1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Vraag even aan iemand of die het wil uitleggen. Straks leer je wiskunde verkeerd aan. En ik had zelf ook veel moeite met wiskunde iedere week 2 uur bijles en had het laatste tentamen 8.2. Als het uitgelegt word kan je ook dingen vragen.

2. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden dat die WisB toets van vorig jaar zwaar was maar ik vond het wel mee vallen, enige fail zou Nederlands kunnen zijn. Ik heb maar 5 examen vakken :) NED, WisB, Eng, Nat & Scheik.

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Wij hebben ook die lesbrieven, die stof is zo saai. Maar ik heb wel een paar goede samenvattingen gevonden. Verder hoop ik inderdaad ook op veel verklaar-vragen. Niet die shit met de grafieken en dergelijke.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik vind die lesbrieven ook drama qua uitleg. Soms vind ik het wel lekker, doordat het (iig bij ons) in eigen woorden is gedaan. Soms is het echt verwarrend van hier tot Tokyo :+. Heb net voor het eerst echt serieus een netl examen gemaakt. En wat te denken, ik stond er zelf ook echt gek bij te kijken. Ik had gewoon een 9.6 (8)). Ik deed overigens de 2005-I. Morgen maar nog een paar van die examens maken en ik ben er hopelijk klaar voor.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hehe, 9.6 is wel erg lekker!
    Daar hoef je je iig niet meer druk om te maken.

Ik begin de spanning nu wel steeds meer te voelen hoor, het komt nu wel erg dicht bij.
    Nederlands word wel te doen waarschijnlijk, ik ga morgen nog 1 examen maken en that's it.
    Wiskunde daarentegen wordt echt spannend. Als ik wiskunde namelijk goed doe, weet ik eigenlijk gewoon dat ik waarschijnlijk wel geslaagd ben.
    Morgen maak ik de D-toets van boek 3, en kijk de andere boeken ook nog ff vlug door.
    En misschien zelfs nog een examen maken.
    Geschiedenis moet minimaal een 5 worden, en ik denk stiekem dat ik dat wel ga halen.
    Ik ken het redelijk en heb daarvoor nog 2 volle dagen om daarvoor te leren.
    Frans wordt afwachten, kan meevallen en kan ook tegenvallen.
    Maar een 4,1 moet wel te doen zijn,

Daarna komt nog een kutgedeelte, namelijk M&O en Economie.
    Engels maak ik me niet druk om, dat word wel minimaal een 8 waarschijnlijk.
    M&O is moeilijk én veel. Economie is gewoon veel.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Dat is nou net wel een probleem bij de leestoetsen. Als ik nu terugdenk aan die examen voor netl uit 2005, dan had ik die liever in 2010 gehad natuurlijk. Maar maandag kan ik zomaar, imo, een moeilijkere tekst krijgen wat voor de ander weer makkelijker kan zijn. Daar zit ik wel tegenop. Net als bij Duits, Frans en Engels. Bij geschiedenis daarentegen kan je gewoon echt voor leren.

7. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Net een examen gemaakt van bio en die bleek echt moeilijk begin hem daarom wel te stressen.

8. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die teksten varieren erg in moeilijkheid. Ik heb ook altijd dat als ik het onderwerp van de tekst intressant vind, dan maak ik de toets ook vaak beter. Wat je trouwens zegt over geschiedenis, daar moet het ook maar even mee zitten hoor met die bronvragen en alles. Leren heeft wel nut voor geschiedenis maar er zijn vaak ook verdomd veel inzicht vragen. Ach over geschiedenis maak ik me verder geen zorgen, nog 2 dagen om te leren, ik moet een 4.9 halen, en voor vietnam had ik een 7.0 en over gouden eeuw heb ik me PWS gedaan.

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stress hem echt alleen voor wiskunde. Nederlands heb ik geoefend, kan ik nu wel een beetje. Aardrijkskunde kan je niet echt veel aandoen, moet je gewoon geluk hebben dat die toets je ligt en M&O is gewoon te doen mits je oefent. Alleen wiskunde maakt me zo gek, niet normaal dit. Ik ben gewoon bang dat ik de 3.1 die ik nodig heb om een 4 te staan niet ga halen, ik bedoel wtf 8). Zodra ik dat klote examen van wiskunde heb gehad komt alles goed, voor die andere vakken ben ik echt niet bang. 8)

Ik ga maar weer verder oefenen met wiskunde.

Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Net nederlands geoefend(vwo 2009-II). Nja gister tekst en vandaag samenvatting. Heb een 8.5 :) Wel blij mee! Ik moet een 6.7 halen om een 6.3 te staan dus dat zit wel goed.

Nu bezig met m&o, gaat tot nu toe wel goed.

Ik wil iedereen succes wensen de aankomende weken!

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Maak gewoon ff 1 examen, dan zie je dat je sowieso wel een 3,5 gaat halen:9
    Ik maakte op school, 2 weken geleden een examen en ik had hem dik verneukt. Toch had ik een 4,5.

Ik ga er vanmiddag weer 1 maken. M'n laatste wiskunde examen was een 5,5, ongeveer een week geleden. Nu moet het als het goed is hoger zijn, aangezien ik nu heb geoefend en geleerd voor wiskunde.

Maar idd, Succes voor iedereen die examen gaat doen!

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ongeveer een halfuurtje bezig met het wiskunde examen van vorig jaar, heb even een pauze genomen om te pissen :+. Maar tot nu toe vind ik het eigenlijk wel meevallen, heb denk ik ongeveer de helft goed van wat ik gemaakt heb en van de andere vragen telkens wel een puntje oid meegesprokkeld. Valt me nog wel mee hoeveel vragen erbij zitten waarbij je gewoon logisch moet delen etc. Ik ga maar weer verder. Succes iedereen!

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als het net zo als vorig jaar gaat worden gaan jullie het denk ik wel makkelijk hebben. Wiskunde etc. was echt een lachertje in vergelijking met de SE's etc.

14. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Welk niveau deed jij?

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wtf.. ik heb net dus examen wiskunde van 2009 gemaakt. Ik haalde 25 punten van de 81 (veel kansreken vragen geskipt etc).. en ik heb als cijfer gewoon een een 4 of een 5.4.

Maar hoe zit dat met die normen? Want de norm was in 2009 voor wiskunde dus een 1.4 betekend dat dat ik m'n cijfer + 1.4 moet doen (aka ik heb een 5.4) of mag ik m'n cijfer +0.4 doen? aka ik heb een 4.4?

16. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, morgen begint het feest. Nederlands gaat wel lukken, 3 examens gedaan en allemaal boven de 7 gescoord, da`s wel chill.
    Ben nu alleen bezig met M&O, en dat valt toch wel tegen. Het lukt opzich wel met magere voldoendes, maar die toetsen zijn echt zoo klote. Daarbij zijn alle makkelijkere dingen er dit jaar uitgehaald (marketing/personeelsbeleid etc.), dus zeg maar dag tegen de makkelijke punten. Geen zin in! =(

@ Alizor, volgens mij zijn die normeringen best wel ingewikkeld, en niet zo simpel als normaal bij de schoolexamens.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ok. Ik dacht altijd dat het een kwestie van 0,3 oid erbij was :+.
    Ik ga ook maar even een examen nederlands maken, ik had er twee gemaakt (alleen tekstbegrip) en haalde daar steeds rond de 4 voor. Ik mag minimaal een 5 halen dus komt wel goed hopelijk. Dat examen van 2009 voor wiskunde heeft me wel gerust gesteld zeg, straks nog twee oid maken.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb volgens mij precies dezelfde vakken als jou vorig jaar:+
    Als 1 van de weinige jongens deed ik E&M met Frans erbij, ik zat ook met 4 jongens en 23 meisjes in de klas maar dat terzijde.. ik zou me niet teveel zorgen maken om Economie en M&O, zet gewoon alles in je grafische rekenmachine, en leer alle sommen te beheersen, vorig jaar vielen ze mij heel erg mee, alleen Nederland heb ik onvoldoende afgerond.

19. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wiskunde examen van vorig jaar was ook niet echt moelijk. Ik heb net 1tje gemaakt en haal zonder van te voren te leren direct al een 6.8 *)
    Zometen nog maar 1tje maken. Eerst ff douchen :x

20. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Dude... Sweet!:thumbs:

Deel Deze Pagina