1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo een Harley lijkt me wel eens grappig om op te rijden / touren (in de States bijv), maar zou er niet snel zelf een kopen.

    Vanmorgen nog even telefoontje van garage gehad. Monteur had motor getest, vond hem niet helemaal lekker lopen, wat afgesteld of proberen af te stellen, nog niet helemaal, voor zover ik begreep een lekke koppakking. Wordt besteld en dan kan ie volgende week weer verder. Kleppen worden dan waarschijnlijk ook weer afgesteld etc, zodat ie weer lekker en soepeltjes loopt. Nieuwe kettingset en achterband schijnt ook vervangen te moeten worden, al had ik zelf nog niet de indruk dat die op of slecht was.
    Kleine garage, drukte, dus denk nog ca 2 weken wachten en dan hoop ik wel weer te kunnen rijden. Mis het nu al.
     
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, niet mijn ding qua rijden of uiterlijk.
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat het gewoon enorme niet sturende prijs naar imago schijthokken zijn. Als een racer niets voor je is zijn er voor een lagere prijs dan een harley dingen die beter zitten, beter sturen en er beter uit zien.
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Echte mannen rijden een Goldwing.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Beter haal je geen SC project, jongen die ik ken heeft ze ook gehaald voor zijn z1000 (daan_tje op MF) en die dingen zitten er scheef onder doordat de uitlaat klemmen crap zijn en er is al één uitlaatveer geknapt(!). Je kan je geld beter investeren in een Leovince ofzo.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn stem gaat naar de bovenste Leovince.
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    [​IMG]
    FAGS :+
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    "vrm brrrm vrroem brrrroem brr brrr brr" 8)
    Zo melig als ze die brom geluidjes nadoen en met de handen doen of ze flink aan het gassen zijn. :lol:
     
  9. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    NOOOES, ik wou net gaan patsten dat ik em heb besteld :mad:

    Nog niet betaald, dus dan cancellen we em maar. Hooow, ken ik weer wat anders gaan zoeken. Ik had al gelezen op MF dat hij ze ook had idd en dat ze scheef zaten. Maar ik dacht dat dat kwam omdat ie ze niet goed eronder had gezet.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Je hoeft niet te zoeken, bestel die leovince maar gewoon :)

    SC project staat volgens mij voor Super Crap project :+
     
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat zou heel goed kunnen ja.

    Heb je een linkje voor die eerste, want ik kan em niet vinden op de Leovince site.

    Deze vind ik ook wel cool, alleen moet ie dan weer aangepast worden voor mijn bike.

    [​IMG]


    Edit: Ik zie et al. Die Leovince is ook voor het nieuwe model :|
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die vind ik te groot. Thnx though.

    Miss ga ik toch voor de Laser GP. Kan em ergens laten aanpassen zodat hij er wel op past. Even een offerte aangevraagd. Staat voor €490 op de site, all inclusief. Vind ik een goed doel voor m'n stage centjes.
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    500 eu vind ik aardig wat, ik heb 600 eu betaald voor 2 titanium dempers met carbon eindkap inclusief verzenden. Ik zou gewoon marktplaats in de gaten houden en desnoods een 2de hands dempers van een ander model halen en die pas laten maken. Zijn genoeg auto bedrijfjes die het pas kunnen maken.
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Was gister mooi weer!

    [​IMG]
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, hij kan wel gewoon op twee wielen staan! Gelukkig maar :+

    Ik heb me voorgenomen om gewoon binnenkort even rijk te worden, en dan ook een KTM SMR990, Duc Multi 1200s, en een BMW S1000RR in de tuin te parkeren.
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Graag ook zo 1 bij graag, snelle auto waar tenminste ook nog een trekhaak achter past.

    [​IMG]


    Vanochtend een proefrit gemaakt in de nieuwe Honda CR-Z, wel een fijn auto'tje maar hij lijkt sportiever dan dat ie is.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje jammer van die Prius kont :+ Wel heel erg scifi allemaal zeg.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja de achterkant moet op de kont van een CR-X lijken

    [​IMG]

    Reed wel leuk hoor die CR-Z! drie verschillende mappings (normal, sport en eco) met elk een eigen motorkarakter en demping en stuurbekrachtiging. De CR-Z is wel zuinig! zit een electromotor in die helpt bij het snelle optrekken, gemiddeld rijd ie 1op20.
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben van plan om op mn 21e mn motorrijbewijs te halen.
    (mag je meteen zware motor rijden en heb ik nog even om te sparen)
    Hoeveel geld gaat het +/- kosten om je motorrijbewijs te halen inc theorie en praktijk VB en VD? IK heb m'n autorijbewijs al wel.
    En wat is een leuke beginmotor, zat zelf naar Suzuki bandit en kawasaki ninja 250 te kijken? prijs mag dan tussen de 5000 en 6000 zijn (ongeveer).



    groetjes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina