Het is net wat voor motor en wat voor dempers/buizenwerk er onder moet komen te hangen...
ik heb helaas een tijdje geleden ontslag genomen bij de baas waar ik RVS uitlaten mocht maken in ruil voor overuren dus ik kan het niet meer doen..
ik zit nou effe te bedenken wie dat ook al weer was in nederland die custom uitlaten maakte....
prijzen bij een bedrijf dat uitlaten custom maakt zijn meestal hetzelfde tot meer dan een laser, bos of een dergelijk ander merk..
het mooiste is een kennis met een TIG las apparaat, en zelf een beetje laskennis en je kunt aan de gang, tig is trouwens niet zo moeilijk te leren je moet er gewoo even de tijd voor hebben...
ik kijk even of ik nog een foto heb van de uitlaat die ik voor mijn NXje heb gemaakt...
Edit// hier de foto van de pijp die ik voor mijn NX gefabriekt had... nog lang niet af... maar toen hij er zo op zat en hem eigenlijk niet mooi vond ben ik ermee gestopt en heb hem nu nog in de kast liggen.... vindt mijn NX ook niet vlot genoeg voor het geluid dat uit deze pijp komt... misschien voor een volgende moto... maarja dan moet ik hem wel nog een ker afmaken, en je raad het al daar heb ik weer een TIG las apparaat voor nodig...
ik laat mijn NX verder origineel, dan levert hij bij een verkoop het meeste op (hij was ook maar bedoelt voor de 2 lichte moto jaren)
http://img456.imageshack.us/img456/392/dscf00112pj.jpg
Laatst bewerkt: 1 feb 2006