1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Word uiteraard wel errug lekker door gereden dan maar als je zo altijd zou rijden dan word het wel een prijzige hobby(A)
    Om m op bok te zetten is niet zo,n probleem ik heb ze hier allemaal:D
    En als het moet bij een maatje zo,n motorbrug:)
    Maar kan ik wel gewoon me poten aan de bovenkant van me balhoofd uit laten steken?
    heb wel verschillende motoren gehad maar nog nooit dit probleem:p
    Haha verschillende trouwens niet zo heel veel het zijn er 3 geloof ik de mb met 125 niet mee gerekend:p
    Een cb1,een cbr400rr en later is dat omgebouwd naar een 600rr volgens mij slingert daar hier nog wel ergens een fototje van:)
    Allemaal Honda,s:D
    De enigste die het gewoon echt goed was was de cb1 die was echt onverwoestbaar ik denk door de goede begrenzer de rest heb ik allemaal wel een keer in elkaar laten draaien(A)
    Volgens mij had de cbr400 hetzelfde blok alleen minder begrensd en ging als ik goed heb tot de 16 half duizend toeren:D errug leuk haha ook voor slijtage:p
    Dat wel errug leuke beginners dingentjes trouwens:)
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een conformatie emailtje gehad van SC-Project dat de uitlaat die ik wil ook op mijn motor past. Dus die gaan we meteen bestellen als ik geld heb. En dan zijn we verlost van dat lompe ding die er nu op zit.

    Dit gaat em worden. Weet alleen nog niet of ik voor Carbon of Black Stainless ga.

    [​IMG]
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Damn die ziet er ff bruut uit zeg. _O_
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag mailtje gekregen, mijn dempers zijn ook verstuur, hoop ze dinsdag of woensdag te hebben!

    [​IMG]

    Met carbon cap heb ik besteld.

    En natuurlijk een geluidsfragmentje

    http://www.youtube.com/watch?v=hSyqRTC53Q0
     
  5. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat SC apparaat is idd gek_O_
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hey een vriend van mij heeft precies dezelfde op zijn 990 sm.
    ik weet niet waar jij ze besteld hebt,maar hij vond ze ergens echt voor een drol.
    leuke plofferts zijn het.
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Direct vanaf de fabriek, 600 eu inclusief verzenden vanuit Slovenië. Zijn precies dezelfde vorm en materiaal als de Akra's maar die kosten 1500 euro, vind ik net iets te gek voor alleen een leuker geluid.
     
  8. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandaag laatste les gehad voor het examen dinsdag... misschien morgen nog een keertje rijden. Heb dr vertrouwen in :D
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    eindelijk!!!!


    mijn complete termignoni kit is onderweg en inmiddels ergens tussen italië en nederland op dit moment :)
    als nu de vrachwaggel niet verongelukt,overvallen wordt of naar de zuidpool rijd moet het volgende week nog goed gaan komen.


    ben in mijn nopjes hier :+
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    pffff......

    krijg net weer fanmail van het cjib.


    je kan zelfs op een sooter in nederland te hard rijden schijnt het.............wel 6 hele kilomters te hard.

    denk dat ik deze inlijst.
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu nog je rijbewijs kwijt raken op de scooter :+

    Ik ga zo naar Mercuur toe... Ben benieuwd. Wel zin om ff te rijden, mooi weer natuurlijk. Ben net ook even langs Goedhart geweest (kwam er toch langs op de terug weg van 't hotel), KTM's bekeken. Ik vind zowel de 990SMR SMT als de adventure erg gaaf... Denk alleen dat de adventure misschien wat te extreem is voor iemand die niet heel erg veel terrein gaat zien.

    Verder weer is even de Multi bekeken, blijft een mooi ding. Yamaha Tenere vond ik tegenvallen, wordt 'm sowieso niet.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Motor is weer terug en Mercuur heeft zich in mijn ogen volstrekt belachelijk gemaakt. Degene die eerst aan de telefoon letterlijk zei: "Wij vermoeden dat iemand de motor met een hogedrukreiniger heeft bespoten." stond mij te woord. Maar nu vertelde hij dat hij dat niet gezegd had, maar gevraagd had of ik dat wel is gedaan had. Right... :+ Toon was gezet.

    Ontstond een klein beetje discussie omdat hij dus ontkende dat gezegd te hebben. Maar goed hij wisselde snel van onderwerp naar de remblokken achter. Die waren helemaal op. Dus kwam de volgende opmerking: "Je zegt dat je de motor een beurt hebt gegeven, maar hoe kan dit dan?". Dus ik trok een parallel naar z'n eerdere opmerking over de hogedrukreiniger door te stellen dat ik dat een rare opmerking vind omdat dat suggereert dat hij die beurt niet heeft gehad. Maar nee dat was niet zo, dat bedoelde hij niet zo. Right... :+

    Verder was hij sceptisch over de garantie omdat de motor bij Ducati Rotterdam gekocht is en hij eerdere ervaringen heeft gehad dat er Ducati's niet bij de garantie waren aangemeld. Mijn vader was er bij en vroeg ook aan hem waarom het dan niet mogelijk was om contact op te nemen met Ducati of er wel of geen garantie op zit. Daar kwam geen antwoord op. Right... :+

    Tot slot vond de beste man dat ik blij mag zijn dat ik 'm zo snel kon komen ophalen. Ik moest daar een beetje om lachen... Het leek mij vrij normaal namelijk dat een pechgeval toch wel enige voorrang geniet en dat ze dat dus blijkbaar normaal niet doen. Hmmmm...

    Al met al het Mercuur al z'n ruiten dus in gegooid. Daar wordt niks meer gekocht. En dan spreek ik nog niet over hoe ik de motor terug kreeg. Spiegels stonden alle kanten op, smeerboel overal, kettingvet op alle plekken waar het niet hoort, gewoon niet netjes. Onbegrijpelijk van die toko.

    Ik kreeg alles bij elkaar het gevoel dat ik subject was om Goedhart en Ducati Rotterdam af te zeiken. Of dat ik alles maar stond te verzinnen. Maar als je dat tegen de beste man zegt, dan bedoelde hij dat natuurlijk niet. Wat wel dan? Daar zal geen antwoord op komen.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, slechte zaak. Best sneu, maar af en toe is het wel in winkels te verwachten, dat ze de klant never nooit gelijk willen geven en doen of ze zelf alles (beter) weten en alles naar hun voordeel trekken.
    Vanmiddag ook nog een stuk gereden. Prima weer voor.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sow...

    Net terug uit Duitsland met een collega,vanaf vanochtend 8.00 uur vertrokken.
    En man man man... wat is het epic om daar te rijden.

    Wegen waar je hier 70 mag mag je daar 100,mooie lange bochtige stijle wegen.
    Alles heb je daar.

    Nog een heerlijke duitse omelet gegeten op een of ander terras met prachtig uitzicht.

    Ontzettend veel motorrijders daar gezien,echt bizar veel!
    Op gegeven moment maar gestopt met zwaaien zoveel haha.

    En voor het eerst de autobahn op geweest en voor het eerst ook 210 km/per uur gereden,plat op de tank en gaan.
    Allemachtig wat een kick!

    *gaat ff bijkomen*
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb wel een antwoord pimmy....


    BIGGELAAR



    Ik kan het niet vaak genoeg zeggen tegen mensen die een duc hebben of willen kopen.
    ga gewoon naar biggelaar in oisterwijk voor je onderhoud of de aanschaf van zo'n ding.
    er is werkelijk geen dealer in nederland die dezelfde service bied,die zo fucking goed kunnen sleutelen en die zo goudeerlijk zijn.

    als je alleen al weet in je achterhoofd dat je motor ondersteund wordt door biggelaar dan rij je al 10 keer fijner je ritjes.........een keer klant geweest bij die mensen en je bent verkocht..
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Deels de reden dat ik ook een Duc heb gekocht :)
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja... Misschien wel een strak plan als ik nog Duc blijf rijden. Voor Ducati Rotterdam reed ik ook altijd graag een stukje extra. Dus voor Biggelaar ook wel. En als ik zo die Multi zag staan gister...

    Ik neem komende week nog even contact op met Ducati Nederland met het hele verhaal, ben wel benieuwd wat ze zeggen. En dan wordt het oktober gewoon is rustig proefrijden enzo, ga dit keer maar is me tijd nemen om de motor uit te zoeken die ik echt wil. Het hangt ook nog een beetje af of het kopen van een appartement door gaat. Als dat niet lukt (zit nogal een loting op), dan heb ik uiteraard wat meer financiële ruimte.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag wordt er vast veel getoured. Man man wat een weer. :D
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    zo net heerlijk gereden wat een weer en wat veel motorrijders buiten, genieten.

    Nu even thuis en motor voor fiets omruilen en het dorp in voor een terrasje.
     
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, heerlijk gereden vandaag :)

    Alleen zwetend voorpootje :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina