1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben weer thuis gekomen. Altijd leuk nog een afsluitend uurtje snelweg naar huis... :x Heb alle mogelijke zitposities gehad :D

    Maar ik had het ervoor over! Het was een leuk tochtje. :thumbs: Was blij dat ik op de motor zat het laatste stukje in breukelen, mooi tussen de auto's door. Wat een puinhoop!

    Zeker voor herhaling vatbaar! Dan wat dichter bij Zwolle? :+
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Cool, nogmaals sorry dat ik niet mee kon, maar echt alles doet zeer, mijn god :mad:.



    Ben wel benieuwd wat voor tempo jullie er op na houden, zal wel hoog liggen met die Triple en de Monster. Je kunt echt goed knallen met die 600jes.


    Anyway, hoop dat er snel nog een meetinkje komt, wil graag mee doen als ik me niet zo gemangeld voel :p.
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijven de foto's?? :+


    Zelf gister hier naar een motorbeurs geweest. Was helaas niet zoveel aan. Waren niet zoveel motoren te zien, en maar een handje vol sports. Overgrote deel waren Cruiser en choppers. Stond wel een enkele leuke custom tussen, maar daar bleef het ook bij.

    Buiten heb ik me dan ook meer vermaakt. Waren aardig wat mensen op de motor en again overgrote deel Harleys. en Damn wat maken die dingen een geluid zeg. Als er af en toe een racer voorbijkwam, hoorde je em amper.

    Paar foto's voor de liefhebbers
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Lonely Ninja :+
    [​IMG]
     
  4. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb behoorlijk rustig gereden vandaag. Volgens mij was het tempo voor iedereen goed te doen, af en toe wat versnellingen maar daarna gewoon gewacht bij de volgende afslag.

    En wat slap ouwehoeren op de terrasjes is altijd goed. :)
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil nog wel even mijn verdriet uiten over het verlies van enkele insecten groeperingen. Wat een beesten zeg onderweg. Afentoe hoorde je toch een knal tegen je helm, zou bijna m'n schaal laten checken :+

    Maar ik vond het rijden inderdaad wel prima zo, leuke bochten beetje doortrekken en verder gewoon max. snelheid + 10% correctie. Op die manier kan je op de leuke stukken lekker sportief rijden en op de 'gewone' stukken van de... natuur in al haar facetten genieten.

    Voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha sorry guys :p het is ook niet ff om de hoek helaas..
    Volgende keer anders bij mij in de buurt ;) mooie omgeving! en vlak bij duitsland.. }:]

    En hebben jullie nog foto's gemaakt?
     
  7. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een goede norm? :)

    Ik ben gister toch maar niet naar Assen geweest, het leek me toch een te lang stuk om in één keer te rijden. Leenmotor van de dealer heeft geen ruitje, dus vol met je bek in de wind. Beetje bikkel doet het gewoon natuurlijk :+
    Maar mijn vader zei wel van de drukte rondom circuit (voornamelijk einde vd dag) is nog wel een beetje teveel van het goede als je nog niet veel gewend bent.

    In ieder geval wel lekker zelf rond gereden. Zaterdag weet ik niet meer precies, maar zondag iets van 150km gereden, verdeeld over twee ritten.
    Kwam er achter dat mijn richtingsgevoel toch wel iets beter is dan ik altijd dacht :+ Al zeg ik het zelf.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moeten we dan eigenlijk in de vakantie doen. Eerste dag richting Duitsland voor diegene die van ver komen. Daar desnoods nog wat rijden en kunnen tukken. Volgende dag Duitsland of oosten van het land pakken. En dan nog thuis zien te komen. :)
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het idee begon bij mijn instructeur, die zei altijd tel er 10% bij op. En eigenlijk heb ik dat altijd gehanteerd en werkt prima. Je rijd nooit 'opvallend hard', en met alle correcties van tellerafwijking en eventuele flitscorrectie rijd je strikt genomen niet te hard.

    Nu tel ik er meestal nog wel een paar kmh bij op, maar dat hangt van de situatie af. 100 rijd ik meestal 115 ongv, 120 rijd ik ongv 136. Ik vind dat prettige snelheden om mee te rijden omdat je dan een soort overzicht en controle positie op het overige verkeer krijgt.

    Verder heeft doortrekken denk ik alleen maar zin op echt verkeersluwe plekken en met name mooie bochten.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Leuk ritje gehad dus, zelf rijd ik altijd chronisch te hard, tenzij ik weet dat er flitsers staan. Als ik dan met mensen rij die niet mee kunnen/willen komen erger is mij alleen maar aan dus ik rijd vaak met hetzelfde groepje vrienden (stuk of 8 ).

    Vandaag de KTM gewassen en is klaar voor de Motor-Forum Mega Meeting volgende week zondag \o/

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jeujjj MFMM heb er zin an...

    Ga samen met een maat van me op z,n GSR.
    Nooit bij de MFMM geweest,dus ben benieuwd.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet mn motor zaterdag dan ook maar ff in de sop zetten. Pak/helm ook voor zover mogelijk zien te ontdoen van al die dode vliegjes/beestjes.
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hahaha wat een kut beesten he :lol:

    Me vizier zit ook onder vliegenkadavers 8)
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb mijn kleding vandaag ook schoon gemaakt, helm wil nog wel maar mijn leren pak blijft vies, die rotzooi wil er echt niet af :'-(
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Echte mannen laten die troep gewoon zitten. Zo'n schoon pak heeft ook alleen maar in de kast gehangen :p.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Klopt, was ook mijn eerste serieuze poging in 2jaar om het er een beetje af te halen. Na 3 minuten het maar opgegeven :emo:
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Smoeky, of anderen, waar blijven de pics? ;)
    Tenzij er enkel pics van bomenpissers zijn gemaakt. :+
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Het zijn er niet veel,maar ach we hadden zoiets van laten we maar gaan rijden ipv foto,s te maken :+
    En jaa ik ben een n00b met foto,s posten op een forum dus zeg maar niks :p

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Pimmy, ik dacht dat jij een rood power ranger pak had?

    haha, die laatste :+
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Namen moeten er bij vind ik :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina