Ik heb al ongeveer 3 maanden een tgb 507 (r50x).
Dit model dus :
Ik heb hem nieuw gekocht, en bij aankoop liep hij ongeveer 70 km/h , maar dit is met een digitale kilometerteller, dus ongeveer 60-65 echte kilimeters.
Toen heb ik na een maand ongeveer same met een maat de vario ring eruit gehaald, nu loopt hij boven de 80.
Maar ik heb hier niet genoeg aan
Ik wil hem nog verder opvoeren, een snellere optrek, iets hogere topsnelheid (90 ofzo) en zeker een mooier geluid... :king:
Ook hebben we gezocht naar de uitlaatbegrenzing, maar die zit niet op de helft vd uitlaat maar ik denk in de verbinding met het blok toch?
Ik ben al naar een paar dealers en monteurs heen gegaan maar bijna niemand weet er iets vanaf. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen met :
- Welk blok eronder zit
- Welke uitlaten/rollers/ v snaren enzo erop passen
- welke onderdelen er nog meer op passen
- Wat voor begrenzers er nog meer op zitten. (vario ring is er al uit )
- Hoe ik hem verder kan opvoeren :cheer:
- Gewoon wat meer info/ervaringen over een tgb 507
Ik heb ook al een keer 4 gram rollen er onder gedrukt maar hij pakt ze niet goed, hij maakt eerst hele hoge toeren maar hij trekt niet echt sneller op... dus heb originele er weer opgedaan.
De v-snaar is ook HEEEL erg los en ik wil hem ook vervangen, maar monteur weet niet welke eronder past, want hij wistniet welk blok eronder zit.
Als jullie me hiermee zouden kunnen helpen zou dat echt heel dope zijn :king: :king:
Laterrrr
Je kunt trouwens ook mailen naar
m_guler90@hotmail.com als je goeie info hebt.
Klik om te vergroten...