1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wiskunde, gemengde gevoelens.
    Onderdelen die goed/aardig zijn gemaakt : Tennis/Kogelvrijvest/Vliegtuigbrandstof
    rest verneukt.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
  3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mn antwoorden in m'n GR gezet. Ik heb ongeveer 71 punten. Hopelijk is dat nog wel een 8.4, want dan sta ik een 9 op m'n eindlijst.

4. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Amen

Edit: lol, website van de Cito is gekraakt, bron

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Trouwens die allerlaatste vraag, moest je het laten zien via je GR. Wtf, serieus niemand (inclusief ik) die achteraf doorhad dat de GR grafische rekenmachine is.. Ik overal zoeken wat nou de GR was8)

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Geniaal

Op examenklacht zijn ze inmiddels wel over de 20.000 klachten heen. M&O VWO heeft er in een uurtje ook al 1000 te pakken :thumbs:

7. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Pff ik was dus niet de enige die M&O in vergelijking met andere jaren veel moeilijker vond. Toch met streng nakijken ongeveer 40 punten gehaald wat zou betekenen dat ik tussen de 5.6 en 7.6 heb:)

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als de norm dus lager is kan ik nog lager hebben? Ik weet alleen niet of ik bij sommige dingen wel punten mag toekennen ofniet dus dat is wel irritant :/

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hoeveel punten heb je (denk je)?

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zometeen weer ff streng nakijken maar het word sowieso niet lager dan 15 punten. En dan kan ik dus misschien nog wat punten erbij krijgen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik denk zelf dat ikr ond de 40/45 punten zit. Hoeveel zou ik dan hebben met die 1.4 norm?

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 65 van de 80 punten (7.1 - 9.1) voor wiskunde. Ik zag alleen in de correctievoorschift dat bijna alles op 2 decimalen afgerond werd. Ik heb zowat alles op 3 decimalen afgerond :{
    Gaat dat veel punten kosten?

13. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag latijn super chill gegaan. Ik had alleen de vertaling misschien een beetje verprutst ivm te weinig tijd, dus kon ik het niet helemaal netjes overschrijven en had keihard vermoeide ogen. Heb al een leesbril besteld, maar had hem nog niet opgehaald:'-(
    Dus het zou jammer zijn als ik daardoor geen 6,5 kan halen, waardoor ik afgerond een 7 sta.

Nu nog 2 dagen bikkelen voor geschiedenis!:x

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen bereken het :+, http://normering.eindexamens.nu/bereken cijfer/2010/HAVO/tijdvak 1/wiskunde A/10819/

Maar ik heb een vraagje. Ik heb bij vraag 1 geschreven van de sterkste dude moet 10 keer achter elkaar winnen maar heb er geen P voor gezet P(sterkste wint 10 keer) = 0,94^10 is het antwoord. Hoeveel punten krijg ik dan? 2 of 1? En ik zie staan bij het correctiemodel dat het antwoord ongeveer 0,54 is maar ik was vergeten af te ronden en heb staan 0,538 :emo:. Krijg ik dan wel of geen punt :/

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dat ze dat er bij moeten zetten, ik zat ook vaak genoeg te twijfelen hoe ik het nou moest afronden.

JAAA! als dit zo zou zijn he dan sta ik voldoende voor wiskunde. Wat heb ik namelijk nodig voor een 6 , een 6.2!

16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    66 punte en streng gerekend ging super.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik hierboven heb gezegd heb ik dat soort twijfelgevallen bij ongeveer 3 dingen ofzo, als ik dan een beetje geluk heb krijg ik die punten erbij. Maar mijn leraar snauwt altijd dat hij precies moet nakijken op examen niveau.. aka geen gratis punten erbij? :'-(

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben zo bang dat ik een 6 haal ofzo , of een 6.1 en dus op 0.1 geen voldoende sta.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Met 15 punten zou ik minimaal een 3 hebben volgens die site, omg zakken/herkansen (mag dat eigenlijk met een 3 op je lijst?) op 0.1. Ik zou dan zoo boos worden he

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Herexamen mag met een 3 ja.

Deel Deze Pagina