1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het is misschien slim om je eerst even te verdiepen in je plannen, ik denk dat niemand zit te wachten op een scooter voor dummies topic ;) 400-500 euro is trouwens wel een heel krap budget, verzekering helm en slot zijn duur.

2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Dude die der niet bij gerekend. Een helm en slot heb ik al. En verzekering betalen mijn ouders. Maar ik heb al een peugot bij de fietsenmaker gezien voor € 595 denk dat ik die neem.

3. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mensen die meer dan 1000 euro uitgeven aan brommers altijd zo gek, zelfs als ze nieuw zijn, kom op man 2200 voor bijv. een nieuwe rox.
    Ik heb 2ehands een Kymco TopBoy gekocht voor 180, liep prima alleen frame was beetje krom en voorvork was gebogen vanwege ongelukje vorige eigenaar. Toen exact dezelfde scoot gekocht alleen zonder cilinder en kapotte primaire as voor 190 euro. 1 prima scoot gemaakt + alle onderdelen en kappen dubbel voor nog geen 300 euro.
    En nou niet gaan zeiken "het is een Kymco", het is nl. geen lelijke dj, TopBoy worden voor races gebruikt.

Dit is de 2e TopBoy die ik heb gekocht:
    http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=43917
    van mijn eigen zijn geen foto's online behalve die in het pats topic van de gepolijste carterka[p

Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  4. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Rox en wil er straks 1000 euro in gaan steken, het is maar net wat je zelf leuk vindt. De één gamed wil en de ander gebruikt het voor zijn scooter.

5. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    en nog een ander heeft geen geld voor dat soort schijt _0/

6. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0

Mooie scooter trouwens das niet veel voor 300.

Btw is een bedrag van € 650

terecht voor een 2e hands scooter uit 2001 die niet zoveel heeft gelopen.

Het is de neo's Blauw. Van yamaha Of zo iets

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ga morgen eindelijk mijn certificaat halen (ben morgen dan ook jarig) en zaterdag komt een dame langs met haar Aprlia RS50 (chesterfield). Komt allemaal heel goed over dus zaterdag zullen jullie wel een mooie pats zien :+

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    de dame of de rs ? :+

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Allebei ;)

Heb me certificaat gehaald, 4 fout. Nu maar wachten tot zaterdag.

10. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd, ik had ook 4 fout geloof ik

11. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    ik had de 3e keer 0 fout... maar dat mocht ook wel.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag als beloning voor mn certificaat en verjaardag op de TZR van een vriend mogen rijden. Was echt te dope, echt een motor gevoel en rijd gewoon onwijs lekker. Enige was nog de koppeling, totaal nieuw voor me dus was nog ff wennen maar uiteindelijk kon ik gewoon wegrijden en schakelen en weer terug zonder afslaan. Was echt super.

Nu dus wachten tot zaterdag, dan ga ik ff afgelegen goed oefenen en dan maar ff rond touren :+

13. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen is een schakelbrommer echt veel leuker dan een scooter,
    maar een scooter is meer een handig vervoermiddel dan een brommer. Ik heb een brommer voor me plezier en om er ergens naar toe te gaan, maar dat is bijzaak ;)

14. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het heel leuk om af en toe op een schakel te rijden, maar scooters vind ik handiger en mooier. Je kan zo veel doen met die kappen van een scoot.
    Maarja je kan je scoot ook schakel maken dus...

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Scooter mooier...

=(

Hoe kan je dat nou zeggen, scooter ziet er uit als een wc pot. Rijd echt onwijs saai met die vario rommel etc. Denk dat de meeste mensen, waaronder ik, liever op een motor (iets kleiner natuurlijk) rijden dan een scooter. Maar goed, smaken verschillen.

16. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens. Ik vind een scooter zeker niet lelijk. En ik vind het nog steeds wel leuk om op mijn scooter te rijden.

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  17. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, scooter saai.. Gooi der andere onderdelen onder, maak custom kappen. Verre weg van saai als je het mij vraagt.

18. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    KOM OP man je kan me niet vertellen dat je de Yamaha Slider en de Italjet Dragster lelijk vind. lkkr weinig kappen zoals op de meeste schakels.
    Maar dan nog, kappen een custom tint geven kan bij een scoot altijd, bij een schakel niet, zeker niet bij crossers.

Slider:

en de dragster (mijn favo scoot)

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  19. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Echt geen mooie scooter

20. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde het eerst nog in mijn post zetten... dat ik wist dat je dat ging zeggen.

waar hou jij dan van? cker van een rieju of een derbi of dat soort schijt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina