1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Brote Big "Bigger Bang" Thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Die Pimpmaster, 17 sep 2005.

1. Goed, het was geen koopzondag, maar morgen wordt hij eindelijk gehaald :) Mijn oortjes jeuken om hem te horen.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2005
  2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    lol valt nog mee dat er niets anders is gaan jeuke bij je;)

3. De stones waren vroeger oure seks on stage... nu wat minder helaas :mad:

4. Hij is binnen! :) :) :)

Ik heb nu het nummer (eerste nummer) Rough Justic opstaan. Lekker ouderwets keith rRichardRiffje, Mick jaggers zang lichte distortion (of dat komt omdat de gitaar en zijn stem samen zo klinken). Keiharde rocker. Niet briljant maar wel leuk.

5. Wie heeft hem nog meer gehaald? Morgen overdag houdt ik ene lekker lange luistersessie. (Dan hebben de buren er geen last van ;))

Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2005
  6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge jonge zeg, hoe heb jij die plaat ooit kunnen bemachtigen? hij was gewoon overal uitverkocht waar ik kwam, ben bij 3 verschillende platenzaken geweest, er is wel heel veel vraag naar die cd :mad: ik had me er potverdikemme zo op verheugd maar het mocht weer niet baten hoor :mad:

7. Kut man, je mist wel wat.... :mad:

8. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ben groen van jaloezie zeg. die plaat had ik zo graag in me kleverige handen wille hebben :mad: , ik zou zelf het 3 dubbele betalen om die plaat bemachtigd te kunnen krijgen.

voor hoeveel heb jij die plaat gekocht?

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ach als was die plaat 50 euro zou ik um nog hebben gekocht:) ben nu op ebay en marktplaats aan het kijken of iemand nog die plaat voor me heeft

10. Die nieuwe CD is wel goed, maar ik heb nog niet zo'n juweeltje als Almost hear you Sigh van Steel Wheels kunnen vinden.

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    almost hear you sigh is een wereld track, krijg er bijna serieus een harde peuter van:) het heeft het beat melodie van ali b & marco borstato, wat zou je doen:) dit is een klassiek nummer nu al. als ie op single te koop is ga ik um gelijk KOPEN bij de welbekende platenzaken:)

12. Laugh I Nearly Died vind ik wel ene super lekker nummertje op de nieuwe CD. Die Macca achtige solootjes, en dat basje! DOPE SHIT!

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    De heftige Shizzle 8)

14. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook. je hebt ook zon gevoel alsof je door die bas zweeft:) echt prachtig idd

15. Ik vind het wel een sterk album, maar toch niet een klassieker :mad: Alhoewel,misschien over en aantal jaartjes, blijken er toch wel blijvertjes op te staan. Dat was ook zo met Steel Wheels.nMaar die was als gehele niet zo sterk als dit album.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2005
  16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    geen klassieker? ik vind het nu al wereld album van de stones!!! nee nee mensen geen enkele cd van k3 kan tippen aan dit pareltje van de rolling stones:)

17. It won't take long, ownt die shit :)

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    de hele cd ownt de pan uit:) het is een nieuw muzikaal level van het bespelen van een instrument:)

Deel Deze Pagina