De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    3 jongens en 25 meisjes hier :cool:

Maar iedereen succes de komende weken!

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Je kan op examenbundel.nl zo kijken wat je gehaald hebt.
    Ik heb ff gekeken, als je tijdvak I hebt gedaan heb je een 4
    Als je tijdvak II hebt gemaakt heb je een 4,2

Tenminste, als je wiskunde A doet.
    (Er stond ook wiskunde a 1,2 bij, ik weet niet wat dat is)

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    869
    1.4 houd in dat er +0.4 bij komt. De standaard norm is al 1.0, 0,6 bijv. is dus als het mega goed is gemaakt dat er 0,4 afgehaald word.

4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Tfoeeee

Haal je voor al je nederlands (oefen) eindexamens een voldoende. Maak je er de dag van te voren nog een, heb je een 5.4. Heb een 5.5 nodig:mad:

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er twee gemaakt (alleen tekstbegrip) en haalde een 4 en een 4.2. Met wat punten van de samenvatting erbij kan ik denk ik wel een 5 halen.

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Juist respect als je dan geen 5 weet te halen, het is behoorlijk makkelijk om voor het samenvatten wat punten binnen te halen.

Voor examens en hun normeringen kijk ik zelf op www.alleexamens.nl. Staan alle examens van afgelopen 10 jaar op, gratis en met normering etc. (misschien handig voor de OP?)
    En wat NuclearGoat zegt klopt geloof ik niet helemaal. Want als er 0.4 afgehaald wordt, dan zou het niet mogelijk zijn om een 10 te halen, terwijl dat wel het geval is. Daarbij kan je ook nooit hoger dan een 10 halen. De normering is dus niet zo simpel.

@ Dedemsvaart. Wiskunde A12 + een klein beetje wiskunde B1 is de wiskunde A van tegenwoordig. Als je alleen wiskunde A(1) toetsen loopt te oefenen, dan ben je eigenlijk wiskunde C aan het oefenen. ( leuk hè, die vernieuwde 2e fase)

7. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er net eentje gemaakt en had een 6.3 dat vind ik goed genoeg.

En gemini jk heb ze toegevoegd.

Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, op de toetsen die ik staat idd Wiskunde A1,2. Maar die krijg je als je Wiskunde A aanklikt. Dus volgens mij kan je Wiskunde A (zonder 1,2) geneens oefenen:9

@ Meanzo, aah das wel kut!

Edit: Wow, soms word er ook best streng gerekend voor wiskunde (2008 Tijdvak 2) . Ik heb echt best wel veel goed maar maar een 5,9.
    Toch nice, een voldoende!

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Handige sites toegevoegd.

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die van 2008 vond ik eigenlijk ook best moeilijk, was niet serieus bezig en haalde een 2.5 (had wel erg streng gerekend bij mezelf). 2008 moeilijk, 2009 makkelijk, 2010? Njah, bij veel dingen moet je de formule weten en dan kan je de helft van de vraag al goed maken. Valt me ook op hoevaak ze punten weggeven, alleen al voor het herhalen van bepaalde dingen. Ik ga nu nog een laatste oefenexamen maken voor Nederlands en dan hou ik het voor gezien.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    vandaag 2009-II gemaakt (feministen en artikel 6 zooi) en die vond ik me toch een partij makkelijk. Straks nog een maken en dan vol nog op m&o. 6,1 halen voor m&o en 7,3 voor NL. Moet te doen zijn.

Betwijfel of ik straks de antwoorden ga checken. Enerzijds relaxed om te weten, anderzijds.... te veel afleiding en mogelijke stress.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik las net dat examens morgen al zijn, bij deze wens ik iedereen heel veel succes :D

13. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je bij NL nou wel of niet letterlijk overnemen als je de samenvatting schrijft?
    Want ik hoor allemaal tegengestelde verhalen

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ugh, morgen is het zover.

:'-(

Dinsdagmiddag heb ik het ergste deel gehad, Kunst en Wiskunde op één dag zie ik best wel tegenop eigenlijk.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wiskunde zie ik het meest tegenop, economie heb ik vertrouwen in. Als ik economie voldoende haal (althans, ehb een 5.2 nodig) dan slaag ik. Zoniet dan word het lastig want dan moet M&O voldoende worden (5.5 nodig) aangezien ik wiskunde al als onvoldoende reken.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zie ook het meest tegen Wiskunde op. Rest moet lukken. Overigens is AK ook niet te zuinig. Voor AK wil ik een 6,8 halen en dat is wel te doen, maar 4 boeken....Moet wel op tijd beginnen dan. Morgen nog even wat oude examens van M&O en dan vanaf dinsdag al beginnen met wiskunde voor volgende week.......denk ik.

17. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Succes morgen iedereen morgen, ik hoop op een beetje normale teksten...

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik hoop ook op een beetje interessante teksten. Net nog een examen gemaakt. 6.7 had ik bij die van 2008-I. Maarja ik zeg maar tussen de 5 en 6.7, want ik heb vast bij de samenvatting enkele dingen niet goed gerekend. Pfff het komt nu toch wel erg dichtbij zeg =(.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Succes met de examens;)!

Ik ben vorig jaar geslaagd met een 5,5 voor duits en een 4,8 voor GS.. Ohja en m'n hoogste punt was een 6.3 voor Engels:)! Examens zijn niet zo heel lastig, gewoon goed nadenken en niet teveel voor doen (zoals ik:+)

20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Succes allemaal...gaat allemaal wel lukken en valt achteraf gezien meestal wel mee.... daarna feestje:+

Deel Deze Pagina