1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zodra ze van die motor afstappen zijn het echter wel eikels.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zijn vaak enorme teringlijers hoor die gasten, bij mij in de buurt hebben ze oo kvorige week een 35 jarige vrouw van de scooter afgereden omdat 2 motoragenten een wedstrijdje gingen doen.. vrouw was 2 dagen lang in levensnood. Ben zelf ook een keer bijna door een motoragent aangereden die zonder sirene of wat dan ook door rood reed. Verder zie ik ze wel vaker als idioten rijden over fietspaden en zelf over pleinen waar veel mensen lopen (amstelveen winkelcentrum voor de bekenden). Moet je is flikken als je geen agent bent 8)
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    true, het blijven agenten he ;)

    Was vandaag trouwens heerlijk weer om nog ff te rijden zo laat in het seizoen! :D jammer van et koude en vrij stevige windje... maarja

    meer mensen nog gereden vandaag?
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Top zit (bij mij) op de 211 km/h
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    dat was op de pieter callandlaan op een vrijdag....dacht een week geleden.

    de vrouw is de zus van een vriend/collega van mij,en lag na de aanrijding met een gebroken bekken,kapotte nier,verschoven rugwervel en nog een aantal breuken serieus in de lappenmand... :b:=(

    bureau integriteit is nu bezig met de zaak....de agenten zelf worden direct losgekoppeld van dit soort zaken.

    de verklaring van de politie was dat beide heren naar een melding onderweg waren betreffende een inbraak/inbreker....en dat gaat niet met het voeren van bijzondere signalen.

    ik ga veel weg op de motor met vrienden waarvan meer dan de helft werkzaam is als motor/agent.
    mijn persoonlijke ervaringen (los van deze vrienden) met de motordienders is meer dan alleen maar goed :thumbs:
    ik ben nog nooit "genaaid" en zelfs als ik zelf de fout maakte ben ik keer op keer gematst door volstrekt onbekende motoragenten van zowel het klpd korps als de gemeente pliesie.
    in de 18 jaar dat ik nu mijn rijbewijs heb had ik hem al 345 keer in kunnen leveren wat alleen al de snelheid aangaat......laat staan de rest :x

    voorlopig ben ik nog steeds buschauffeur bij het gvb en nog steeds in het bezit van het roze plasticje.
    zonder de coulance van oom agent was ik al talloze kerel de lul geweest en ben ik voor 99% weer op pad gestuurd met enkel een waarschuwing.
    wordt je aangehouden door je eigen gedrag ga dan niet de popiejopie uithangen met de agent en blijf gewoon jezelf.
    doe helder en eerlijk je verhaal en je kan hem dan altijd recht in de ogen kijken.
    bijdehandjes en vuilbekkerij wordt geknipt en geschoren en hoppekee weer een prent aan je reet :{

    agenten zijn geen teringlijers,eikels of nsb'ers maar gewoon mensen die hun vreten verdienen door eikels en teringlijers eruit te vissen.
    niemand is roomser dan de paus (ik al helemaal niet) maar als je normaal doet is er werkelijk nooit wat aan de hand........zelfs niet als je een beetje de boel verkloot hebt O-)


    de neuk van beuk.:b:
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Maar als ik dan bijvoorbeeld bij wegmisbruikers zie hoe 2 stuntende motorrijders op een compleet verlaten en lege parkeerplaats hun rijbewijs mogen inleveren,dan denk ik wel van komop ga eens echt wat doen... =(

    Verder ben ik het er mee eens dat het natuurlijk niet allemaal schoften zijn,zitten zeker ook hele vriendelijke tussen.
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wegmisbruikers is een sensatie programaatje.....als ik die gekrulde dwerg en koos spee al zie zet ik hem op een ander net.

    vind zelf blik op de weg 10 keer beter.

    tis maar net hoe het gebracht wordt en voor welke doelgroep de zender deze rommel de ether in gooit.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Wegmisbruikers ben je altijd de lul , hoe klein de overtreding ook is.
    Vervolgens wordt je door André van der Toorn en Koos Spee ook nog eens behoorlijk in de zeik genomen.

    Geef me dan maar Blik op de weg !
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Één van die rijders is een vriend van mij, ze hadden na 4 dagen hun rijbewijs terug en een boete van 150 euro. Bij wegmisbruikers zeiden ze dat het een openbaar parkeer terrein was maar achteraf bleek dit toch een eigen, afgesloten parkeer terrein van de Macro te zijn.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja klopt, ik reed er net langs 5 min na het ongeluk (p.calandlaan ligt naast mijn huis). Zag er echt ziek uit

    hoeveel kilometers heeft ie gelopen, vind de vraagprijs namelijk wel netjes
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ken de motor van sjoerd..



    en het is werkelijk een plaatje van een bike!!!!!!!!


    altijd spik en span en rijd als vergif dat ding......aanradertje dit.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanmorgen weer gelest. Je merkt wel dat het flink kouder wordt. Na 1,5 uur heb je behoorlijk koude vingertoppen en je stuurt wat stijver/houteriger.
    4u in de zomerse hitte rijden is best te doen, je gaat hoogstens flink zweten, maar 2u in de kou is wel voldoende. Of je moet binnen pauze hebben om weer even op te warmen.
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een goed (kunststof) winterpak hebt moet dit wel te doen zijn. Gister ook hele dag gereden.

    In leer is er momenteel niet zo heel veel meer aan. Lijkt wel alsof ik ga skiën als ik mijn motorpak aan doe nu 8)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, pak is gewoon stof, geen leer. Blijf je prima in warm en ook in de regen blijf je goed droog. Enkel handschoenen zijn leer. Gaat snel beetje wrijven (ongeacht temperatuur), en ze geven behoorlijk af, en in de koude periode krijg je er redelijk snel koude vingertoppen mee. Als je handvatverwarming hebt zou dat ook niet zo een ramp zijn.
    Als ik m'n eigen pak over een tijdje ga kopen, worden het denk gewoon die stoffen handschoenen, ipv leer.
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 paar handschoenen om een indicatie te geven. Moet haast wel als je het hele jaar door rijdt, iig 2 paar.

    Zomer doorwaai handschoenen
    Al seasons waterdicht
    Winter waterdicht

    Eigenlijk heb je niet winter en al seasons nodig, maar vond het wel fijn. :+
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat is ook een oplossing inderdaad. Handschoenen zijn ook niet de duurste items.
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    [​IMG]

    120 eu :x

    Heb vorige week in de kou en regen op een BMW 1200 GS gereden :lol: Was wel ff blij met de handvatverwarming _O_ op de hoogste stand werden ze gewoon heet!



    Vind zelf leer een stuk fijner zitten, wappert niet en je lijkt een stuk minder lomp erin. Maar voor in de winter kan je idd beter (een goed) textiel pak hebben.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat is ook wel zo. Maar dat zou je dus op kunnen lossen met bijv. 2 paar handschoenen, of een set goede / dure handschoenen met de voordelen van beiden gecombineerd. Maar met alles kun je het zo duur maken als je wilt. :)
    Flinke tijd terug was ik in een forse motor kledingzaak met flinke keuze, en groot verschil in prijzen.

    Btw, zo een helm met donker vizier is ongetwijfeld ideaal tegen de zon, maar heb je er in tunnels en schemer/donker (avond/nacht) geen last van, dat je zicht als het ware te beperkt/donker wordt?

    Edit:
    Damn, dat filmpje. Balans als een malle. Doet me denken aan kunstfietsen, waarbij ze op (speciale) fietsen ook ziekelijk kunnen balanceren. Die stoppies ook echt, niet normaal meer. En soms staan ze op puntje van de zadel, motor vrijwel verticaal, waarbij je zou denken dat motor wel naar achter moet klappen (door het gewicht van de rijder die achter het wiel lijkt te liggen).
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb zelf deze helm:

    [​IMG]

    zoals je kan zien spiegelt hij wel in de zon maar je kan er nog wel redelijk doorheen kijken. Met een echt donker vizier kan je in het donker niet veilig rijden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina