1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de "big" motoren,scooters en brommers thread :)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 17 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Necrid

Necrid The Power

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hiervoor altijd Puch Maxi S gereden, leuk dingetje opgevoerd tot 70 km/u. Nu ga ik vanmiddag waarschijnlijk een Peugeot Speedfight II Silversport LC uit 2004 halen, met 7000km op de teller. Ben wel toe aan iets anders!

Zal wel een stuk prettiger rijden dan m'n oude Puch. :)

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Supermotard brommer ook goed? :cool:

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Speedfight rijdt heerlijk, kan ik je echt aanraden. En die Silversport is al helemaal prachtig. Alleen het Peugeot blok zit heel lomp in elkaar, onhandige plaatsen etc. Op dat betreft kan je beter een Yamaha Aerox hebben. Maarja, ik vind de Speedfight zelf lekkerder rijden en er mooier uitzien. Aldus, een Speedfight rijder ;).

4. Necrid

Necrid The Power

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te horen, heb hem net namelijk gekocht. Morgenavond ga ik hem ophalen. Dan is de verzekering e.d. ook gelijk geregeld, dus gelijk rijden. \o/

Die Silversport ziet er idd prachtig uit, deze heeft nog weinig kilometers gemaakt en ik koop hem van de 1e eigenaar. Ik ben in ieder geval helemaal verkocht. Hij kost een leuk beetje, maar dan heb je iig ook wat. :9

Heb net nog even op google gekeken of ik een afbeelding kon vinden, hij is exact hetzelfde als onderstaande afbeelding. (zonder de spiegels uiteraard en enkele onverkomelijke gebruikerskrasjes)

Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  5. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het er in zit dat ik kom. Ik had er niet aan gedacht dat het 8 april pasen is en dat (lange)weekend ga ik nou net weg.... :'-( =(

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    vreemd dat hantheman geen kreet van leven geeft....

bij geen reactie plan ik wat anders boys and girlies.....'t wordt mooi weer en ik ben niet van plan om wat in mijn tuin te gaan hangen.

7. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    naja liever een echte :): maar ja je moet ergens mee beginnen ik heb zelf ook ong. 2 jaar een senda sm gehad :D

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hey jongens, erg balen dat het pasen is zondag heb je ff sms gestuurd beuk!

Heb familieshit... kom ik niet onderuit!
    Misschien kunne we het een weekje verplaatsen? Geen speciale datum dan :)

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ook een beetje verkeerde timing wat mijn 06 aangaat hantheman.......heb sinds gisteren een nieuw nummer lol :).....ik pm hem wel ff door.

ik kan alleen op zondag.....maandag zijn mijn feestnummers gepland.

ziet er dus naar uit dat de eerste minimeeting nu al op zijn reet ligt hahaha.
    we plannen wel een andere datum iets verderop in dit millenium...komt vast wel goed allemaal

iig ben ik zondag de straat op....aan de kant dus allemaal :+

10. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Volgende week komt mij stiekem ook iets beter uit O-)

11. Necrid

Necrid The Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds donderdagavond mijn Peugeot Speedfight 2 Silversport scooter. Hij bevalt erg goed, ligt veel beter op de weg dan zo'n oude Puch Maxi S. De scooter haalt krap aan de 75 km/u, trekt snel door tot de 60 km/u om langzaam verder te kruipen.

Foto's:

PS. Let niet op die "Nederland verdient beter" sticker, die is nog van de vorige eigenaar. Persoonlijk hecht ik weinig waarde aan zulke uitspraken. ;)

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    gaaf dingetje :) Heb het niet echt op scooters ofzo normaal, zijn maar weinig die mooi zijn. En dit is één van die weinigen :) Deze ziet er tenminste lekker sportief uit, maarre haal die gele stickers van je voorspatbord!

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Vet hoor, hoeveel heb je ervoor betaald, want hij ziet er écht als nieuw uit. Of heb je de kappen erafgehaald en hem helemaal schoongemaakt+gepoetst eerst ofzo?

14. Necrid

Necrid The Power

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de gele stickers gaan er nog af. Heb hem donderdagavond gehaald, vrijdag en zaterdag gewerkt dus nog nauwelijks tijd gehad. Geen nieuwe kappen of iets dergelijks, alleen even een vochtig doekje over de scooter gehaald en toen de foto's genomen. Heb er €1300,- voor moeten betalen.

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    nog ff wat sparen......

nog ff wat nachtjes slapen......

nog ff mijzelf 23244 keer achter de oren krabben.....

de zoektocht naar mijn nieuwe brommert gaat dit jaar serieuze vormen aannemen...........ook mijn honda gaat een keer van eigenaar veranderen.

ziehier de kandidaten :)

ga waarschijnlijk over op wellicht supersport...tikkie minder cc's maar veel minder kilo's.

de nieuwe yamaha r6.

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/yamaha%20r6%202007%20model.jpg[/plaatje]

of de nieuwe suzuki gsx'r 750

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/gsxr%20750%202007%20model.jpg[/plaatje]

en blijf ik stiekum toch bij bruut,lomp gooi en smijtwerk en wind voor de kneiter....

de ducati monster sr4r testastretta.

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/duc%20s4r%20testastretta%202007.jpg[/plaatje]

to be continued........

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou voor de R6 gaan, vind het een hele mooie motor. Vooral die gouden voorvork vind ik SUPER vet, valt lekker op. Heb zowiezo altijd een zwak voor Yamaha ;) Heb zelf een Yamaha 700R. Ik rij bijna elke dag op dit ding in het bos tegenover ons waar het mag :D
    Ook in deze kleuren.

Ook heb ik nog een helemaal zwarte Beta Ark. ga binnekort wat dingen veranderen zoals terugloper enzo
    En heb ik ook nog een pitbike 125CC 4 versnellingen Manual
    Zoiets zeg maar en dan matzwart met wat gouden effecten net als die R6

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  17. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind de R6 mooier, de lijnen komen gewoon beter uit dan bij de Suzuki. Het ziet er net even wat sneller uit :)

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    PRECIES!
    Maar hoe hard gaan zon R6 nog ongeveer?

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk de Suzuki mooier, ik vind de voorkant van die R6 eruit zien als nerderige strak naar achtergekamde haren :+. Hij is niet lelijk though, maar de Gixxer heeft mijn voorkeur (L)

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    de r6 is van de twee supersports wat topsnelheid aangaat de traagste.
    het verschil in vermogen met de suzuki is vrij groot en het gewicht tussen beide scheelt maar een paar kilo.

wel hebben we het hier over topsnelheden die je in "the real world" maar heel erg af en toe haalt.....bijna nooit dus.
    ik doe het niet voor de snelheid....durf te wedden dat mijn x11 een r6 aan gort rijd wat de snelheid aangaat en helemaal qua acceleratie.

ik wil met de tijd weer eens wat anders,lekker licht sturen van het ene oor op de andere.
    ben voorlopig toch nog niet aan de beurt dus ik heb nog tijd genoeg om te dagdromen wat het moet gaat worden.......maar leuk dat het is :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina