1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Leuk Man echt bedankt, altijd mooi om te lezen!!
    Lui zijn ook echt laaiend over jouw fiets :cool: klinkt bruut! pff deze zomer moet ik em toch zeker in levende lijve zien :)
    Kijken of we nog wat supersportjes erruit kunnen rijden hahahaha :+

Oh jah, proefrit was heel tof.. gigantische kracht onderin heerlijk om te voelen :)
    Verder is de achterkant een stuk opgehoogt, Staat hardstikke stoer maar ik moet wel een beetje op mijn tenen staan voor de stoplichten.. dus misschien slimmer om hem weer terug te zetten.
    Was altijd helemaal weg van de zx6-r maar denk dat ik ineens verkocht ben aan deze naakte beesten :)

2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    even een vraagje over wax. Ik zet regelmatig mijn scooter in de was omdat ik het er erg mooi vind uitzien als die een beetje glimd.
    Maar die wax is op en mijn vraag is weet iemand een goede wax die ontzettend glimd aan het einde zo erg dat je ogen er pijn van doen als je er naar kijkt iets in die richting.

Dus ik zoek een wax die een goede glim achter laat.

3. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeee, net het topic wat ik zocht :9 Het volgende:

Ik heb nagenoeg mijn perfecte motor gezien! \o/ Het betreft een Suzuki GSF 600 S Bandit uit 2002. Hij heeft ongeveer 30000 km gelopen en ik kan hem meenemen voor 4000 inclusief afleveringskosten, grote beurt e.d. Hieronder een tweetal foto's, van mijn mobiel vandaar de 'goede' kwaliteit =( ...;
    Als extra's heeft hij handvatverwarming en kleine knippers voor en achter.

Het probleem is echter dat ik het felbegeerde roze papiertje nog (31 jan. AVB) niet heb en dus geen proefrit o.i.d. kan maken. Nu is mijn vraag aan jullie: heb ik hier een goede deal? Doe ik er verstandig aan om hem voor mij vast te laten houden en hem klaar te laten maken zodra ik het rozepapiertje heb? Is het verstandig om hem zonder proefrit aan te schaffen?

Met andere woorden: wat vinden jullie hiervan?:)

4. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Nog een naaktrijder erbij hahaha :D Cool man!
    Staat zowiezo mooi voor een eventuele XBW toertocht :cool:
    Maar ik zou altijd even een proefrit maken, weet je al zeker welk type motor je wilt, ik heb in het begin een Brikkie gekocht om het echt lekker op te leren en ga nu stukje bij beetje voor het grotere werk.

Bandits vind ik zeker wel vette fietsen :)

5. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Beetje rustig weer hier he ;)
    Komt als het goed is een koper langs voor mijn GPZ,
    Moeilijk moeilijk, doet toch echt een beetje pijn je eerste motor verpatsen :'-(
    Hopen dat het een goed baasje voor em wordt

6. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik wil deze :eek:!!!! kWIJlll

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wie wil die nu niet? :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  8. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    een suzuki hater :p

vandaag mijn Gpz verkocht :mad:...
    Op naar de BigBike hahahaha :cool:

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    das de suzuki "b" king....

geil ding gebasseerd op een kale hayabusa..........ben benieuwd waneer ik de 1ste op straat tegenkom want vanaf dit jaar is deze monsterbike verkrijgbaar.

han,we willen pics zien als je de zrx binnen heb.

10. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ja gaaf he beuk! heb jij hem ook gezien toen in Utrecht?
    Piccies van de Rex komen als het goed is over 3 weekjes pff wat voel ik me nu kaal zonder tweewieler. ;)

Was trouwens laatst op het GhostRider forum wat plaatjes van memberbikes aan het kijken.
    Rara wie staat daar tussen haha.

11. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet gekocht... Ik wacht eerst op mijn rijbewijs en dan ga ik verder zoeken. Er staan genoeg bandits te koop en ik denk toch dat het een bandit wordt :9

Afgelopen woensdag ben ik voor AVB geslaagd, dus die is binnen. Theorie heb ik al dus nu zo snel mogelijk AVD! :)

12. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Geweldig joh! Dan heb je het moeilijkste eigenlijk gehad!
    Vond persoonlijk altijd wel erg leuk om te doen (AVB).

Persoonlijk vind ik die bandits het mooist (zonder voorkuipje)

edit: niet dat hier heel veel mensen komen, maar is iemand toevallig wel eens bezig met het modificeren van zijn bike, wil wel ns weten hoe makkelijk/moeilijk het is andere koplampen e.d. te monteren. :)

13. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    AVB is inderdaad wel leuk om te doen, maar na een aantal lessen ben je die pionnetjes wel zat. Op dit moment ben ik het lessen in het algemeen wel zat.:{ Elke keer iemand die in je oor zit te 'schreeuwen'; links, rechts, tweede links, eerste rechts en gelijk weer links...etc. :x Ik wil nu wel op mijn eigen motor een rondje toeren! :)

Ik vind de bandits ook het mooist. Mijn eerste motor wordt hoogst waarschijnlijk wel een bandit _O_ \o/. Ze zien er super uit! :9 En ze staan vol op te koop als tweede hands. Het schijnen ook goede beginnersmotoren te zijn.
    Over het modificeren zou ik als ik jouw was, even op een ander forum kijken. www.motor-forum.nl is een erg groot forum over alleen maar motoren. Zelf heb ik veel van hun geleerd en het is gewoon leuk om hier en daar eens wat te lezen.

14. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Klopt ik zit ook bij dat forum :)
    Maar het is ook wel leuk om hier bepaalde dingen te weten te komen aangezien dit topic zo gezellig is ;)

Streetfighters vind ik namelijk ook erg gaaf, maar ik vind dat het wel bij de stijl van de motor moet passen.
    Als het subtiel gedaan wordt:
    Ander koplampje, en hier en daar een kleine aanpassing.

Dan vind ik het wel mooi.. maar bijvoorbeeld deze:
    Vind ik ondanks dat er zoveel werk in is gestoken, vrij lelijk geworden haha.

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    je moet eens kijken op wat duite sites.

wat die gasten daar met motorfietsen doen is werkelijk te banaal voor woorden.
    konten die een halve meter de lucht ingestoken worden,kleuren waar een kleurenblinde geleidehond spontaan van zou genezen,bekleden met stof en of tapijt waar de veerkampjes niet eens mee gezien durfen worden.....

noem het maar op die duitser hebben het al 30 keer gedaan.....rare jongens die oosterburen soms :)

eind volgend jaar zal ik eens gaan kijken voor een vervanger van de x11.....ben benieuwd wat het zal gaan worden tegen die tijd.

Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  16. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Nou mensen, dat wordt weer rijden dit weekend.
    Maar niet voor mij :'-( moet nog een week op mijn Rex wachten pfff.. met dit weer wordt dat een zware week haha.

@aldmar: weet je al wanneer je op moet?
    Kan het me nog als de dag van gisteren herinneren :p, ben wel benieuwd hoe jullie rijlessen gingen.
    Ik had het van een ex-militair (echt zo'n schreeuwerd), bij elk bochtje die ik niet goed nam of over een putdeksel reed had ik echt een geschreeuw in mijn oor .. pff.
    Was toen bijna gestopt, maar na afloop van de les was het altijd : "ging lekker he?"
    Was niet echt relaxed lessen maar heb wel veel geleerd.

17. Aleko

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister 2 uurtje AVD les gehad. Heerlijk!!! Dit is echt 10x beter dan die oefeningen met de pionnetjes. Ook voor het eerst de snelweg op geweest. Dat was best even wennen. Het waait toch nog best hard als je 120 rijdt ;) . Voor de rest hebben we een beetje rond getourd rondom Zwolle. Geweldig! Hiervoor ga je motorrijden. Moet nog wel werken aan mijn bochtjes e.d. maar over het algemeen ging het wel lekker. Volgende week krijg ik de datum te horen voor het AVD examen. Zal ongeveer over een maand zijn. Maar ik hoop eerder :)

Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  18. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Jah tuurlijk vooral nu dit weer zo heerlijk begint te worden.
    Ik kon ook niet zonder een tweewieler.. dus..
    Sinds een Halfuurtje staat hier een BigBike ZRX1100 :D:D
    Kan het nogsteeds niet geloven.. ben helemaal weg van de fiets, foto's volgen wanneer ik daglicht heb haha!

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ben benieuwd han.

was eergisteren nog ff aan het spelen.......kan het nog steeds :+

20. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Nou hier is hij dan :)
    Helaas de 2de foto wazig.. maar kon dat niet zien op het schermpje van mijn mobiel.

Vandaag lekker gereden, echt stukken beter dan mijn GPZ.
    Kan niet wachten op een xbw toertocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina