1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De cirkel is rond

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RoBu, 20 okt 2004.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het is van gaal die zorgt voor die volgens jou slechte spelers groep.Zijn aankoopbeleid sloeg de plank finaal mis koeman is meerdere malen bij van gaal geweest om er nog wat spelers uit te trekken (een echte spits en een volwassen verdedeger die chivu echt kan vervangen)Verder het feit dat jij aangeeft in je eerdere post dat koeman niks meer kan met deze "slechte" spelers groep geeft des te meer aan dat ook jij er de balle verstand hebt.Het team van ajax bestaat voor het grootste gedeelte uit jonge spelers die nu al internationaal spelen.Verder hebben ze spelers als maxell en galasek.En als het je nog niet is opgevallen is galasek een speler die zelfs in het tsjechiese elftal een speler van belang is die ze eigenlijk niet willen missen en die hebben wel wat duurdere spelers op de bank daaro.Maar ajax heeft spijtig genoeg ook zwakke punten grigera bijvoorbeeld hij heeft zijn wedstrijden maar hij maakt te vaak domme actie`s.Maar omdat koeman geen vervanging mocht aantrekken kunnen ze die zwakke punten nooit dichten

2. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    @ the only ego: Ik heb NOOIT gezegd dat Ajax een slechte spelersgroep heeft. Het enige dat ik over de spelersgroep heb gezegd is dat er respect mist (dat kon je al zien toen Sneijder zijn middelvinger opstak richting Koeman, de MIDO periode en het schaar incident). Ik heb alleen gezegd dat Koeman niets meer uit deze spelersgroep kan halen.

En dat van Gaal slecht aankoopbeleid zou hebben gevoerd slaat gewoon nergens op. Hij heeft meerdere talenten uit Zuid-Amerika gehaald die een grootse toekomst voor zich hebben. En ik denk dat we met Rosales een goede rechtsbuiten in de selectie hebben die zich alleen nog wel even moet bewijzen (hij is A-International van Argentinie!!), maar dat lijkt mij geen probleem.

Koeman is trouwens zelf gedeeltelijk verantwoordelijk voor het verlies van Zlatan. Als hij de ruzie tussen Zlatan en v/d Vaart anders had aangepakt dan hadden we (waarschijnlijk) niet verloren van Juve, Bayern en Heerenveen. We hebben nu voorin niemand meer die de bal vasthoudt daardoor staat de verdediging meer onder druk (zij krijgen nu namelijk meer ballen terug gespeeld). En door het gebrek aan ervaring verliest Ajax die wedstijden.

En ohja dat probleem in de verdediging valt ook wel mee. Ik ben het met je eens een goede centrale verdediger zou handig zijn, maar op de bank zit Ecude. En zolang Ajax niet van hem af is, kan Ajax eigenlijk geen nieuwe verdediger kopen, anders heeft Ajax wel erg veel verdedigers die niet aan spelen toekomen (Escude, Grygera, O'Brien en Obodai (die speelt namelijk ook niet meer als Galasek fit is)). Ik denk trouwens dat Ajax met Heitinga en de Jong een goed centraal koppel heeft dat alleen wat ervaring mist en wat constanter moet worden.

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    lol en jah vond zlatan balvast ?hij had acties maar hij verloor net zo vaak en vaker de bal .En het is niet koemans schuld dat zlatan naar juventus is vertrokken dat heeft van gaal geregeld .

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi toch, ik vond Ibrahimovic echt zo'n slechte voetballer, elke keer als ie de bal had zag ej alweer aankomen dat ie hem kwijt zou raken, en 99 vanm de 100 keer gebeurdxe dat ook nog!
    Als ik daar zat had ik hem gratis weggegeven aan een of andere cub(of gewoon an degene die het meeste bood).

btw: Van Gaal heeft er pas 1 jaar gezeten, dus al dat gezeik met Chivu vervanging slaat nergens op, aangezien Chivu al was verkocht voordat Van Gaal er kwam en z'n vervangers(en nog vele andere miskopen) bijna alle door Koeman waren aangetrokken.

Koeman heeft nog niet veel gepresteerd, heeft een oerslecht aankoopbeleid en stelt elke week toch een team op waarvan je denkt: "WTF, waarom staan ... en ... er nou weer in. En ... zit op de bank en die 2 staan op de verkeerde plaats" oid.

Ik vind ook dat ze Koeman maar moeten laten gaan en Van Gaal aanstellen.
    Die heeft iig wel wat gepresteerd met Ajax!

5. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met Gogeta. En wat Zlatan betreft, hij was dan wel niet de meest balvaste spits ter wereld, maar hij was wel balvaster dan wat er nu in de spits van Ajax rondloopt. En dan heb ik het niet over v/d Vaart de gelegenheids spits tegen Maccabi, maar over Sonck en Anastasiou.

6. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat Koeman gewoon weg moet en niet van Gaal. Hij laat keer op keer merken dat hij het niet naar zijn zin heeft (het beleid van Ajax, verkopen van talent).

Van Gaal zou het veel beter doen, zijn status bij Ajax is erg hoog en hij is zelf weggegaan omdat ze de lat lager legden.

Als je als Ajax zijnde op 5de plaats staat zou de trainer toch echt weg moeten... Niet dat ik iets tegen Koeman heb, maar zijn voorganger was ontslagen toen hij op plaats 2 eindigde. En dat vindt ik niet echt reeel.

Deel Deze Pagina