1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, 696 is al een jaartje of 2 op de markt, tijd voor iets nieuws zodat het geld in het laadje blijft komen bij Ducati.

    Laatste nieuws van mijn dempers via Track and Trace:

    Item arrived in country of destination
    Item has been cleared customs-free

    Moet wel heel gek lopen als er morgen geen postbode aan de deur komt \o/
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoop niet dat de waarde van de 696 nu erg daalt door die nieuwe :+


    Oh, en overigens, goed nieuws, Ducati heeft mijn garantieclaim gewoon (zoals het hoort) gegrond verklaard. Dus ik krijg geld terug van Mercuur.

    Heerlijk, ik hoorde hoe vervelend de beste man van Mercuur het vond om dat te vertellen.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  3. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk aan hier ff stuurdemper van een maatje mee genomen die die nog had liggen,
    hij wist zelf ook niet of het ging passen ofzo en ik heb verder geen bevestigings materiaal:mad:
    Hij was zelf wel vrij makkelijk met ooooooo gewoon ff gaatje boren in je frame en komt goedddd,maar ik geloof niet dat ik daar echt voorstander van ben(A)
    Is er hier mischien iemand die mij kan vertellen of dit op de blade gaat passen en hoe?:D
    Heb zelf het idee dat het niet gaat werken voor die van mij,maar iemand mischien die dat kan bevestigen?:)
    Gaat om deze:
    [​IMG]
     
  4. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwah, vind 100cc op het lagere model wel erg laag as tussenstapje. Doe dan 896 als je er wat meer tussen in wil gaan zitten. Single sided swingarm is wel leuk maar maak hier dan gewoon het laagste model van.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Gaatje in je frame is idd af te raden, stuurdempers zijn ook niet universeel dus waarschijnlijk past deze niet eens op jouw model.
     
  6. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd dat lijkt mij dus ook niet echt ten goede komen van de stevigheid van je frame(A)
    Ik weet idd dat het helaas niet universeel is,heb ook puur ff om te kijken of het zou kunnen gaan op 1 of andere manier:)
    Ben druk op zoek naar bevestigings materiaal ook maar kom voor deze niets tegen:mad:
    Voor niets uiteraard leuker dan voor 378 euri ofzo maar ja als dus echt niet gaat passen zit er weinig anders op:mad::p
    Nu de fiets een beetje begint te wennen mis ik m toch wel steeds vaker(A):)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Meer spierballen kweken, heb je ook geen stuurdemper nodig ;p

    Als ik neerkom met een wheelie en ik heb mijn stuur niet helemaal recht klappert ie ook maar kan het altijd wel goed opvangen. Onrust in het stuur houd je toch bij een motorfiets, zijn maar een paar wegen zo glas als een biljarttafel.
     
  8. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Op rechte stukken heb ik m voor hier ook niet echt nodig is meer voor het de bochten uit accelereren begint nu beetje standaart te worden dat het stuur begint te klapperen dan omdat de wrijving van het voorwiel net weg is:mad:
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je stuur onder controle houden is op een motor met clipons natuurlijk ook wat lastiger dan een breed SM stuur. Heb op de 696 een keer een tankslapper gehad, op dat moment had ik toch graag een stuurdemper gehad. Dat gaat verder niet om spierballen :+
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Gas d'r op.

    Spierballen gaan je verder niet helpen nee.


    Hoe zit het trouwens met de meeting, zondag wordt het wel mooi weer namelijk. Of schuiven we nog verder?
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee. Weer wordt het weekend aanzienlijk beter.
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb er wel zin aan dit weekend! is het oke als ik een maatje meeneem? (anders zo eenzaam rijden richting het westen)
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me prima, hoe meer hoe beter toch?
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou gezien de reacties:

    ZONDAG MOTORMEETING.

    XBW Motor Meeting

    Wanneer?
    Zondag 25 April 2010

    Hoe Laat?
    11.00-12.00 verzamelen, 12.00 vertrek vanaf verzamellocatie

    Waar?
    McDonald's Nieuwegein/Houten
    Ravenswade 1 te Nieuwegein

    Deze locatie ligt langs de A12.

    Overig
    Tussen 11 en 12 kan wie wil een lekkere salade eten in dit toprestaurant. Om 12.00 vertrekken we vervolgens om een tocht te gaan rijden. De route loopt rond Utrecht, zal een mooi stukje rijden worden.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb as zondag een motormeeting in assen.

    er komen wat jongens die even snel wat rondjes over het circuit rijden........lijkt me ook leuk.


    veel plezier allemaal as zondag.
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heb ik ook geloof ik :+ dan maar met een paar krassen op mijn motor maar daar moet en zal ik heen :thumbs:
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Pff vanochtend de dempers binnen gekregen, zitten er eindelijk onder. Heb gelijk de tank eraf gehaald zodat ik bij de secundaire vlinderkleppen kon komen, deze heb ik eraf gehaald voor een directere en vloeiende gas respons. Tegelijk ook het SAS (milieu meuk) eraf gehaald en afgedopt. Morgen testen! :D
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Sowieso kan ik zondag niet, familieaangelegenheden. Bel wel in de buurt overigens :)
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus als ik het goed begrijp kunnen:

    2K, Hantheman, Bazzie, Fallout, Smokey?

    Als het een beetje een succes is, doen we het binnenkort gewoon nog een keer.
     
  20. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de felicitaties!
    Honda CB-1 heb ik, ik had hier een maandje terug wel een foto geplaatst.
    Nog even wachten tot de 25kw set er in zit, gaat als het goed is zaterdag gebeuren. Helaas met wat vertraging, het zou eigenlijk dinsdag al gedaan zijn.

    Enne de meeting, zondag rij ik hoe dan ook naar Assen. Dan wel op mijn eigen motor als de 25kw set erop zit, dan wel op een leen motor.

    Maar goed, wel eerst even rustig wennen aan mijn motor. Rustig wennen en zondag meteen naar Assen klinkt wel een beetje krom haha, maar grootste deel is is toch weet ik hoeveel KM A28.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina