1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    fuck dat is waar...was het vergeten.

had toen ook al verteld dat idd de fox zo goed als onverwoestbaar beschouwd kan worden.
    meest betrouwbare brommertje dat ik iig gehad heb.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    klopt wel ja :cool:

na 1,5 uur kloten:
    Wat mist hier op deze foto?

juist ja, dit:

mooie umbro slippers of niet ? :+

3. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik had deze draad nog helemaal niet gezien! Naja, ik heb in ieder geval een Gilera Runner (zilver), hij gaat 80 km/h.

4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    hebben er nog mensen een puch/tomos/piaggio in aanbieding, lopend en voor een zacht prijsje?

5. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0

Mijn Tomos Revival :). Ik ga hem nu alleen denk ik in de verkoop doen of ruilen tegen een Honda MTX-SH. Dit is wel echt een net ding, lekkere snelheid, trekt snel op :), mede door nieuwe uitlaat en ketting maarja nu een beetje genoeg van gehad.

Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  6. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur?

7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Als ik wind mee heb gaat mijn scooter zo'n 80 en tegen zo'n 75 staat op de teller van mijn scooter. Heb een yamaha neo's dus zit iets van 10 km verschil tussen geloof ik. Maar mijn vraag is hoeveel kilowat heb ik dan eigenlijk? Want ik keek eens naar zo;n site met boetes en daar staat als die zon 75 loopt dat die al word ingenomen? Iemand een i9dee of dit waar is?

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Op de rollerbank heb je geen wind dus dan kan je uitgaan van de 80. Mijn RS ging op de teller wind mee ook net iets over de 80 en haalde met een slappe ketting 1.7 kw op de rollerbank. Werd toen gematst met 1.6kw waardoor ik alsnog een boette van de officier van justitie kreeg, kwam neer op 75 euro.

Maar heb uitgebreid staan praten over de werkwijze van de motoragenten en rollerbanken etc. en wat ik er van geleerd heb is dat bijna elke rollerbank een aparte boette tabel heeft, 1.7 kw op de ene is niet zoals 1.7 op de ander. Ook zijn de regels qua technisch onderzoek en inname etc. overal anders. In zoetermeer wordt er nooit meer wat technisch onderzocht vanwege geld en tijd gebrek (en bijbehorende ruimte). Op geluids niveau wordt ook niet gemeten.

Dusja, het hangt er vanaf, maar het lijkt me sterk dat ze 'm bij 80 op je teller innemen, maar een flinke boete zal je altijd houden.

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ergens laten meten hoeveel kilowat je hebt? Behalve dan bij de politie?
    en hoeveel kw mag je eigenlijk hebben?

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    mag ik bij jouw wonen? zo te horen is zoetemeer een paradijs 8)
    hier zeiken ze al bij een gewone leovince ZX uitlaat.....stumpers :x

@xbox 360: Staat op je kenteken bewijs

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    0.3 voor snor, 0.6 voor brom. Dacht ik, alweer lang geleden.

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    mijn brommer doet een 120 Kw.....zal zo'n bankje leuk vinden als ik hem erop zet :+

13. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf. Sommige wouten laten je bij 0.7 met rust en andere weer niet en heel soms laten ze je ook nog gaan bij 0.8

Edit: Over een tijdje heb je rollerbanken die de snelheid aangeven\o/ \o/ \o/ .
    Die KW's kloppen voor geen meter meer:):

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  14. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, gisteravond heftig ongeluk gehad, gelukkig op de scooter van mijn werk, scooter lag helemaal uit elkaar. Ik reed op de weg, toen iemand die van de achterbank van de taxi uitstapte zonder te kijken (taxichauffeur zag me aankomen, zei nog 'wacht' tegen die kerel) en ik kom tegen die deur aan, raak mijn evenwicht kwijt, maar ik leunde wel een beetje naar rechts, omdat er op de andere rijbaan allemaal auto's aankwamen. Toen knalde ik tegen een geparkeerde auto aan. Politie en Ambulance waren er snel bij, gelukkig heb ik alleen wat kneuzingen en heb ik mazzel gehad...

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand nog tips wat betreft gaskabel. Heb er nu in 1 maand al 2 versleten. Hoe de hell komt dat, hij is best goed gesmeerd.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat voor gaskabel neem je? die van power 1?
    komt ook door je schakel dat het sneller slijt, maar 2 in een maand is wel erg snel

@danninho: mazzel gehad man....wat zei die vent er zelf van??

Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  17. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Het was een Hongaarse zakenman :p Hij was erg geschrokken. Hij zei 'I'm very very sorry, I'll pay for everything!'

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee meer, de eerste kabel had wel een merk maar goed niet onthouden en nu heb ik weer 1 of andere kabel van 2 euro. Beste die ze hebben zegtie, op de originele na maar goed, een originele is er eentje uit 1994 en die zijn niet te krijgen eigenlijk... (Aprilia RS50 Extrema, nooit in nederland uitgebracht...)

@Danninho: Nja misschien kan hij je emotionele schade enzo ook betalen \o/

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb meestal voor me citta'tjes en foxie een power 1 gehaald.....vond ik wel fijne kabels, nooit problemen mee gehad

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nu is de kabel wel het laatste waar ik me druk over moet maken =| Moet mn RS verkopen, krijg dr geen kenteken op. Contact gehad met RDW en die zeiden dat je 'm wel kan laten keuren maar omdat ze maar weinig weten over de brommer is er een kans dat hij niet door de keuring komt, dus ik zit niet echt te wachten om 130 euro uit te geven en dan erachter te komen dat ie niet op kenteken komt.

Maar goed, vind het echt jammer want was beetje mijn dingetje. Aan de andere kant is t ook wel weer leuk om een nieuwe brommer uit te zoeken maar goed, had 'm liever gehouden. Zit nu te twijfelen tussen een 2001 Derbi Senda of een 1998 Rs Chesterfield.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina