1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    op je teller 70 is denk ik ong. 55-60 geijkt. Tenzij je een enorm goede teller hebt. Mijn scoot gaat op een geijkte teller 90 maar mijn dashboard geeft ook 90 aan dus ik kan het ook mis hebben over jou brom

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    totdat je binnen een straal van 2 km vanaf de rollerbank komt :lol:

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    hatsee.......hoop brommertvolk actief bezig hier zeg....:+

verleden week nieuwe tandwielen en ketting op mijn brommert geplaatst.....alles weer fris en fruitig dus.

4. The Fox NL

The Fox NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of tot je de verkeerde agent tegenkomt O-)

Je hebt er hier 1, die altijd alle scooters gewoon aanhoudt, voor papiercontrole, op de hoop dat er wat mis mee is, naaier :mad: :emo:

5. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
  7. Boogiemaster

Leuk Bevonden:
    0
    die dag was ook leuk. Aleen jammer dat 1 motorhispania rx onderweg zijn ketting eraf lag en dat er bij nog een rx zijn sproeier nog niet binnen was dus die kon niet mee. En tegen het einde gingen er 4 naar huis. Maar er komt een vervolg.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Haha zag dat filmpje 2 dagen terug ofzo op BF staan, toen vroeg ik me al af of dat jouw rieju was :+

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Vet filmpje.

10. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    best leuk filmpje, gloof dat de cam het op bepaalde punten niet helemaal aankon maargoed... En hoezo zie je vanaf 00:39 die gast op de oldtimer en een gast op een zwart met rode strepen aprilia weg-steppen, lijkt me dat je op die dingen tog makkelijk wegkomt in zn 1?

11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind alleen het liedje leuk:9

12. Boogiemaster

Leuk Bevonden:
    0
    Aanlopen :+ die rs50 heeft een 70cc dus die start vaak niet meteen door zijun caberateur. En ja die andere is een zundapp :+

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik ga zondag kijken naar een 2e hands foxje, nu neem ik uiteraard iemand mee die er meer verstand van heeft maar heeft iemand nog tips om naar te kijken? Dingen die veel voorkomen bij een fox? foto's zagen er erg netjes uit.

14. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eerst of alle kappen erop zitten en of alle schroeven erop zitten, was bij mijn mt5 niet het geval nl. :9
    Kijk naar het profiel in de banden, of die niet te veel zijn afgesleten. Ik weet niet op je je certificaat al hebt, maar zo ja, rijd er dan zelf even mee en luister of hij - mits hij niet opgevoerd is - niet vreemd veel geluid maakt. Voel of er miss scheuren in de uitlaat zitten of ergens anders door overal even met je hand met 1 cm afstand langs te gaan terwijl hij aanstaat. Als je ergens lucht tegen je hand voelt geblazen, moet je even kijken. Nou zijn nog wel wat dingen die ik ongetwijfeld weer vergeet maar het lukt je wel. Oja kijk of er niet te veel roest zit, vooral op plaatsen waar het niet echt prettig is.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    oke, en natuurlijk framenummer kijken.....hij is namelijk nog niet geschouwd.
    Verder las ik dat tijdens het rijden even je handen van het stuur halen ook goed plan is om te kijken of hij niet uitgebalanceerd is. Met mijn citta kan ik (gaskabel kan blijven hangen op volgas) complete kanaaldijk hier zonder handen rijden. En dat voor een 14 jaar oud ding. Maar goed, paar checkpunten dus

- uitlaat
    - framenummer
    - kappen
    - schroeven
    - roest
    - het rijden zelf (alleen de prop is er uit)
    - bougie? (bougie sleutel meenemen)

16. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb zelf zo'n ding een paar jaar geleden nieuw gekocht bij de locale brommertboer en kan je vertellen......die peugeotjes zijn onverwoestbaar.

ik heb er een jaar of 6 op rond gerrost in amsterdam naar mijn werk en eigenlijk voor alle kleine boodschapjes en hij heeft mij geen een keer in de steek gelaten.
    het enige wat versleet waren banden.......wel een ding wat de aandacht vraagt killaz.

de voorvorkpoten willen wel eens kapot gaan.
    een oliekeerring kan gaan lekken of in mijn geval brak er een veer.
    die pootjes kosten bijna niets en kunnen heel simpel vervangen worden.

nogmaals......ik was er niet zuinig op en heb de fox 6 jaar lang elke dag ge(mis)bruikt om hem daarna te verkopen aan een collega van mij.........die er nog steeds elke dag op rijd.

onverwoestbaar.....

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

hehe 8)?

maar hier heb ik wat aan :cool: bedankt beuk!!!

Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  18. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren AVB gehaald :thumbs: Ook AVD aangevraagd en na nog een eeuwige wachtlijst van het CBR eindelijk een keer afrijden hoop ik :p

19. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    - opgelost!?

Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Oke even een stomme vraag. heeft hier iemand een foto van het Ouwe yamaha neo's dashboard Dus niet die digitale. Maar het ouwe wil iemand even het verschil laten zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina