1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

En de laatste vrije man op aarde. Wat een held.

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik moet echt aan die amstel reclame denken waar de agenten hun pet op de flitser houden. :+

@Beuk: jij hebt dus met dit legendarische figuur gesproken? hoe was dat haha!

@L3MMING: Ik bedoelde eigenlijk gewoon merk uitlaatsystemen zoals Laser, Remus enz, maar zelfbouw is natuurlijk ook wel erg gaaf! aan welke bedragen moet ik gaan denken? en is het de moeite waard?

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Nou ben ik totaal geen motor expert, ik heb niet eens een rijbewijs. Maar ik vind motoren altijd erg tof om te zien en de meeste merken ken ik dan ook wel.
    Maar van moto morini had ik nog nooit gehoord. Toevallig tegen gekomen terwijl ik een beetje zat te surfen en zo te zien zijn het best mooie motoren.
    Dit is volgens mij hun laatste model

Nou vraag ik me alleen af of ik nou gewoon een moto-cultuur barbaar ben of is dit idd een vrij onbekend merk

4. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Best stoer machientje!

Is inderdaad een vrij onbekend merk, heb hier nog wel in mijn motorencyclopedie een (bijzonder klein) stuk over instaan.

stukje wikipedia:

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    moto morini heeft ook in de bananentijd brommertjes gemaakt.......hoorde me pa er wel eens over lullen......vroegaahh :+

tis een mooie machine in mijn ogen.......maar 't lijkt weer een ducati monster cloon te worden met een vleugje mv agusta brutale erdoorheen.

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3

super relaxte snuiter deze meneer(patrik is zijn voornaam).....zit hier trouwens op de achtergrond zijn centjes te tellen.

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/turbo%20busa%20en%20patrik[/plaatje]

tis voor de rest een normale kerel van halverwege de 40,heeft een vrouw en kinderen........wat je totaal niet achter deze kerel zoekt dus.

't blijft compleet krankzinnig wat hij allemaal op de openbare weg uitvreet en ik lul hier niets recht over wat de risico's daarvan zijn...........maar man wat kan deze kerel sturen.

wil wel eens 2 wedstrijdjes zien tussen rossi en de ghostrider.
    1 op het circuit en 1 op de openbare weg.

op de circuit rijd rossi rondjes om de beste man heen............op de openbare weg legt rossi al het loodje na 2 minuten vrees ik.
    tis natuurlijk geen vergelijk...de een is een sportman,de ander een entertainer.

maar wel een entertainer met de kloten van godzilla _O_

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    de motor is mooi, maar het mooige wordt imo zwaar verklooit door die achterlijke pijpen die der op zitten..Niet mooi

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    over welke motor heb je het ego?

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    die morini :) . Die pijpen zijn gewoon te dik op het eind. Ik zie dan liever ducati styled seatpipes....

10. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is net wat voor motor en wat voor dempers/buizenwerk er onder moet komen te hangen...

ik heb helaas een tijdje geleden ontslag genomen bij de baas waar ik RVS uitlaten mocht maken in ruil voor overuren dus ik kan het niet meer doen..

ik zit nou effe te bedenken wie dat ook al weer was in nederland die custom uitlaten maakte....

prijzen bij een bedrijf dat uitlaten custom maakt zijn meestal hetzelfde tot meer dan een laser, bos of een dergelijk ander merk..

het mooiste is een kennis met een TIG las apparaat, en zelf een beetje laskennis en je kunt aan de gang, tig is trouwens niet zo moeilijk te leren je moet er gewoo even de tijd voor hebben...

ik kijk even of ik nog een foto heb van de uitlaat die ik voor mijn NXje heb gemaakt...

Edit// hier de foto van de pijp die ik voor mijn NX gefabriekt had... nog lang niet af... maar toen hij er zo op zat en hem eigenlijk niet mooi vond ben ik ermee gestopt en heb hem nu nog in de kast liggen.... vindt mijn NX ook niet vlot genoeg voor het geluid dat uit deze pijp komt... misschien voor een volgende moto... maarja dan moet ik hem wel nog een ker afmaken, en je raad het al daar heb ik weer een TIG las apparaat voor nodig...

ik laat mijn NX verder origineel, dan levert hij bij een verkoop het meeste op (hij was ook maar bedoelt voor de 2 lichte moto jaren)

http://img456.imageshack.us/img456/392/dscf00112pj.jpg

Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  11. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Gaaf man!
    Ik vind em niet zo mooi op die NX maar toch een vette uitlaat.
    Toch maar eens mijn neef lief aankijken, is lasser bij Philips en een collega van hem maakt ook eigen uitlaten.

Heeft er ook een soort blazer zodat hij een beetje het geluid kan horen :cool:
    Ik zou zelf alleen geen flauw idee hebben hoe je zoiets zou moeten maken.

12. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Merci,

ja ik vondt heb ook lelijk op mijn NX dus heb ik de originele verbouwd (lees gerepareerd want alles er aan was doorgeroest) en die er maar op terug gezet...

zal morgen als ik thuiskom wel even een foto maken van hoe het er nu uit ziet

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Jammer dat er nooit geluid bij plaatjes zit :D.

14. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Wat is het toch rustig hier!
    Iemand die met dit kloteweer nog af en toe een stukje gaat rijden?
    Gisteren moest ik gewoon ff de deur uit.. druppelde een beetje dus k dacht dat de pekel wel een beetje was weggespoeld..
    Niet dus.. ik kon weer met een sopje de witte rotzooi van me fietsje halen.

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op het moment ontzettend veel aan het sleutelen aan me brommer. Niet echt de goede tijd van het jaar, maar ach...Ding moet gewoon weer af, hij is bijna klaar, vandaag nog wat kleine dingetjes erin zetten, en dan moet 'ie de 80 kunnen halen, en kunnen optrekken met een leuke wheely! :D

http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=42365

Check m'n perso voor me foxxie!

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Jep daarom staat mn Monster nu veilig in de garage. Afschaffen die pekel :mad:. Die kou vind ik opzich niet zo erg namelijk.

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    idem hier...

er is geen gein aan op dit moment om te gaan rijden.
    asfalt is te koud,banden worden praktisch niet warm....plat door de bocht betekend dus plat op je bek.

en dan idd de pekelmeuk :mad:

nee.......nog effe geduld hebben en dan gaan we weer los op warm asfalt met tonnen grip,opgerulde banden die dampen en ruiken na elk ritje,na-tikkende motorblokken die staan uit te hijgen naast het terrasje,de hommel die met 200+ zijn weg door mijn helm weet te vinden,in een warm avondzonnetje samen met vrienden nog een keer je mooiste slingerweggetje afwerken.....

als ik dit zo opsom dan hoor ik bijna thuis in een joe bar strip hahaha :+

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Ik las die dingen op mn 10e al :D.

19. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Whaa wat gaaf! die heb ik ook veel gelezen.. Vanavond gelijk de zolder weer doorspitten naar die strips :)

Dat die gast een enge droom heeft dattie in een warme auto rijdt.
    Paar seconden later wordt ie gelukkig weer wakker met ijspegels aan zijn neus in de zijspan. :cool:

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol ja ik heb er ook 3 liggen hier.......ed vollegas (uiterst links) is de mooiste van allemaal.

denk dat ik zo maar ff mijn fietsje ga aaien.....:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina