1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Had zelf ook dat probleem hoor (met m'n oude monster), regelmatig gewassen, nooit in de winter gereden, zelden in de regen, maar er is gewoon geen houden aan. Die eerste cilinder gaat er aan. Als de rest glimt, maakt dat echter niet zoveel uit, je ziet het bijna niet.
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Props Pimmy, vind de 696 er opeens een stuk mooier uitzien. Dacht toen ik er snel langs scrolde: Hey Bas heeft zn Hyper al.

    R-Y, met dat budget hebben we iig een ruime keuze, dat moet wel lukken. Wat je kan doen is een redelijk goedkope motor kopen, tussen de 2 en 3 duizend in. De rest zet je opzij, en met deze motor rij je je 25Kw periode uit. Zodra die voorbij is verkoop je hem, en ga je voor een GSX oid.
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren het eerste ritje van het seizoen gemaakt, omdat ik nog niet op de Yamaha had gereden, heb ik die maar gepakt in plaats van de Duc. Was wel benieuwd naar de 4 cilinder... en het was inderdaad een ervaring. Onder de 7/8000 toeren is het een hele gemoedelijke, kalme motorfiets. In tegenstelling tot de 998 kun je gewoon rustig door de stad touren met 40 of 50 km/u. Maar boven de 8000 toeren, mijn god, dan kicken de afterburners in, wat een geweld. En dat voor een fiets van 15 jaar oud.

    Anyway, wat plaatjes van het strand (weer crappy iphone pics):


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Mhh dat is ook nog een idee ja. Maar het is gewoon zoo verleidelijk om in een keer goed/mooi te rijden=(. Ik ga het internet nog eff rond speuren naar leuke motoren.
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Voor 7000,- kan je een erg leuke 2e hands fiets mee kopen!

    :)
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor 7000 euro kan je mijn motor straks (over een half jaar haha) bij de dealer kopen :+

    Ik heb goede hoop dat het zondag een zonnige dag wordt, dus dan ga ik misschien is een goede rit maken. Was wel balen dat het vandaag regende, motor was net zo mooi schoon haha. Maar goed, hij reed wel heerlijk.

    Heb ook een financiele meevaller dus die gaat lekker in het Multistrada potje... Moet uiteraard deze accesoire hebben :+: http://www.ducati.com/accessories/multistrada/complete_racing_exhaust_kit_with_titanium_silencer_425/index.do?urlBack=%2Fvi%2Faccessory.do%3FkeyWord%3D%26pageNumber%3D2%26idBikeFamily%3D23%26idModelBike%3D1200%26idModelYear%3D9%26idCategory%3D0%26nameOrder%3Dasc%26sortOrder%3Dname

    Fallout, waar heb je die foto's gemaakt? Ziet er uit alsof het een leuk ritje is geweest. Wat betreft die voorste cilinder klopt dat ook wel, maarja dat ding staat ook gewoon helemaal bloot en krijgt in hete toestand alles te verduren, van water en pekel tot steenslag. Is jammer. Hoop dat ik het bij de Multistrada staks kan beperken.

    Oh en nog even voor de show :+
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Ach ja, het is uiteindelijk een gebruiksvoorwerp, niet al te veel zorgen over maken.

    En de foto's zijn gemaakt bij de Langevelderslag (strand bij noordwijkerhout). Ben eerst groene hart in gereden, langs de wijde aa, daar heb je een aantal mooie lange en lege provinciale wegen. Daarna door Leiden en langs warmond/voorhout/sassenheim om nog even naar het strand te rijden. Het was idd een leuke rit, heb het wel behoorlijk koud gekregen na dat anderhalve uur. Maar, leuk was het wel, vanaf de dag dat je (in november) die motor weg zet, ga je het enorm missen.
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ga er dan mijn plechtige taak van maken om de voorste cilinder netjes te houden :+


    nog heel even en de hyper is klaar...............nog heel even :)
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In de nieuwe moto73 staat een test van de multistrada 1200, toch best wel een hooligan fiets die meer met de KTM SMT vergeleken kan worden dan de BMW 1200gs.

    Owja als het mee zit rijd ik binnen kort weer wat anders, gister even een rondje dealers gedaan en ik kreeg een inruilprijs voor mijn FZ1 hoger dan ik ervoor had betaald :+ tja dan is de keus snel gemaakt.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    En heb je al wat op het oog?
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zeg ik lekker nog niet :):
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Piaggio MP3



    :+
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee komt uit Oosterijk ;)
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    ?

    \o/
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ahaa KTM :cool:
    Nu is de vraag welke...

    Supersport zal het niet worden aangezien je geen fan bent van tupperware lol.

    Superduke vind ik toch ook wel erg gaaf, of die SMT (tour/sport achtige)
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nice, zeker nu het betere weer echt in zicht begint te komen. Hier en daar nog wat sneeuw / zout, maar ook volop regen (om de wegen schoon te spoelen) en zon / droog weer / goed gaanbare wegen.
    Morgen denk mijn motor maar een keertje wassen. :+

    Gok een KTM Superduke 990.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik denk het ook, of dat 690 geval wat hij laatst neerzette :+
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Allemaal mis! aarg ik kan het ook niet voor me houden! wou eigenlijk wachten totdat ie thuis stond. Het is een 990 SM geworden met nog geen 2500 op de teller:

    [​IMG]
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    \o/\o/\o/
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vet ding! Erg rauw geluid ook!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina