1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky bastards, ik mag minimaal een 3.1 halen :mad:. Ik hoop in elk geval dat die een beetje zoals de herkansing van 2009 word met wat logische opdrachten ofzo want een voldoende gaan we toch niet halen.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha inderdaad, ik moet een 6.2 halen voor een voldoende 8) gaat me echt nooit lukken (lukt het me wel dan ben ik ook meteen geslaagd btw, maar die hoop laat ik bij wiskunde varen).

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag een 1 halen om een 5 te staan :9

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik een 7.1 :lol:, gaat dus never nooit lukken. Maarja ik hoop gewoon dat ik wiskunde afrond op een 4 en dan mag ik nog een 5 halen mits ik niet teveel combinatiecijfers verneuk.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb mazzel dat ik (als ik NL een 6.1 heb gehaald dan, denk het wel) waarschijnlijk eindig met 3 7's en een 8 (Engels 8 en NL, GS en Maatschappijleer/pws 7)

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands mag ik minimaal een 5 halen en dat word een beetje hopen op wat geluk en dat m'n lerares me wat punten gunt + een redelijke norm. Ik sta voor geschiedenis een 7.3 dus een 5.7 is al genoeg om een 7 te staan. Engels sta ik een 8 en dan heb ik ook nog m'n maatschappijleer/pws cijfer wat samen een 7 is. Maarjah daar heb je niks aan als ik met wiskunde een 3 kom te staan.

7. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    wiskunde is heus wel te doen om voldoende te halen.
    Gewoon goed lezen wiskunde a bestaat voor het grote deel uit begrijpend lezen.
    Ik wens iedereen iig succes sta 6.3 dus ik kan 4.7 halen. Maar hoop op 6.7 :cool:

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Precies, wiskunde kan je redelijk makkelijk een 4/5 halen. De sommen gaan niet echt diep en meestal zijn alle gegevens al gegeven waardoor je alleen de formule moet toepassen. Schrijf vooral ook alles op want je krijgt echt al heel snel punten.

Verder heb ik wiskunde pas dinsdag, ga vrijdag er pas voor leren. Kan een 0.2 halen voor een 4, maar wil gewoon een 6.2 halen voor de 7.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Pfff beter lijkt de toets echt een beetje op die van de laatste toetsweken. Ik ben gewoon niet goed in logisch nadenken :p. Hopelijk wordt het gewoon al die biomianale, lineare shit ed. \o/

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben benieuwd wat wiskunde gaat brengen straks....
    heb er weinig vertrouwen in maar we zien wel..

succes iedereen!

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach wiskunde, ik heb net wel geleerd maar ik haal toch niet lager dan een 2.2 en ook niet hoger dan een 6.2 dus in principe maakt het niet veeluit.

12. Remco

Remco Guest

die wat? 8)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bio mi anale natuurlijk!

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon alles wat op die toets staat herhalen als antwoord :emo: en daarna proberen uit te werken. Meestal geven ze er toch al 1 punt voor. Bij zo'n examen van vorig jaar, had ik de formule opgeschreven maar verder wist ik even niet wat ik moest doen, ging ik kijken naar het correctiemodel kreeg ik daar al 2 punten voor :p

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nederlands verwacht ik tussen de 30-35 punten. Wil een 7,3 dus met een beetje geluk is dat gelukt. Wat oerdomme fouten gemaakt, mjah.

Vandaag M&O, doelstelling een 6,1. Leren heb ik niet echt goed gedaan, maar hopelijk valt het mee. Vorige keer zonder leren 7,9 dus nu met voor mijn doen aardig leren (4uurtjes effectief denk) moet een 6,1 te doen zijn? O-)

16. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug van m'n examen wiskunde en ik vond m echt heel makkelijk

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Wiskunde ging wel redelijk dacht ik.

18. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Aiaiai, M&O ging niet echt volgens afspraak... Heb geen hoog cijfer nodig voor een 6, maar wat een ongelooflijke klote toets.

Edit: Antwoordenmodel bekeken, en jep: verneukt. Te moeilijk gedaan waar het makkelijk kon, en andersom.

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wiskunde was echt easy!
    :)

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik kom net terug van m&o. Kanonnen, de tering, tyfus :mad: