1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie fiets man! Vooral het kleurtje vind ik, de foto gezien wel wat hebben. Wat is het eigenlijk 'in het echt'? 8) Lijkt een beetje op heel licht blauw of is het grijs?
    Als het over een 1 of anderhalve maand is zodat ik mijn stempeltje ook heb lijkt me dat wel wat :) (mits ik natuurlijk ook een motor heb 8) :+ )

Zijn er trouwens veel leden met een motor? Aan de snelheid van dit topic te zien valt het nog wel mee :+

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    niet veel...maar genoeg om een keertje een leuk stukkie mee te gaan rijden.

3. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    dikke stamper han.

idd mooie kleur.....zie je bijna nooit dat lichtblauwe want meestal zijn ze groen,rood of zwart.

lijkt wel een "lsl" superbike stuurtje wat erop zit....igg veel plezier ermee man.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    kan ie beuk een keertje bijhouden :+

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Blij dat jullie em ook tof vinden.
    Kleurtje is denk ik te omschrijven als licht(baby)blauwgrijs ;)
    En dat stuur is idd een lsl superbike stuurtje.
    Vind het nogsteeds jammer dat hij verlaagd moet worden (originele stand) vind hem zo juist mooi, als ik er nu op rijd heb ik geen probleem bij de stoplichten.
    Mijn "standbeen" staat dan wel plat, ik kan alleen niet met beide voeten plat op de grond staan.
    Benen laten opereren is natuurlijk ook een optie :+

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    wat vaker erop rijden han...

door de rijwind worden je armen en benen vanzelf wel langer :+

7. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Haha, dat is voor mij geen straf ;)

Hebben jullie wel eens een VRO training gedaan? leek mij wel leuk om dat eens te gaan volgen.

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    elk jaar op het circuit van zolder doe ik crt dagen en op circuitpark assen is het in de zomermaanden s'avonds vrij rijden.

vind racen leuker dan nog meer rondjes rijden,heuveltjes pakken en een bermvlucht.

9. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag begint de Motorbeurs in Utrecht. Ik ga er dan naar toe *). Ik zeg dit omdat jullie het misschien niet weten of waren vergeten.

10. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Lijkt mij ook leuk om te doen die CRT dagen, hoe gaat dat precies in zijn werk? kosten enz?
    Motorbeurs ga ik zaterdag naartoe, helemaal zin in. :D

11. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Lees hier regelmatig mee maar post niet echt veel. XBW toertocht lijkt me ook wel een keer leuk en komende zaterdag ben ik ook hoogstwaarschijnlijk op de motorbeurs te vinden.

12. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen

Als ik op mijn scooter rijd dan gaat de kilometerteller niet meer omhoog blijf op nul staan. Kan dus niet meer zien hoe hard ik ga.
    Wat kan dit zijn?

13. Boogiemaster

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even kijken of je "stekkertje" erin zit. Ik had dat ook, dus er zal niks kapot zijn.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik weet niet hoe dat zit precies bij een neos, maar het kan zijn dat je Km aandrijving, dus de aandrijving die je kabel laat ronddraaien kapot is.

bij mij is dus de aandrijving zo scherp geworden dat het groeven in me velg sneed en zo doet me KM teller het niet meer....

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net weg gebracht kan hem morgen ophalen. De kabel die van wiel naar teller loopt was gebroken.
    Nieuwe kabel kost iets van 10 komt er nog eens 50 euro aan uurloon boven op lekker

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    .....die 50 euro had je ook kunnen besparen....een km tellerkabel vervangen kan je ook als je handvaardigheid op school hebt gehad :+

17. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja hij staat nu al bij de fietsenmaker

18. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net weer terug van een uurtje AVD. Ging best lekker, alleen nog wat meer afstand houden op mijn voorganger en de bochtjes wat meer afsnijden. Dus bijvoorbeeld bij een rotonde zoveel mogelijk een rechte lijn aanhouden (als het kan :+ ). Maar goed, nog een paar lessen en dan komt het allemaal goed! ;)

Vandaag ook gelijk een datum geprikt voor het AVD-examen. Het is 22 maart geworden! Viel me nog mee wat betreft de wachttijd. \o/

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    motorbeurs vergeten.....

echt niet :+

ben er morgen ook zo rond de klok van 4 in de middag.
    weekend is te druk en komt mij ook niet goed uit.......op donderdag en vrijdag is de beurs ook tot 21:00 open.

dus van 4 tot 9 ben ik in utrecht om al het moois te bekijken.
    heb helemaal niks nodig want alles is nieuw wat ik hier heb.........maar aan de andere kant weet je ook maar nooit :)

voor diegene die allemaal gaan VEEL PLEZIER.

http://www.motorbeursutrecht.nl/sites/www_motorbeursutrecht_nl/nl/index.asp

20. Boogiemaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er donderdag ook, wel iets vroeger maar wel lang genoeg :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina