1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Met flesje Spa water is Bazzy
    Met het paars/blauwe t-shirt is Pimmy
    De wildplasser is 2K
    Zwart/wit leren dainese pak is Aleko

    En ik sta er niet op :+
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    :eek: Pimmy, wat heb je een oude kop :+
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, terug uit de Ducati kerk, en het was weer een gezellige, fijne avond :)

    Wat er gedaan is:

    Keerring in de voorvork vervangen. die lekte. Toine kwam er ook achter dat het balhoofdlager versleten was, die is gelijk vervangen :) Daarna was het testbank time! De Duc ging er eerst op, bleek een gezonde motor te zijn met 105,5 achterwielpk's. Leuk is dat ie de (digitale) teller uitliep :lol: 3 streepjes is alles wat ie liet zien \o/ Op de weg haalt ie natuurlijk geen 300... Koppel was een erg mooie 84 nm.

    Daarna ging de rijstkoker van een maat erop (600 RR). Deze wist met alleen een two brothers demper zelfs tot 107,1 pk te komen.

    Was erg leuk om te zien (en te filmen }:]). Uiteraard ook nog ff in de showroom gekeken. Op het einde van de avond nog in een doos staan pissen. Stond iets vreemd op de sticker. Titanium 2 in 1 uitlaat hypm. :confused: Weet jij misschien wat het betekent Bas? :lol:
     
  4. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    :lol:Kan wel zien dat mijn pak goed strak zit. :+
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk die foto's, kan ik ook wat gezichten bij namen gaan onthouden :D.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik leef boven m'n leeftijd :+

    Het rode pak hebk tijd terug verkocht, wilde iets allround-comfortabelers.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ziet er leuk uit :D Allemaal volwassen kerels op een xbox forum.. :eek: ;)
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ook net terug van een ritje met 3 vrienden, lekker gereden :)

    [​IMG]
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuk effect!

    Ree gisteren over de A2 naar huis. Was tien uur, dus al lang donker. Kwam langs een tankstation, waar ervoor en erna soort van led-lantaarnpalen stonden. Nooit eerder gezien, maar toen ik door dat licht heen reed zag het wel heel cool uit icm de wax!

    Stoner op Losail is er niets bij :cool:
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Bikini lijn bijgewerkt voor de zomer? :emo:
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Je leeft al ergens halverwege de 20 ofzo :+

    Vanavond mijn CB-1 ophalen, op 25kw! Ben echt benieuwd hoe die nog rijdt. Ik zal de brulpijp van de leenmotor gaan missen hehe.
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    superbikes was geweldig...de rit erheen wat minder voor mijn anus!!

    de hyper rijd voor de rest perfect op de snelweg alleen heb ik nog nooit,werkelijk nog nooit op een dag zoveel wind voor mijn kanis gekregen.
    ding is nog snel ook.
    stiekum een klein stukkie gas gegeven en binnen no time toch even 200 kmph met nog zat reserve.
    ding loopt op de teller met gemak denk ik een dikke 230/240........das veel te hard voor die malle asfalt/crossfiets.

    as vrijdag (met waarschijnlijk teringweer) op naar oisterwijk voor het plaatsen van het uitlaatsysteem en meteen een oliewissel voor de 1ste 1000 km.
    dikke desmoploffen eerdaags weer onder mijn rectum........heerlijk :+
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Is het zadel erg hard?


    Ik zit zelf namelijk ook na te denken over een Hypermotard, wel een 796 aangezien ik graag een nieuwe motorfiets wil, en de 1100 is iets te duur. Daarnaast is 81 pk ook wel prima op 161 kilo. Het is wat plotseling misschien, maar ik ben die 998 echt behoorlijk zat. Ik vind het nog steeds de mooiste motorfiets ooit gemaakt, maar zolang je je niet compleet misdraagt, rijdt het echt voor geen meter. Ben laatst een uurtje met m'n meisje meegereden (met haar motor rijles) en ik was echt gesloopt. Ook zodra je de snelweg afdraait is het drama.

    Kortom, mooi ding, ben blij dat ik er een jaar op heb gereden. Maar ik wil nu een iets bruikbaarder motorfietsje. Iemand anders nog suggesties? Ik heb ongeveer 10000 euro te besteden (geen 11). De Hypermotard 796 is een optie omdat hij, volgens recensies, gewoon erg makkelijk rijdt. Een houten reet op de snelweg is een minpuntje, maar als je zegt dat het gaat Beuk :p...

    BMW F 800 R, vloeken in de kerk misschien? Vind het wel een mooi ding, en je kunt hem volhangen met koffers, stiekem wel praktisch natuurlijk. Geloof niet dat er bagage mogelijkheden bestaan voor de Hyper.

    Een Street Triple R?

    Iets van KTM? Al zijn de twin modellen wat aan de prijs.



    Maar ja, het wordt in ieder geval iets anders, want ik bedacht me laatst 'het hoeft niet constant zo'n afstraffing te zijn'.
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    796 lijkt me te weinig power hebben... Denk dat de 11.000 een must is.
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft evenveel koppel als de 749 die jij rijdt geloof ik.

    Wel 50 pk minder dan wat ik nu heb... Al is dat ook nergens goed voor, ik zie momenteel zo'n gooi en smijt fietsje wel zitten.
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja koppel zit ik wel zo'n 10nm hoger... Denk dat je maar eens testritjes moet maken.
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ah, zie het, die van jou zit idd op 84, maar dat is niet standaard :D.


    Maar ik ga inderdaad eerst even rijden met dat ding, en de 1100.
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je voor dat geld niet nog een 1100s vinden die nog 'nieuw' is?
     
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo'n 1100s moet je ook maar willen, vond het echt een prachtige fiets maar echt teveel vermogen voor mij om er hard mee te kunnen rijden zonder dat ik het idee had dat ik het niet geheel onder controle had. De 796 was destijds een betere optie voor mij geweest, misschien dat fallout dat ook zo zal voelen bij een proefrit.

    Nou hielp het bij mij ook niet dat ik de extreme fiets van biggelaar mee had. :+
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hoe bedoel je als ik vragen mag?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina