1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, wat een lekker weer vandaag. Stukje gereden en de Mac gevonden. :+
    Benzinepeilmetertje is volgens mij beetje van slag af, die blijft wel erg lang bovenin hangen. Net nog even volgegooid en ready to go voor morgen (alleen motor niet gewassen). :+
     
  2. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier net terug van lekker daggie toeren ook beetje door gelderland met 2 maatjes:D
    Weer kan echt niet beterrrrr vandaag:D strakkies nog lekker ff stukkie er op springen ook waarschijnlijk:D
    Vanochtend hier eerst me voorpoten iets door me kroonplaat laten zakken en het zweverige gevoel boven de 200 is ook weg en het stuurt wat scherper allemaal nu:D helemaal blij:D:D
    Motor loopt met dit weer echt super ook,geen flauw idee hoezo maar alles voelt gewoon lekkerder als de buiten tempratuur warmer is pakt lekkerder op en gaat lekkerder zn versnellingen door(H)
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hallo heren, ik heb een beetje slecht nieuws. Ik kan morgen niet mee, ik ben vandaag namelijk wezen wielrennen bij de ronde van noord holland en ben daarbij aangereden door een wielrenner die mijn weghelft op kwam zeilen en me frontaal aan heeft gereden. Het ging echt vreselijk hard en het is een wonder dat ik niets gebroken heb, maar mn handen liggen helemaal open en verder doet alles zeer. Wat ook jammer was, is dat het mn eerste rit op een gloednieuwe wielrenfiets was, heeft nu ook redelijk wat schade.

    Maar goed, mijn excuses voor het afhaken, maar ik ga morgen even liggen bijkomen. De volgende rit ben ik wel van de partij natuurlijk. Veel plezier morgen en maak wat foto's voor ons.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ai, sterkte met het herstel. Jammer dat je er niet bij kan zijn, maar begrijpelijk.
    We zullen eerders vast nog wel een meet doe, zodat er weer wat meer bij kunnen zijn.
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb misschien ook wel zin om naar de meeting te komen. Ik post hier niet veel, maar lees altijd wel mee dus ik hoop dat ik welkom ben.

    Het enige wat me tegenstaat is dat ik dik 100km moet rijden voor ik in Utrecht ben.. Ik moet uit de omgeving van Zwolle komen.

    Maar mocht er een vreemd gezicht opduiken, dan ben ik het :+

    Ik heb trouwens een Suzuki Bandit 600.
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik laat morgen ff weten hoe laat ik er kan zijn! stuur wel een sms naar Pimmy.
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hey gast, ik stuur je ff mijn nr..misschien kunnen we ergens ontmoeten! ik moet ook dat eind ;)
     
  8. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je ook een PM gestuurd. :)

    Misschien kunnen we langs de A1 ergens afspreken om dan samen verder te rijden? Ik weet alleen zo snel geen punt waar we kunnen afspreken... Jij?
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nice, toch nog een extra rijder erbij. :)
    Ik en Pim verzamelen morgen iig 11u bij de Mac in Zoetermeer, om vandaar naar Nieuwegein te rijden. Weet niet of er nog meer mensen uit deze regio komen en ook bij Zoetermeer verzamelen? En anders rijden we gewoon met zn 2en vanaf Z'meer.
     
  10. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Net even met mijn aangeschoten harses een route gepland, hopelijk kan ik het morgen vinden. Pimmy heeft wel ervaring met mij en bij Nieuwegein afspreken....:+

    Tot morgen gasten.
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik kom ook net de kroeg uit zetten.. en weet wel zeker dat ik niet meer in staat ben om over een paar uren nuchter op de motor te zitten.. :p
    Sorry guys was te gezellig en als ik om 10uur de wekker zet kom ik niet heelhuids aan haha
    Fijne tocht!!
     
  12. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom wel. Het is perfect weer om motor te rijden en ik heb wel zin in een stukkie touren. :)

    Ik probeer om 12 / kwart voor 12 bij de Mac in Nieuwegein te zijn. Ik heb een rode naked suzuki bandit en rij in een zwart/wit leren pak.

    [​IMG]
    (let even niet op de cirkeltjes :+)
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mooi dat je wel gewoon komt.

    @ Han, volgende keer 's avonds afspreken? :+

    Zie jullie straks!
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Shit, was de meeting vandaag?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, ok, nee vandaar die 4 snuiters die de hele tijd achter me aan reden :+

    Ik vond het gezellig mannen, tof dat jullie allemaal de kater doorbroken hebben en van zo'n eind zijn gekomen. Ik hoop dat iedereen een beetje heel thuis is gekomen nog. Ik moet zeggen dat ik blij was dat ik thuis was, wat een houten reet had ik zeg :+
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja was erg gezellig!
    Laatste stuk bij Breukelen erg druk (wel goed file leren rijden:+ )

    Pim en Bas af en toe niet bij te houden,maar was een erg leuke route.

    Ik ga ondertussen ff nieuwe knieeen op ebay kopen 8)


    ps:foto,s volgen nog
     
  18. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk ritje inderdaad met cursus filerijden voor gevorderden aan het eind.

    Net nog even lekker gaan hardlopen, had het echt goed gehad met dat motorpak en zadel. :p
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Was zeker leuke rit. Op de terugweg eerste afslag richting Leiden meteen genomen. Reed uiteindelijk nog behoorlijk snel door ook. Voelde m'n rechterhand toen wel zeg, was blij toen die weer even kon rusten bij de stoplichten. In de buurt van huis nog even getankt, en had amper kracht meer in mn rechterhand. :+
    Zeker voor herhaling vatbaar. En och, wat moeten de mensen in auto's lang in de file hebben staan wachten. Zouden ze al thuis zijn ondertussen? 8)
    En van Pim's 25kW was ook niet veel te merken trouwens. :+
     
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb jullie niet gespot vandaag helaas... Ondanks de 500km in de auto en de files erbij... Oh oh oh wat was ik jaloers op al die motoren :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina