Het kan veel erger. Ik heb er echt een gruwelijk.....Hekel als de agenten zelf niet aan de regels houden. Ik zie het maar vaak genoeg. Ik kijk regelmatig wel is naar binnen in een politie auto als ik rijd en dan hebben ze geen gordel om. Ze zouden voor hetzelfde geld om de hoek daarvoor bekeuringen uit staan delen. ik heb een keer gezien dat er 2 motoragenten aan het racen waren. Links en rechts inhalen en goed hard. Ze gingen daarna de afrit af en stonden vervolgens stil bij rood dus ik wist zeker dat er niks aan de hand was. Een doorsnee Nederlander zou hierdoor zijn rijbewijs kwijtraken, maar ja die motoragenten zijn daarvoor getrained dus die kunnen en mogen dat. Ik hoor van sommige mensen dat die een agent in de familie hebben zitten. Die lui hebben zelf een flitspaal scanner in de auto zitten en dat soort gedoe, maar als je laat merken dat je van de politie mag je door rijden. Kinderen van een agent kunnen zonder problemen hun bromfiets harder laten gaan.
Kortom, De verkeerspolitie en een gedeeltelijke overheid zijn gewoon criminelen die alles legaal doen, zij zorgen voor de regeltjes. Ik kan best begrijpen dat er regels zijn maar als je voor 3 kilometer te hard al een boete kan krijgen . De gevallen met de snelheid van die scootertjes enz....en op de manier waarop gecontroleerd word....heeft niks te maken met het verbeteren van het verkeer en al helemaal niet als je naar die boetes kijkt, want als ze echt willen kunnen ze zeggen Nederland accepteerd geen scooters enz. Je moet geen 200 rijden als het redelijk druk is op de snelheid maar 130/ of 140 is dat nou echt een boete waard (alleen als het gevaarlijk gedrag is)
Laatst bewerkt: 8 jul 2006