 3x gecontroleerd en het hemd van mijn lijf gevraagd. Maar die zijn gewoon streng.

    Valt me wel op dat een motoragent je meestal gewoon een waarschuwing geeft voor kleine overtredingen terwijl ik met de auto toch genoeg van dat soort boetes heb :+
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat dat nou precies de situatie zijn waarin je dus wel verzekerd wilt zijn.
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt vet, naar Engeland rijden. Ga ik ook zeker doen volgend jaar, als het weer een paar dagen achter elkaar lekker weer is 8). Was het niet wennen, dat links rijden? En wat voor vragen stellen die Engelse agenten dan? Heb alleen nog niet echt veel motor-vrienden. Nu 2 gasten maar het is natuurlijk veel leuker om met meer te gaan en met echt goede vrienden. Al die vrienden van mij, "Ja ik ga ook mijn motorrijbewijs halen, "Ja wanneer ik 21 ben" "Ja wanneer het voorjaar is" "Ja als ik geld heb om ook een motor te kopen". Ben benieuwd of 't voor hun 40'ste gaat worden :+.
     
  9. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog nooit. *afkloppen* Gezien mijn rijgedrag zal de eerste keer ook geen controle zijn als ze me zien voordat ik ze zie :emo:
     
  10. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Op je motor he, niet je vriendin. :):
     
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen (ja ik lees veel op internet :+)dat een 250 terugdraaien naar 25 kw niet goed voor de motor te zijn toch?

    Maar ik ga dan ook maar eens verder kijken voor een 500/600cc. Al lijkt zo'n 2 takt me ook wel wat. Ik heb nooit op een brommer of dergelijk gereden en denk me er best mee te kunnen vermaken voor een jaar of 4/5 (tijdens mijn studie). Al zal het allemaal nog wel een tijdje duren voordat ik er één koop. Ik hoop namelijk begin volgend jaar te beginnen met lessen.
     
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis knap als je de 25KW restrictie overschrijdt met een 250...
     
  13. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Oké even over brommers en snorgevallen. Hoeveel kost zo'n ding ongeveer in de maand, denk aan benzine, belasting(?) en verzekering? Minder of meer dan 50 euro?
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoho we hebben het hier over een Aprilia RS250, dat is een 2takt geen 4takt.

    De Kawasaki ninja 250 is echt een brommertje, ding heeft net 30 pk dus valt binnen de 25kw regel (25kw komt neer op net geen 30pk) en haalt een keer 130km/h.

    De Aprilia RS250 is een 250cc 2takt (dus 2 slagen minder, de compressieslag gaat tegelijk met de inlaat en uitlaat slag) en haalt zeker wel 70pk met een topsnelheid van 240+. Tevens weegt zo'n Arpilia ook nog eens niks (135 kilo?) dus het is echt een geweldige scheurfiets die eenmaal op toeren er superhard vandoor knalt. Logisch dat deze begrenst moet worden om aan de 25kw regel te voldoen.
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    geweldig gedaan deze openingspost!!!!!


    kleine noot......ik rij op een monster s4r!!!!! en het belangrijkste........



    ik mis de vetste bike hier!!

    het utlieme koppelkanon,de absolute artikel 5 machine,het brute pk pakhuis,de slijpsteen uit almere en de schrik van de klpd.....


    mijn scootaahh!!

    [plaatje]http://i632.photobucket.com/albums/uu49/ms4rbeuker/IMG_0895.jpg[/plaatje]
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277

    :lol: wat een anti-climax geweldig! :lol:

    :):
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    enne.....


    bij deze meld mijn zoon zich ook aan voor de xbw motorclub!!!

    [plaatje]http://i632.photobucket.com/albums/uu49/ms4rbeuker/IMG_1211.jpg[/plaatje]
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij lijkt wel op je.



    Jij hebt ook altijd twee handen op je kruis.
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat ook wel ligt aan het feit dat oom motoragent ook niet voor jan lul motoragent is geworden en zelf ook weet hoe het is om op de motor te zitten en soms misschien kleine overtredingen te begaan. Daardoor zal hij vast sneller deneiging hebben iets door de vingers te zien :)

    Edit:/ Nice logo in de OP trouwens!
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Links rijden is niet zo heel moeilijk. Ik had het nog nooit gedaan maar mijn broer woont in Engeland. Dus de eerste dag heb ik hem voorop laten rijden en de 2de dag merk je er niets meer van. Hij moest ook wel voorop, anders had ik nooit zijn huis in London gevonden O-)

    Wel heel andere dingen worden daar gedoogd kwa inhalen. Tussen 2 rijdende auto's door is totaal geen probleem. Ik was in London geweest waar mijn broer woont, daar gaat het echt helemaal nergens over met de motor. Ging vooral hard :+

    Dat zal het wel zijn ja. Meestal zijn het ook geen verkeerde gasten de motoragenten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina