1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat juist geleerd met de solver. Dat vind ik ook nog niets makkelijker werken.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wat hebben jullie geklaagd bij Nederlands? Ik wil ook klagen maar weet niet waarover.

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    :lol:

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Dat bij de samenvatting sommige punten die je moest verwerken te onduidelijk waren beschreven en te moeilijk te vinden waren.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, het is niet alsof die toets totaal makkelijk was. En daarnaast kan de normering erdoor omhoog gaan.

Owja klopt thanks. Was dat ff vergeten.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Examens horen toch ook niet makkelijk te zijn? Je moet wel wat doen voor dat papiertje :+

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Over het algemeen zijn de examens makkelijker dan de schoolexamens, tenminste als ik examens maak van afgelopen jaren. Van wiskunde A bijv. is examen 2009 echt véle malen makkelijker dan een schoolexamen.

8. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Normering wordt niet gebaseert op het aantal klachten maar adhv de gemiddelde scores tov van vorige jaren. Als je een goed punt aankaart, kan dat inderdaad wel de normering beinvloeden omdat ze gewoon een fout hebben gemaakt/iets vergeten zijn in correctievoorschrift etc.

Maar klagen om het aantal klachten heeft geen zin :+

9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Held _O_
    Mischien weetje het niet maar het aantal klachten zorgt er niet voor dat normering omhoog gaat.

Edit:hierboven dus

10. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een klacht indienen bij VWO Nederlands, telkens als ik het probeer staat er: An error occured when you were trying to..... blabla.

Dat is vrij irritant het gaat om deze klacht, dus allemaal even deze opsturen of er zelf ff wat woorden van veranderen dat het op hetzelfde neerkomt.

4: De vraagstelling bij vraag 21.4 klopt niet, want er wordt 1 redenering van kosmopolitisme gevraagd en het antwoordmodel geeft er
    meerdere. Door deze zeer slordige formulering mis je meteen een redelijk aantal (minimaal 4) punten.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    @ Hunter

Zou wel heel nice zijn! Morgen wiskunde. Stel je voor, je weet dat je hem heel goed gemaakt hebt. Maar toch ff klagen om een hogere norm te krijgen. Hahaha dan zou dat toch wel erg nice zijn. Maar ik heb vandaag wel geklaagd. Gewoon uit pure frustratie denk, omdat die samenvatting te moeilijk was. Ik snap het nog steeds niet. Ik zat serieus die laatste paar alinea's 6 a 7 keer over te lezen, maar ik kreeg gewoon niet stip 3 en 4 op het blad. Ook vond ik dat het aantal woorden wel opgeschroefd had moeten worden naar 270 woorden ofzo. Maarja........

Morgen wiskunde, hopelijk worden het een beetje moeilijke vragen. Iedereen hoopt op een net zo'n makkelijke examen als vorig jaar als ik hen moet geloven. Ik maakte zaterdag alleen de eerste drie vragen. Ik dacht bij elke vraag zooooooo moeilijk. En opeens dacht ik makkelijk en was het gewoon optellen oid 8)! Plzzz laat het een verhaalvorm zijn maar dat het lijkt op die moeilijkheidsgraad van de SE's. Anders ga ik te moeilijk denken en heb ik het fout 8)!

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van 2009 de eerste 5 vragen ofzo gemaakt maar geen zin meer, ik ga nu slapen en maak die morgenochtend nog wel ff. Voor de herkansing van 2009 had ik een 4.2 en die was wel redelijk te doen. Leek op een gegeven moment gewoon Economie, logisch nadenken.

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft VWO wiskunde pas volgende week. kan ik nog een weekend mentaal voorbereiden :+

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Pfff wiskunde is echt stom.
    Ik hoef alleen maar logisch na te denken, maar ik betwijfel of dat gaat lukken als het morgen om het eggie gaat...

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Pff, straks weer naar school voor kunst, volgens mij onderschat ik dat best wel... :{ De SE's waren voornamelijk een hoop lullen en dan heb je minstens een 6,5, hopelijk is dat bij het examen ook het geval. :9

En anderhalf uurtje daarna wiskunde, ik hoop maar dat het een beetje te doen is.

Ook zo lekker dat ik geen enkel examen mag verneuken, anders moet ik het herkansen en lekker makkelijk dat (sommige van) de herkansingen op de eerste dag van Graspop vallen :'-( Dat wil ik eeeeeeeeecht niet.

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    nou, ik ga nu op de fiets opweg naar het examen Nederlands:'-(

Suc6 iedereen vandaag met de Examens!! O-)

17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Aantal klachten zijn behoorlijk toegenomen sinds gister. VWO biologie en Nederlands valt wel mee. Maar Nederlands havo heeft er momenteel 6400!!

18. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag M&O, hoop dat hij net zoals Nederlands meevalt:)

19. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er net achter gekomen dat ik een 1,8 voor Wiskunde mag halen :D
    Dan heb ik weliswaar een 4 en 5 (Wiskunde en wss Nederlands) maar ik heb 99,9% zeker genoeg compensatie :9

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik mag een 2.2 voor wiskunde halen om een 4 te staan. Toch al ingecalculeerd dat ik die onvoldoende heb.

Deel Deze Pagina